0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...
...i do tego nie ma szans zeby to jakos sensownie jeździło bo raz ze zawias a dwa ze tak ciezki silnik w poldzie to lekka przegina .pozdro
El-Portero2, to że silnik ma większą pojemnośc nie znaczy że musi być cięższy, 2.8 V6 z forda jest żeliwne, a np V8 3,6 Audi jest aluminiowy i wiele lżejszy od fordowskiej V6-tki.
"Moze potnij jakiegoś malucha , świat pełen jest tych co tną ale tych co spawają policzysz na palcach jednej dłoni." CRUISER
A jak widać nie jest to nowej generacji silnik żeby był z alu ( jak audi V8 3,6 ; 4,2 ) nie wiem jak to sie stało ze dopiero teraz zobaczyłem ten temat... chciałem tyko powiedzieć ze ten silnik w tym polonezie cały jest z alu... :D wiec nie jest aż tak ciężki... a co do samego swapu powiem tylko tyle jest BOGATO!!