0 użytkowników i 9 Gości przegląda ten wątek.
vs nowy:
Nie FSO'wo ale dzisiejsza akcja sprzątanie
Na pewno lepiej niż żeliwny kolektor.
Inżynierowie że FSO gdyby zobaczyli takie cuś pewnie nie jeden złapałby się za głowę Musi być tam mocny i odporny na wysokie temperatury klej , że to się trzyma .
Wie ktoś może,od czego ten przycisk?Włączanie trybu rozjeżdżania pieszych?
Bandaż termiczny nie ma kleju. Owijasz + opaski na zakończeniach. Inżynierowie z FSO stosowali rurowce w mocniejszych K16 i słusznie, bo żeliwo to totalne gówno... nie wspominając o całym układzie wydechowym do Rovera. Jedyna jego zaleta to dźwięk.
Nie obrażajcie rodaków.U nas chyba ponad połowa populacji pokochała te wspaniałe,technicznie zaawansowane i niezawodne samochody,a wy się tu wyśmiewacie Wie ktoś może,od czego ten przycisk?Włączanie trybu rozjeżdżania pieszych?
Cytat: poldon82 w Styczeń 10, 2013, 16:23:26 pmCytat: PutiN|FSO w Styczeń 10, 2013, 15:37:43 pmMała fotorelacja z dzisiejszego wyjścia do Muzeum Inżynierii i Techniki w Krakowie. Masz więcej fot tego ? Jaki miał tył ? Myślałem że żaden się nie zachował. ciekawie wyglądają kuwety pod miksami wszystkich aut co są na ekspozycji.Mimo to muszę się tam kiedyś wybrać. Auta są własnością muzeum czy prywatnych osób??
Cytat: PutiN|FSO w Styczeń 10, 2013, 15:37:43 pmMała fotorelacja z dzisiejszego wyjścia do Muzeum Inżynierii i Techniki w Krakowie. Masz więcej fot tego ? Jaki miał tył ? Myślałem że żaden się nie zachował.
Mała fotorelacja z dzisiejszego wyjścia do Muzeum Inżynierii i Techniki w Krakowie.
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...
Cytat: Multec w Czerwiec 16, 2013, 12:03:57 pmNa pewno lepiej niż żeliwny kolektor. 100 razy wole oczyszczone żeliwo Inżynierowie z FSO gdyby zobaczyli takie cuś pewnie nie jeden złapałby się za głowę Musi być tam mocny i odporny na wysokie temperatury klej , że to się trzyma .