Autor Wątek: Nagrzewnica FSO vs Ford sierra/escort  (Przeczytany 7252 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Nagrzewnica FSO vs Ford sierra/escort
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 02, 2011, 16:10:08 pm »

Offline Cyneq

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 503
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fiat 125p '79
Jeśli chodzi o alternatywne nagrzewnice mała zapowiedź:
[/URL]

Odp: Nagrzewnica FSO vs Ford sierra/escort
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 02, 2011, 17:34:04 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4230
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Cyneq, z Escorta ?
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: Nagrzewnica FSO vs Ford sierra/escort
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 03, 2011, 19:15:24 pm »

Offline Cyneq

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 503
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fiat 125p '79
Z Cinquecento. Założyłem już na samochód, podłaczyłem z zaworem z lublina i silnikiem z Argenty, więc mix niezły.
Zdjęcia mam, opisze niedługo.
Aha, miałem też w ręku nagrzewnice od Golfa I, lekko większa w kazdą strone, ale w sumie dałoby się też jak na mój gust (a skoro większa pewnie mocniej grzeje).

Odp: Nagrzewnica FSO vs Ford sierra/escort
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 05, 2011, 15:16:50 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Jak już realizujecie opcję bez klapek to trzeba wkładać nagrzenicę największą jaka się da. Sam mam jakąś starą z Tavrii i jakby ją wsadzić w obudowę FSOwskiego nawiewu to zostaje niewiele miejsca do zatykania. Polonezowska ma szerokość ok. 14cm ta z tavrii 15,5.
Swoją drogą mierzyłem że nagrzewnicę z fora da się wsadzić i pozostawić w pełni funkcjonalny układ klapek...

silnikiem z Argenty
A masz może fotki jak toto jest zbudowane??
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.