Masz jakieś oficjalne informacje nt. silnika Lanosa w Polonezie?
nie mam, ale widzialem projekt wiazki i trzymalem w reku prototypowa wiazke silnika w lutym 2001,
nie mieli do czego nas wykorzystac w biurze projektowym, to wymyslili, zebysmy z kumplem wpisywali do exela dane poszczegolnych kabli (dlugosc przewod,kolor, przekrój, koncowki) w danej wiazce, zeby mozna bylo latwo wydac zlecenie na produkcji,
przy segregacji trafila sie wiazka do PN FWD i facet powiedzial,ze tego nie trzeba wprowadzac, bo to bedzie anulowane jak zna warszawke
to go wypytalem co to za akcja miala byc i wtedy w ramach przerwy w pracy

pokazal nam ta wiązke i powiedzial, ze to do silnika od Lanosa 1.5 ,mieli bude lanosa to przymierzali z grubsza gdzie laczenie wypada - ona byla laczona wtyczka 13pin (mimo,ze juz wtedy w PN nie bylo 13pin na podszybiu, ale do prototypu tak jest latwiej) i byla w dwoch czesciach , druga czesc miala wtyczki do ECU takie jak GSI ,
silnik mial byc ze skrzynia lanosa i zawieszenie przednie mialo byc zmienione,
no i ze wiazka jest juz gotowa i lezy ponad rok, tylko jakos sprawa do przodu nie idzie,
niewykluczone wiec,ze jedynym elementem PN FWD, ktory wyszedl poza deske kreślarską byla ta wiazka
z tym normalnie to bym nie przesadzał.
tego z dokumentacji to nie widzialem na zywo pod maska, tutaj jest rama i silnik faktycznie jest wysuniety do przodu wzgledem serii, ale tez nie ma pasa przedniego, wiec brak ograniczen ze strony karoserii