0 użytkowników i 13 Gości przegląda ten wątek.
Niestety większość obecnych "klasyków" wyglądała tak
łał cudo
Generalnie to ta kierownica jest jeszcze bardziej paskudna od tej standardowej FSO
ale te przełączniki koło dźwigni zmiany biegów mogli by zrobić po drugiej stronie fabryka się nie postarała jak na eksport taka mała rzecz a cieszy a kiera jest obleśna od coupe by była git
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...
Cytat: Żbiku w Wczoraj o 20:02:33ale te przełączniki koło dźwigni zmiany biegów mogli by zrobić po drugiej stronie fabryka się nie postarała jak na eksport taka mała rzecz a cieszy a kiera jest obleśna od coupe by była gitBardziej niż ułożenie przełączników razi to, że zostawili konsolę środkową skierowaną tak jak w zwykłym Polonezie - w stronę kierowcy, gdyby kierownica była po lewej stronie, a tak... skierowana jest w stronę angielskiego pasażera.
Cytat: Despero w Wczoraj o 23:26:17Cytat: Żbiku w Wczoraj o 20:02:33ale te przełączniki koło dźwigni zmiany biegów mogli by zrobić po drugiej stronie fabryka się nie postarała jak na eksport taka mała rzecz a cieszy a kiera jest obleśna od coupe by była gitBardziej niż ułożenie przełączników razi to, że zostawili konsolę środkową skierowaną tak jak w zwykłym Polonezie - w stronę kierowcy, gdyby kierownica była po lewej stronie, a tak... skierowana jest w stronę angielskiego pasażera.no to przecie to kolega miał na myśli
Nie wiem czy to jakiś specjalny rarytas ale taką wkładkę kierownicy FSO Syrena znalazłem przy porządkowaniu warsztatu