Autor Wątek: Problem z Programem Diagnostycznym  (Przeczytany 1903 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem z Programem Diagnostycznym
« dnia: Luty 27, 2011, 01:53:26 am »

MultipointInjection

  • Gość
Siemanko wszystkim. Postanowiłem zrobić swój własny interfejs do poldka Caro + GSI. Schemat przewodu pobrałem z elektrody, Który umieszczam. Otóż podczas podpiecia kabla kontrolka Check Engine mrygała mi( tak jak wyczytałem powinna mrygac podczas transmisji danych). Ale program który mam miał być pod GSI-ka. Jest to FSO- ECM. Pytanie moje jest nastepujące. Czy tym programem da sie diagnoizowac wielopunkty ? Pomimo podpiecia kabla program nie nawiazywał w ogóle połaczena z komputerem.    
« Ostatnia zmiana: Luty 27, 2011, 01:55:45 am wysłana przez MultipointInjection »

Odp: Problem z Programem Diagnostycznym
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 27, 2011, 08:04:45 am »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2291
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
było o tym nieraz sam nawet pisałem że potrzeba starego kompa  ze starą wersją dosa bo w tych nowszych nie chce się laczyć, szukaj jakieś 486.
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Odp: Problem z Programem Diagnostycznym
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 27, 2011, 09:23:52 am »

Offline altowiolista

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 661
    • Atu i Caro-oba GSi, Borewicz 1,? '83, Caro+ GLI, Atu-
A Pentium II z Win 98 poradzi sobie? Ma tryb DOS, z tego co pamiętam, ale cały zestaw trzeba by zatargać do garażu. Jakeiś przelotki na USB wchodzą w grę?
Altówka, Alaska, mój Anioł albo Atu. Jak by nie patrzeć - warto żyć! A teraz mam jeszcze Borewicza!!

Odp: Problem z Programem Diagnostycznym
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 27, 2011, 10:07:17 am »

MultipointInjection

  • Gość
Kompa miałem starego z win 98. Ale czy ten program co mam tez da rade zdiagnozować wielopunkta ?

Odp: Problem z Programem Diagnostycznym
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 02, 2011, 17:08:30 pm »

mbi

  • Gość
Ja mam program FSO ECM monitor 3.4 i działa tzn można nim diagnozować Poloneza Caro Plus GSI (wielopunkt).
Tak jak koledzy wyżej piszą musisz go uruchomiac pod DOSem. Niekoniecznie stary komputer ale z DOSem i portem RS 232 (COM).  Nie może to być Win XP, jeśli chodzi o 98 to nie wiem.
Ja zrobiłem sobie dysk CD startowy z DOSem. Restartuję laptopa i wkładam CD, wybieram bootowanie z CD i potem w wierszu poleceń DOS'a uruchamiam program i działa - można sczytać błędy sterownika i podglądnąć parametry mierzone.

Odp: Problem z Programem Diagnostycznym
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 02, 2011, 21:20:01 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
a próbowaliście kiedyś wejść do BOSCH'a programem CDI/F 2 bo z moim nie chce się połączyć :/
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: Problem z Programem Diagnostycznym
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 04, 2011, 08:16:28 am »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2291
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
i co poszedł ten program co ci przesłałem ?
« Ostatnia zmiana: Dzisiaj o 20:37:35 wysłane przez Mariusz#1926 »
ta ani dziękuje ani pocałuj mnie w dupę,
« Ostatnia zmiana: Marzec 07, 2011, 20:39:53 pm wysłana przez Mariusz#1926 »
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem