Urzekły mnie te hample. O ile sam montaż ich jestem sobie w stanie wyobrazić, to wykorzystanie ich potencjału zupełnie mija się z celem.
mnie to zaintrygowalo, z przodu siedzi niby tylny zacisk z jakiegos lambo,a tylne zaciski jakie sa kazdy widzi... no wlasnie nie bardzo, tylny zacisk moze pelnic dodatkowe funkcje, ktorych przedni nie pelni,
z tego wynika okreslona budowa,
problem w tym, ze nie intryguje mnie to na tyle, zeby sprawdzac, czy ten zacisk faktycznie pochodzi z jakiegos supersamochodu (bo wiemy,ze to klamczuszek jest i moze zwyczajnie sciemniac) i jak jest zbudowany ,czyli jak bedzie dzialal siedzac na przedniej osi,
mozna sie tylko domyslac,ze wspolpracujac z "małą" pompa lucasa nie pracuje jak w aucie, z ktorego zostal wyszarpany,
ogolnie uklad hamulcowy wyglada w tym ladnym Polonezie jak pozłacana deska na klopie - czyli wyglada to bogato, ale sra sie tak samo, a czasem i gorzej, bo moze byc zimno w dupsko
jak sie ktos nie zna na ukladach hamulcowych, to zawsze moze sugerowac sie gotowymi rozwiazaniami np. Fiat w modelach ciezszych od PN przy stosowaniu tarcz ~280mm zawsze montowal ABS (np. Bravo HGT) ,bo juz takie tarcze z zaciskiem 54mm blokuja kola w tak lekkich pojazdach (i tak ciezszych niz PN)
wchodzenie w jakies abstrakcyjne rozmiary tarcz i tym bardziej w przewymiarowane zaciski po prostu nie ma sensu, bo uklad bedzie zbyt nerwowy (nazywam to damskim) i zarazem nieskuteczny przez ostatnie ogniwo ukladu hamowania, czyli opony, ktore nie przeniosa tych sil
I jeszcze ten tekst, że nie będzie pałował, bo się musi dotrzeć, a na forum się przechwala, że miesięcznie stać go na 25 silników poskładanych od zera
mnie ten tekst urzekl
nie bedzie palowal niedotartego silnika, ale odpali go bez chlodnicy, czyli tez bez plynu w bloku na minute oraz przegazuje kilka razy,
to jest żelazna logika - nawet jest taki portal dla ludkow o tym samym stopniu zidiocenia
dobrze ze go stac na 25 silnikow i 50 obszyc tapicerskich, wiec jest szansa ze za miesiac po wyplacie wywali ta szmatę w kratę ze swetra, bo od samego patrzenia wzbiera sie na wymioty, a gdyby dotknac tego płótna o strukturze ceraty z wiejskiego obrusu to jak nic paw zostalby uwolniony,
to nie OBRSO, to jest OBRuSO
W treningówce mam nieco większe zaciski oraz tarcze, chodzi to na pompie seryjnej Lucasa, nie mam korektora mechanicznego przy tylnej osi.
a niby skad w lucasie mialby sie znalezc koretor mechaniczny, skoro to jets Atu ,a nie Truck ?
Domaga się za to uznania od środowiska, w którym nikt go nie lubi.
ode mnie wymaga, bym go krytykowal, ale ja potrafie tylko konstruktywnie i trol pozostaje glodny
A trzeba typowi przyznać, że 95% modyfikacji pod względem mechanicznym które oglądałem są robione profi.
a gdzie ogladales to auto ? bo na filmiku to goowno widac, rownie dobrze te zaciski moga byc przysmarkane elektroda do zwrotnicy, a turbina robic tylko za tlumik,
w sumie na filmiku nie slyszalem blowoffa, ale tylko raz ogladalem, wiec jak ktos lyszal to niech sie nie pruje tylko napisze w ktorym czasie