A tak BTW to ten rysunek jak zrobić przetłoczenie a'la coupe również wykorzystałem w swoim projekcie - TXH autorze tego wiekopomnego dzieła
hehehe
elltry nie wierzyłem że ktoś to rozszyfruje i będzie miał z tego pożytek a jednak :D . masz dokładnie tak samo jak ja zrobiłem
taka szpara zostaje można wspawać pasek albo odgiąć od dołu pasek blachy z przetłoczenia błotnika wersji 5d
widzę że nawet pamiętałeś żeby wyprofilować te 2 łuczki bo w oryginale one są bardziej proste a nie przechodzące w literę "C" ja się skumałem po nacięciu błotnika i potem poprawiłem żeby nie było za łagodnie (nie w " C " tylko bardziej prosto " [ ").
a Ty cynowałeś te spawy i łączenia prawda?
ja się też zastanawiałem na tym żeby cynować bo nie lubię gipsu ale z doświadczenia wiem, że po cynowaniu i tak trzeba poprawić/wykończyć szpachlą chociaż trochę więc cynowanie odpuściłem i pospawałem po całości z ładnym przetopem na druga stronę - nawet jest dojście do zagumowania masą na łączenia a gdzie nie dojdę masą to spłynie fluidol z długiej lancy

Widać że super robota, czego przykładem jest również twoje "3D". Zajmujesz się blacharką na co dzień czy hobbystycznie?
utek dzięki, ja to hobbystycznie robię ale wyremontowałem już parędziesiąt padak, od 4 lat w tym siedzę, praktyki zdałem i lekcje odrobiłem więc co nieco wiedzy i umiejętności mam

z każdym projektem jest coraz lepiej i szybciej mi to idzie.
elltry te słupki na czarno są ok tylko szyby przyciemnij to nie będzie się tak odznaczać zbytnio
widzę, że się temat techniczny zrobił - żeby już nie ciągnąć ot to założę niebawem oddzielny temat i opiszę co i jak z szybami
