0 użytkowników i 16 Gości przegląda ten wątek.
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi :twisted:
Cytat: mily24 w Czerwiec 26, 2013, 18:51:56 pmpoloneza można kupić za 1000 złotych to po co kupować złom i męczyć sie z blacharką? dokładnie, wzłaszcza ze walka z rdzą zajeła by pewnie 2 tyle co modyfikacje budy...
poloneza można kupić za 1000 złotych to po co kupować złom i męczyć sie z blacharką?
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.
Takiego PNa ktoś oddał na złom... 60 tyś przelotu, ciekawa wersja bo 1.5 GLE a już szerokie Caro, prawie 0 rdzy, szkoda gadać.
To musi być chyba sam początek 95 bo ma jeszcze tarcze z tyłu.
Oglądałem kiedyś Caro 92' w tym kolorze, co ciekawe auto miało poza deską całe brązowe wnętrze ( nie, nie było przekładane od starszego czego dowodem była dzielona kanapa, która weszła dopiero w caro ) fotele kanapa i boczki brązowa jodełka, brązowa wykładzina i tylna połka + plastiki obok niej również brąz, ślicznie się prezentował
O co Ci chodzi chłopie
Cytat: BARTEK#1925 w Czerwiec 28, 2013, 22:12:22 pmO co Ci chodzi chłopie Pytam bez cienia złośliwości, bo na drifcie się nie znam. Roboty mnóstwo z tym tyłem, a wydawało by się że sztywny most nie powinien przy drifcie przeszkadzać. Więc o co chodziło, o półosie czy o szperę? Jaki ma być tam dyferencjał, zablokowany czy 60-70%?
Srebrna strzała wróciła jeszcze srebrniejsza
Czytając Twoje wypowiedzi już wiem dlaczego tak często zmieniasz nick na forum.