Autor Wątek: Czarne słupki - jak?  (Przeczytany 5705 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Czarne słupki - jak?
« dnia: Luty 01, 2011, 11:44:04 am »

Offline Mardas#1946

  • Witajcie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 788
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + GSI 1,6,2000 r. LPG-AL 700,70U,klimatyzacja Fab. kontrolka AFR
Mam pytanie.Czy ktoś może wie ,gdzie można kupić okleinę czarną do oklejania słupków w nadwoziu.Wiem że gdzieś ten temat był poruszany,ale nie mogę się doszukać,więc proszę o jakieś namiary gdzie to dostać :D
Mardas- Jimi wiecznie żywy !!!!!!!!!!!! ,a moje ATU nie do zdarcia !!!!!!


http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/108123

Odp: Okleina
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 01, 2011, 12:24:42 pm »

Offline KristofX

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 173
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro+ 1.4GSi16v :D
Np. Na allegro. Wystarczy w wyszukiwarce wpisać "folia słupek"....
Cytat: BMW Autoklub
...wstąp do PTK... Poza doradzeniem w kwestii silnika i ustawień samochodu, potrafią przeprojektować pół auta na odległość.

'97 FSO Polonez Caro 1.6GLi "F-18"
'00 Daewoo-FSO Polonez Caro Plus 1.4GSi16v "Wisienka"
'98 Subaru Impreza GT

Odp: Okleina
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 01, 2011, 12:30:30 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
W castoramie - matowa do blatów :)

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: Okleina
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 01, 2011, 12:53:02 pm »

Offline Alien#174

  • Mój Polonez - jako JEDYNY od początku w PTK
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1212
  • Płeć: Mężczyzna
  • ***$karbnik PTK ***
    • PN CARO 1.6GLE MR'91
albo spray mat - lepszy efekt.
Minister Zdrowia ostrzega! Polonez uzależnia!
PN Caro - burgundowe cacuszko 92' ( Polina )

Odp: Okleina
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 01, 2011, 13:37:34 pm »

Offline Mardas#1946

  • Witajcie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 788
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + GSI 1,6,2000 r. LPG-AL 700,70U,klimatyzacja Fab. kontrolka AFR
Mardas- Jimi wiecznie żywy !!!!!!!!!!!! ,a moje ATU nie do zdarcia !!!!!!


http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/108123

Odp: Okleina
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 01, 2011, 14:09:01 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Ewentualnie na allegro 'folia progi' ;)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Okleina
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 02, 2011, 07:16:16 am »

Offline Mardas#1946

  • Witajcie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 788
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + GSI 1,6,2000 r. LPG-AL 700,70U,klimatyzacja Fab. kontrolka AFR
Mardas- Jimi wiecznie żywy !!!!!!!!!!!! ,a moje ATU nie do zdarcia !!!!!!


http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/108123

Odp: Okleina
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 02, 2011, 09:13:57 am »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Też tym będę oklejał. Ale dopiero jak się ciepło zrobi. Łącznie z przednim słupkiem.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Okleina
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 02, 2011, 11:48:57 am »

Offline Mardas#1946

  • Witajcie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 788
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + GSI 1,6,2000 r. LPG-AL 700,70U,klimatyzacja Fab. kontrolka AFR
A może ktoś mi podpowie jak usunąć resztki starej okleiny,żeby nie porysować lakieru ? Jest na to jakiś dobry patent  :?:
Mardas- Jimi wiecznie żywy !!!!!!!!!!!! ,a moje ATU nie do zdarcia !!!!!!


http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/108123

Odp: Okleina
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 02, 2011, 12:11:26 pm »

Offline Brysiek#1957

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1047
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zostań ninja
    • Borek 87' X20SED, Atu+00'GSI, S210 e430 4Matic
podgrzewać suszarką i skrobać
Pozdrawiam Dominik
www.youtube.com/user/brysiekFSO
Cytat: dr. Grejfrut
.... jedynie słuszne dogmatyczne gadki zachowaj na czas zatwardzenia...

Odp: Okleina
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 02, 2011, 17:15:46 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
A co ci przeszkadza porysowany lakier pod okleiną ?

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: Okleina
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 02, 2011, 17:36:27 pm »

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3000
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari
A co ci przeszkadza porysowany lakier pod okleiną ?

No najlepiej zdrapać do gołej blachy, przecież nie zacznie rdzewieć pod okleiną. :)

Odp: Okleina
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 02, 2011, 19:44:00 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2985
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
żebyś się nie zdziwił.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Odp: Okleina
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 02, 2011, 20:56:44 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Bardzo ładnie potrafi zardzewieć pod okleiną. Potem można ją oderwać razem z lakierem i rdzą. :D (Sprawdzone).
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Odp: Okleina
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 02, 2011, 22:47:54 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Mowie tutaj o porysowaniu lakieru w sensie.. nie przebicia powłoki lakierniczej a jej zmatowieniu ewentualnym,

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: Okleina
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 03, 2011, 08:26:42 am »

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3000
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari
No dobra, ale potem się coś komuś odwidzi to sobie ściągnie i spokój, a tak to będzie trzeba zostawić folię żeby zakryć te rysy/mat czy jak to nazwać. ;)
Czemu nie zrobić tego porządnie? :P

Odp: Czarne słupki - jak?
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 03, 2011, 11:55:01 am »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Mowie tutaj o porysowaniu lakieru w sensie.. nie przebicia powłoki lakierniczej a jej zmatowieniu ewentualnym,
Ale po co matowić, jak dla mnie wystarczy porządnie odtłuścić. ;)
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: Czarne słupki - jak?
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 03, 2011, 12:08:54 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
mowie o zniszczeniu połysku podczas usuwania kleju ze starej folii.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: Czarne słupki - jak?
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 03, 2011, 12:24:04 pm »

Offline Mardas#1946

  • Witajcie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 788
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + GSI 1,6,2000 r. LPG-AL 700,70U,klimatyzacja Fab. kontrolka AFR
Czy tylko metoda "suszarkowa" usuwania foli jest tylko jedyna ? a może jest, jakiś rozpuszczalnik który usunie ją,bez uszczerbku zniszczenia powłoki lakierniczej ? Skrobanie jest trochę ryzykowne,bez podania jakiegoś "zmiękczacza" Wolała bym to zrobić jak najlepiej. ;) :D
Mardas- Jimi wiecznie żywy !!!!!!!!!!!! ,a moje ATU nie do zdarcia !!!!!!


http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/108123

Odp: Czarne słupki - jak?
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 03, 2011, 12:41:46 pm »

waszczo

  • Gość
Ja u siebie robiłem to latem więc było ciepło a folia pewnie bardziej miękka niż teraz, ale po prostu podważyłem małym śrubokrętem w górnym rogu przy uszczelce drzwi, złapałem najpierw małymi szczypcami oderwałem dalej, a potem już paluchami i delikatnie ciągnąc udało mi się bez problemu zdjąć obie folie w całości, nie pozostały żadne ślady po kleju.