Strona główna
Pomoc
Zaloguj się
Rejestracja
FSO-Polonez Tuning Klub
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
FSO-Polonez Tuning Klub
»
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM
»
TECHNIKA
»
Mechanika
»
Problem z założeniem klawiatury
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
2
Do dołu
Autor
Wątek: Problem z założeniem klawiatury (Przeczytany 6030 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Problem z założeniem klawiatury
«
dnia:
Grudzień 27, 2010, 15:05:14 pm »
Kagan
Gość
Panowie mam problem. Mianowicie zdemontowałem klawiaturę w moim poldku, wyszlifowałem dźwigienki i chciałem ją zamontować ale jest problem bo nie chce wejść na kołki ustalające przy 4 cylindrze. Dziurki mi uciekły jakby do środka, to znaczy te cylinderki z dziurkami jak by powpadały i nie mogę ich wyciągnąć nawet podwarzając śrubokrętem:( Zrobiłem zdjęcia, są troche nie wyraźne ale myślę że pomożecie
http://img149.imageshack.us/i/20101227003.jpg/
http://img221.imageshack.us/i/20101227004.jpg/
http://img337.imageshack.us/i/20101227005.jpg/
Zapisane
Problem z założeniem klawiatury
«
Odpowiedź #1 dnia:
Grudzień 27, 2010, 15:15:30 pm »
graczol1
Sympatyk
Wiadomości: 563
Płeć:
Borek 1.4 & Caro 1.6
ściśnij to, tzn. podstawę wałków z czwartego cylindra nasuń głębiej na wałki. Jak ja składałem klawiature to z góry wkładałem sobie śrubki ósemki, żeby się nie rozjechała, bo te sprężyny między dźwigienkami rozpychają te podstawy.
Zapisane
nic się tak wzajemnie nie uzupełnia jak szlifierka kątowa i migomat...
...i sto koni w Borku goni...
FSO POLONEZ Your best discovery
Problem z założeniem klawiatury
«
Odpowiedź #2 dnia:
Grudzień 27, 2010, 15:32:43 pm »
DF
Sympatyk
Wiadomości: 1029
Darek F
Fordy Transit MkV x 2 - 2.3 LPG i 2.0 LPG
Oczywiście. Po prostu to pościskaj. Jeśli te sprężyny miedzy dźwigienkami nie spowodowały, że całkiem Ci to nie pospadało to znaczy, że trochę nagaru już tam jest i już blokuje. Gdyby było wszystko czyste to zaraz po zdjęciu z głowicy rozsypało by się na wiele drobniejszych klocków... :mrgreen:
Zapisane
"Dla triumfu zła trzeba tylko, żeby dobrzy ludzie nic nie robili" Ale dobrych już jest tak niewiele, że nic nie mogą...
Nie dajcie się zwieść - nie ma epidemii...
Niestety wszyscy jesteśmy niewolnikami systemu. Jednak ja jestem nieposłuszny i gardzę tymi oraz szczerze nienawidzę tych dobrowolnych ścierw, które są niczym i krzywdzą innych.
Problem z założeniem klawiatury
«
Odpowiedź #3 dnia:
Grudzień 27, 2010, 15:33:36 pm »
Kagan
Gość
Na to nie wpadłem
A Czy ustawienie obu zaworów na 0.15 jest bezpieczne? Wiele ludzi mówi mi że to bardzo dobre ustawienie.
Zapisane
Problem z założeniem klawiatury
«
Odpowiedź #4 dnia:
Grudzień 27, 2010, 15:40:47 pm »
Mardas#1946
Witajcie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Klubowicz
Wiadomości: 787
Płeć:
ATU + GSI 1,6,2000 r. LPG-AL 700,70U,klimatyzacja Fab. kontrolka AFR
Kagan
, Bardzo bezpieczne.Pod warunkiem że dokładnie się to zrobi.Postaraj się :!:
Zapisane
Mardas- Jimi wiecznie żywy
!!!!!!!!!! ,a moje ATU nie do zdarcia
!!!!
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/108123
Problem z założeniem klawiatury
«
Odpowiedź #5 dnia:
Grudzień 27, 2010, 15:53:04 pm »
Kagan
Gość
A jakie ustawienia przyniosą najlepszą kulturę pracy?
Zapisane
Problem z założeniem klawiatury
«
Odpowiedź #6 dnia:
Grudzień 27, 2010, 15:57:27 pm »
DF
Sympatyk
Wiadomości: 1029
Darek F
Fordy Transit MkV x 2 - 2.3 LPG i 2.0 LPG
Na pewno RÓWNE
Zapisane
"Dla triumfu zła trzeba tylko, żeby dobrzy ludzie nic nie robili" Ale dobrych już jest tak niewiele, że nic nie mogą...
Nie dajcie się zwieść - nie ma epidemii...
Niestety wszyscy jesteśmy niewolnikami systemu. Jednak ja jestem nieposłuszny i gardzę tymi oraz szczerze nienawidzę tych dobrowolnych ścierw, które są niczym i krzywdzą innych.
Problem z założeniem klawiatury
«
Odpowiedź #7 dnia:
Grudzień 27, 2010, 16:06:52 pm »
Kagan
Gość
Po szlifie dźwigienek najlepiej było by je zahartować, ale niemam pojęcia ile może to kosztować. Może się ktoś orientuje?
Zapisane
Problem z założeniem klawiatury
«
Odpowiedź #8 dnia:
Grudzień 27, 2010, 16:13:00 pm »
Mardas#1946
Witajcie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Klubowicz
Wiadomości: 787
Płeć:
ATU + GSI 1,6,2000 r. LPG-AL 700,70U,klimatyzacja Fab. kontrolka AFR
Kagan
, Najpierw znajdź wykonawcę,a potem pytaj o cenę.Wątpię w to, że znajdziesz jakiegoś. :roll:
Zapisane
Mardas- Jimi wiecznie żywy
!!!!!!!!!! ,a moje ATU nie do zdarcia
!!!!
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/108123
Problem z założeniem klawiatury
«
Odpowiedź #9 dnia:
Grudzień 27, 2010, 16:28:53 pm »
Stingerek
Sympatyk
Wiadomości: 6139
Płeć:
Caro 1.4
Każdy zakład kowalski lub ślusarski to zrobi.
Zapisane
Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...
Problem z założeniem klawiatury
«
Odpowiedź #10 dnia:
Grudzień 27, 2010, 16:34:37 pm »
FaZi
Sympatyk
Wiadomości: 1127
Płeć:
Polonez, Mercedes, Fiat 125p
a gdyby zahartować samemu?.... do pieca i jazda!
Zapisane
https://www.facebook.com/PolonezTrawa
Problem z założeniem klawiatury
«
Odpowiedź #11 dnia:
Grudzień 27, 2010, 16:50:26 pm »
Pastor
Nowicjusz
Wiadomości: 97
Płeć:
Polonez Caro 1.4 GLi
Ciężko hartować w domu, nawet znając oznaczenia stali to trzeba jeszcze odpowiednio nagrzać nie za dożo nie za mało. Myślę, że jeżeli szlifujemy delikatnie i nie będziemy przegrzewać elementu to nie ma obawy o rozhartowanie.
Zapisane
Problem z założeniem klawiatury
«
Odpowiedź #12 dnia:
Grudzień 27, 2010, 17:56:35 pm »
Stingerek
Sympatyk
Wiadomości: 6139
Płeć:
Caro 1.4
hartowane są na głębokosć 0.2mm... zeszlifujesz mniej ?
Zapisane
Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...
Problem z założeniem klawiatury
«
Odpowiedź #13 dnia:
Grudzień 27, 2010, 18:21:36 pm »
Pastor
Nowicjusz
Wiadomości: 97
Płeć:
Polonez Caro 1.4 GLi
Spodziewałem się, że to głębsze hartowanie. Jeżeli jest tak jak mówisz to rzeczywiście przydałoby się hartowanie.
Zapisane
Problem z założeniem klawiatury
«
Odpowiedź #14 dnia:
Grudzień 27, 2010, 20:44:28 pm »
Kagan
Gość
Dźwigienki były tak wybite że palca szło w wgłębienia wsadzić więc brawo dla konstruktorów
Ten hartowany materiał schodził lepiej niż drewno a szlifowałem BARDZO DELIKATNIE!! wiem że do hartowania potrzebna jest znajomość wykresu żelazo-węgla, znam go aczkolwiek zastanawiałem się czy dało by radę rozgrzać końce dźwigienek palnikiem acetylenowo-tlenowym do czerwoności-białości i schłodzić w wodzie? wiadomo że z temperaturą się nie trafi ale czy dało by to jakieś efekty?
Zapisane
Problem z założeniem klawiatury
«
Odpowiedź #15 dnia:
Grudzień 27, 2010, 21:33:25 pm »
Pastor
Nowicjusz
Wiadomości: 97
Płeć:
Polonez Caro 1.4 GLi
Można poszukać tabeli kolorów dla poszczególnych temperatur i coś kombinować, może by i coś dało, ale ręki sobie nie dam uciąć :D
Zapisane
Problem z założeniem klawiatury
«
Odpowiedź #16 dnia:
Grudzień 28, 2010, 22:04:30 pm »
Kagan
Gość
Wyszlifowałem dźwigienki, ustawiłem zawory ściśle na 0,15 każdy i klepią tak jak klepały a nawet głośniej. CO MAM ZROBIĆ ŻEBY BYŁY CISZEJ
Sprawdziłem wszystko, laski są proste, nawet nowe śruby na klawiaturze założyłem. Może coś z zapłonem? Zawczesny albo za późny?
Zapisane
Problem z założeniem klawiatury
«
Odpowiedź #17 dnia:
Grudzień 29, 2010, 00:11:30 am »
Stingerek
Sympatyk
Wiadomości: 6139
Płeć:
Caro 1.4
Źle ustawiłeś
0.15 ? jak ustawiałeś zawory ?
Zapisane
Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...
Problem z założeniem klawiatury
«
Odpowiedź #18 dnia:
Grudzień 29, 2010, 08:41:17 am »
Kagan
Gość
W kolejności zapłonu 1342, ściśle na 0.15 listek wchodził z oporem, potem sprawdziłem i dalej lipa. Nagram dźwięk i wrzuce to powiecie co to jest
Zapisane
Problem z założeniem klawiatury
«
Odpowiedź #19 dnia:
Grudzień 29, 2010, 09:48:25 am »
Stingerek
Sympatyk
Wiadomości: 6139
Płeć:
Caro 1.4
Moze to nie zawory ? Jesteś tego pewien ?
Zapisane
Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...
Drukuj
Strony: [
1
]
2
Do góry
« poprzedni
następny »
FSO-Polonez Tuning Klub
»
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM
»
TECHNIKA
»
Mechanika
»
Problem z założeniem klawiatury