Autor Wątek: Skrzynia biegów Fiat DOHC. Jak do takiej podłaczyć wał??????  (Przeczytany 2019 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Skrzynia biegów Fiat DOHC. Jak do takiej podłaczyć wał??????
« dnia: Grudzień 07, 2010, 13:47:02 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1041
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
Witam. Posiadam skrzynie biegów prawdopodobnie od 131 ale ma ona jakieś dziwne wyjście na wał. Podaję link do zdjęcia mam nadzieję że ktoś mi powie jak się do niej zakłada wał. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6e757b93af597258.html
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Skrzynia biegów Fiat DOHC. Jak do takiej podłaczyć wał??????
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 07, 2010, 14:32:24 pm »

Offline OLO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1216
Jeśli końcówka trójpalczasta da sie swobodnie wysunąć to jest od 131. Mam nadzieje że ją posiadasz bo na fotce jej nie ma.
Były:
PNC 1.6 GLE 95
PNC 1.6 DOHC 91
PNC 1.5 GLE 93 EVO 1
PNC 1.5 GLE 94 EVO 2
PNC 1.6 GLI 95 EVO 3
PNC 1.5 GLE 94 EVO 4
PNC 1.4 GLI 96 EVO 5
PNC 1.9 D 96 EVO 6
PNC 1.6 GSI 99 EVO 7

Karetka 1.6 GLI 97 EVO 8
PN 1.5 SLE 90 EVO 9

Skrzynia biegów Fiat DOHC. Jak do takiej podłaczyć wał??????
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 07, 2010, 14:41:36 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1041
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
Mam drugą skrzynie od 131 i ona ma końcówkę trójpalczasta. Skrzynie różnią się wielowypustem. ta na zdjęciu ma ma drobny a ta druga ma gruby na chyba 6 wpustów. Dlatego zadałem to pytanie gdyż jeszcze nie widziałem skrzyni z takim wyjściem na wał. A druga sprawa to jak zabezpieczyć ewentualną końcówkę trójpalczasta przed spadnięciem na takiej  końcówce???
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Skrzynia biegów Fiat DOHC. Jak do takiej podłaczyć wał??????
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 10, 2010, 19:00:22 pm »

Offline kapsel

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 268
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo 740
a ta końcówka trójpalczasta niepowinna przypadkiem wchodzic głębiej? pod ten simering? wtedy i da uszczelnienie i będzie głębiej wsadzona. bo niewydaje mi sie by tam było jakieś zabezpieczenie. jedyne zabezpieczenie to przykręcony wał. ale ja sie nieznam. mówie tylko z doświadczeń z ohv.  :roll:
OBRsOWO- ośrodek badawczo rozwojowy samochodów osobowych w obrowie