o widzisz - teraz duzo wiemy,
1. masz centralke elpigazu taka jak u mnie ,to tylko centralka zalaczjaca zawory ,a krokowcem musi sterowac sterownik - poszukaj pod maska skrzyneczki ~10cmx8cm z żółtą naklejka z napisem Voila ,Voila+ lub zielona naklejka Nicolaus
2. masz ubogo to bedziemy z tym walczyc,
membrana sie za bardzo wychyla ,bo jest za miekka ,
chodzi ci zapewne o sprezynke pod dzwigienka - jak jest stara to nie jest za twarda - mozesz troche odkrecic srube regulacyjna ,ale watpi by to pomoglo,
masz chyba parownik bez baypasa ,wiec nie mozesz dac gazu na obejsciu - musisz zmusic membrane ,zeby nie zamykla tak mocno wylotu ,
sa trzy drogi :
a) poczekac az membrana stwardnieje i sie bedzie mniej wychylala
b) zdjac membrane i ponaginac delikatnie ten duzy talezyk by sie odchylil w strone "od parownika" ,ewentualnie nagiac dzwigienke "od parownika" (nie wiecej niz 1mm)
c) wykrecic i przewiercic na wylot mosiezna srube mocujaca parownik (na tylnej klapie) i nawet bez gwintowania uzyc srubki ,ktora podeprze membrane (srubke owinac np. tasma izolacyjna ,zeby scislo siedziala w otworze) - wtedy przy nagrzaniu sie ukladu ustawisz sobie srubka tak ,zeby ci silnik nie gasl
dla osoby niedoswiadczonej w grzebaniu w parownikach polecam opcje C - tylko trzeba ostroznie wiercic ,bo sruba dluga i mozna wiertlo zlamac