Autor Wątek: FSO Polonez Atu+ GT by RSilak  (Przeczytany 36178 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: FSO Polonez Atu+ GT by RSilak
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 27, 2011, 22:33:09 pm »

Offline Marcin OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 419
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu 1.4 16V GTi
He he no kolo polerki to nawet nie stało , ale praca profi co do swapu

Odp: FSO Polonez Atu+ GT by RSilak
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwiec 27, 2011, 23:40:38 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
no może źle to określiłem że polerka doprowadzenie do stanu używalności i odpowiedniego wyglądu  :]

Dzisiejszy Up:

FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: FSO Polonez Atu+ GT by RSilak
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwiec 28, 2011, 08:49:20 am »

kodzik

  • Gość
Dlaczego malujesz pędzlem albo wałkiem?

Odp: FSO Polonez Atu+ GT by RSilak
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwiec 28, 2011, 22:32:33 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
chyba sobie kpisz  :] może to nie pistolet i sprężarka bo to takich małych elementów nie warto mi brudzić pistoletu ale spray, a nie pędzel bez przesady. A baranek na kolektorze jest ze względu że kolektor jest tak odlany...
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 28, 2011, 23:26:00 pm wysłana przez RSilak »
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: FSO Polonez Atu+ GT by RSilak
« Odpowiedź #24 dnia: Lipiec 17, 2011, 00:12:30 am »

kodzik

  • Gość
 <spoko> No to sorry bo to pierwsze zdjęcie trochę mnie odstraszyło bo wyglądało okropnie drugie jest git. <spoko>

Odp: FSO Polonez Atu+ GT by RSilak
« Odpowiedź #25 dnia: Lipiec 31, 2011, 11:25:58 am »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
Nowy Up
OHV wyleciało z pod maski

Rover opasany


W Atu zostało zmienić belkę silnika i składam wszystko do kupy... W poniedziałek wymyje komorę silnika może uda się ułożyć przewody paliwowe.
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: FSO Polonez Atu+ GT by RSilak
« Odpowiedź #26 dnia: Wrzesień 08, 2011, 18:19:58 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
Po ukończonym swapie nie pisałem, to co jest zrobione w aucie :
Zmiana silnika na 1.4 16V
-w silniku wymienione:
*rozrząd kompletny: pasek CONTITECH, napinacz INA, pompa wody THERMOTEC,
*uszczelniacze wałków rozrządu
*kopułka, palec EPS, przewody WN Bosch Silicone Power
*olej Mobil 2000 10W40 + filtr
-pomalowany dekiel zaworowy i góra kolektora ssącego na czarny połysk
-dołożone wspomaganie, pompa OHV, podstawa własnej konstrukcji, napinacz OHV, pasek z VW, dorobione przewody

Układ paliwowy:
-przewody zmienione z OHV na Roverowe
-filtr wymieniony na nowy, ze ściany grodziowej przeniesiony na boczny fartuch
-zbiornik paliwa przerobiony pod Roverowe zasilanie
-wyrzucony pochłaniacz par paliwa
-nowe paski pod zbionik

Układ napędowy
-skrzynia seryjna, zalana olejem HIPOL.
-wymieniony przegub wału, na oryginalny FSO
-nowe kompletne oryginalne sprzęgło LuK

Zawieszenie:
-zmieniona belka na poldoroverową
-wszystkie końcówki na oryginalne DELPHI
-drążek środkowy MOTOTECHNIKA
-tulejki dolnych wahaczy
-amortyzatory MONROE SENSA TRACK
-sprężyny Truck Diesel -2zwoje
-ustawiona zbierzność
-zmienione opony przód na Firestone Firehawk 690

Układ wydechowy:
-kolektor seryjny
-przelot 2" z kawasówki
-końcowy tłumik seryjny z wspawaną końcówka z 3" kwasówki.

Elektryka:
-wiązka wnętrza plusoroverowa z Caro przystosowana do Atu
-wiązka silnika Plusorover.

Wnętrze:
-ściana grodziowa wygłuszona taśmą dekarską
-zmienione podświetlanie przycisków panelu środkowego na czerwone
-zmienione tarcze zegarów według własnego projektu

Pewnie o czymś zapomniałem ale jak mi się przypomni dopiszę. Ogólnie swap poszedł nie źle, nie było większych problemów ale i nie obyło się bez nich. Pierwszym problemem okazało się zasilanie silnika w paliwo, z racji iż pompa OHV ma inny kosz i a Atu ma inny zbiornik niż Caro trzeba było wlutować nowy powrót paliwa, udało się. Przy próbie odpalenia odmówiły posłuszeństwa przekaźniki pompki, nie było zasilania pompki ale stoczonej walce znalazło się zasilanie, wtedy okazało się że wiązka z Caro+ jest inna niż w Atu+ i trzeba było zamieniać piny w połączeniach wiązki przedniej z tylna miejscami. Następnym problemem były obroty, w zależności od humoru auta wzrastały lub spadały, po kilku resetach przepustnicy i poprawie wtyków wszystkich kostek uspokoiły się. Kolejna walka była ze wspomaganiem, przeciekający króciec przy pompie i ciągle zapowietrzający się układ. Dolegliwość usunięta przez zmianę oringa na grubszy. Następna walka była z wydechem na początku był plan zrobić pełen przelot, całość oryginalna, zamiast środkowego tłumika rura 2" z zakończeniem 3" ale po odpaleniu i przejaźdżką z taki wydechem decyzja się zmieniła. Wybór padł na 2" zaraz za siatką z oryginalnym tłumikiem końcowym z końcówką 3". I kilka innych rzeczy jakie się wydarzyły.
Jestem zadowolony że mój pierwszy w życiu samodzielny swap jeździ i ma się dobrze, był zrobiony w całości samodzielnie, z małymi szczegółami których jak wiadomo nie da się zrobić samemu. Dorzucę małą galerię :)









« Ostatnia zmiana: Wrzesień 08, 2011, 18:23:09 pm wysłana przez RSilak »
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: FSO Polonez Atu+ GT by RSilak
« Odpowiedź #27 dnia: Luty 06, 2013, 21:12:02 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
Czas odgrzać kotleta :)

W związku iż idzie wiosna zaczynamy dłubanie, myślę że w tym roku wyrobię się na zlot :)

Zaczynamy od zmiany silnika na 18K4F z Rovera 75 '02r. silnik na cewkach ale zostanie zakopułkowany i zostanie (na razie) na osprzęcie 1.4 ale miejmy nadzieję że nie długo :)
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: FSO Polonez Atu+ GT by RSilak
« Odpowiedź #28 dnia: Luty 07, 2013, 20:48:26 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
Zaczęta akcja kopułkowanie dziś, przyjechała reszta gartów do akcji.


I kiedyś w innym dziale było zdjęcia koncowego tłumika który zwieńczy projekt :)
« Ostatnia zmiana: Luty 07, 2013, 20:50:47 pm wysłana przez RSilak »
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: FSO Polonez Atu+ GT by RSilak
« Odpowiedź #29 dnia: Luty 07, 2013, 20:53:12 pm »

Offline Łukasz - I-Love-Fso-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2679
  • Jeśli jest w Tobie wiara, uda się wszystko !
    • FSO 125p
Będzie darcie japy :D
FSO to coś więcej niż auta- to pasja to cale życie!

Odp: FSO Polonez Atu+ GT by RSilak
« Odpowiedź #30 dnia: Luty 07, 2013, 21:33:20 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
Darcie mordy to nie wszystko ma dobrze jeździć i dobre wykresy pokazać :p
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: FSO Polonez Atu+ GT by RSilak
« Odpowiedź #31 dnia: Luty 07, 2013, 21:43:51 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Darcie mordy to nie wszystko ma dobrze jeździć i dobre wykresy pokazać :p
Oby tylko darcie mordy było adekwatne do prędkości oddalania się pojazdu :)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Atu+ GT by RSilak
« Odpowiedź #32 dnia: Luty 07, 2013, 21:53:55 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
było adekwatne do prędkości oddalania się pojazdu
myślę że z tym sercem i tym przełożeniem będzie :)
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: FSO Polonez Atu+ GT by RSilak
« Odpowiedź #33 dnia: Luty 11, 2013, 21:57:17 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
A ja chyba posadzę takie coś na nowy sezon... jak szaleć to szaleć ;D
http://allegro.pl/japan-racing-15-advan-rg2-style-limonkowe-i3017872284.html
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: FSO Polonez Atu+ GT by RSilak
« Odpowiedź #34 dnia: Luty 11, 2013, 22:26:54 pm »

Pepiedo

  • Gość
Wpisz sobie w Google frazę "Chińskie felgi", potem klik na grafikę i odpowiedz sam na pytanie czy nadal chcesz takie rolki w swoim aucie.

Odp: FSO Polonez Atu+ GT by RSilak
« Odpowiedź #35 dnia: Luty 11, 2013, 22:32:20 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
tak chcę taki rolki w samochodzie :)
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: FSO Polonez Atu+ GT by RSilak
« Odpowiedź #36 dnia: Luty 12, 2013, 18:46:57 pm »

Offline Seba OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 501
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro (L-205) 1.8 16V
    • OBR Garages
szału nie robią. Lepsze miał basteq w swoim caro

Odp: FSO Polonez Atu+ GT by RSilak
« Odpowiedź #37 dnia: Luty 12, 2013, 19:29:15 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
Seba ma możesz rzucić jakimś foto? Bo szukam jakiejś ładnej 15'' ale wolałbym nowe felgi (nawet chińczyki) niż używki...
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: FSO Polonez Atu+ GT by RSilak
« Odpowiedź #38 dnia: Luty 12, 2013, 20:21:17 pm »

Offline Misiek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 702
  • Płeć: Mężczyzna
  • HEBEL TEAM
    • 2010 Mercedes benz w204 c180 kompresor, 1993 FSO Polonez Caro 1.4 16v #wonskydziadek
nowe felgi (nawet chińczyki) niż używki...
Nie chcesz uwierz mi. Z doświadczenia Ci to mówię.
Caro Plusa 1.6 GLI 99 rok. Lubie dynamiczną i czasami agresywną jazdę
Cytryn Michał.

Odp: FSO Polonez Atu+ GT by RSilak
« Odpowiedź #39 dnia: Luty 12, 2013, 20:27:27 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
z używkami użerałem się dwa sezony prostowałem dwa razy w innych firmach, i cały czas były krzywe...
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v