Autor Wątek: FSO Polonez Atu+ GT by RSilak  (Przeczytany 36179 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: FSO Polonez Atu+ GT by RSilak
« Odpowiedź #60 dnia: Marzec 05, 2013, 22:42:57 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
Dystanse już mam, podziękowania dla kolegi Łukasz-I-Love-FSO ;)

Przyszedł dziś bandaż na kolektor będzie chłodniej pod maską :)
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: FSO Polonez Atu+ GT by RSilak
« Odpowiedź #61 dnia: Styczeń 27, 2014, 20:50:07 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
A odgrzeję swojego kotleta :)
Auto przeszło trochę zmian, pod maskę wpadło 1.8, most z Volvo, nowe felgi, dodatkowe zegary, deska we flock'u. Kto był na zlocie widział, z mocą szału nie było ale został zrobiony porting głowicy czeka teraz na wałki VVC.
Między czasie kupiłem hamulce z Fiata Coupe 284 mm

 
Zrobiłem też hydrauliczny ręczny na pompce hamulcowej od Zetora 7211, podstawa wygląda śmiesznie ale działa jak należy koła blokuje przy 60km/h bez problemu.




Wrzuciłem też 3 pióra na tył i teraz w miarę wygląda


Zamieniłem postojówki miejscami i jest Polonez w wersji USA :d
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: FSO Polonez Atu+ GT by RSilak
« Odpowiedź #62 dnia: Styczeń 27, 2014, 23:08:43 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
most z volvo a felga na 4 śruby, co przekombinowałeś?
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: FSO Polonez Atu+ GT by RSilak
« Odpowiedź #63 dnia: Styczeń 28, 2014, 08:38:19 am »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
Przerobiony rozstaw na 4x98 i centrowanie na Fso, bo najpierw kupiłem felgi a później padł most żeby nie kombinować z felgami przerobione zostały otwory.
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: FSO Polonez Atu+ GT by RSilak
« Odpowiedź #64 dnia: Styczeń 29, 2014, 13:23:19 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 683
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
W temacie  felg to wyglądają calkiem fajnie te złote :-) natomiast pamiętam jak jeszcze walexy mi mówił ze do wyrywania krawężników najlepsze są stare ATS Classic :-P
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Odp: FSO Polonez Atu+ GT by RSilak
« Odpowiedź #65 dnia: Styczeń 29, 2014, 17:13:42 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
Nie myślałem sam ze tak będzie pasował ten kolor :-) nie no krawężników mini nie wyrywam bo kupiłem je nówki sztuki to trochę szkoda:-P
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: FSO Polonez Atu+ GT by RSilak
« Odpowiedź #66 dnia: Styczeń 29, 2014, 21:16:11 pm »

Offline Łukasz - I-Love-Fso-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2679
  • Jeśli jest w Tobie wiara, uda się wszystko !
    • FSO 125p
Ja mialem ats multispoke :) twardy felunek :)
FSO to coś więcej niż auta- to pasja to cale życie!

Odp: FSO Polonez Atu+ GT by RSilak
« Odpowiedź #67 dnia: Marzec 10, 2014, 22:00:19 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
Z racji że idzie wiosna zaczynamy coś robić :)
Kupione tarcze i klocki Mikody seria GT 284 mm średnicy

Tak to wygląda w feldze z zaciskiem

Zaciski z Fiata Coupe, pomalowane proszkowo i w pełni zregenerowane


I co najważniejsze mam już komplet dwóch metalowych patyków z VVC :d
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: FSO Polonez Atu+ GT by RSilak
« Odpowiedź #68 dnia: Marzec 10, 2014, 22:09:15 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V

I co najważniejsze mam już komplet dwóch metalowych patyków z VVC :d

Dobry deal nie jest zły. :P
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: FSO Polonez Atu+ GT by RSilak
« Odpowiedź #69 dnia: Marzec 10, 2014, 22:13:25 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
też tak uważam :P każdy zadowolony :P
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: FSO Polonez Atu+ GT by RSilak
« Odpowiedź #70 dnia: Marzec 11, 2014, 19:14:48 pm »

Offline Łukasz - I-Love-Fso-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2679
  • Jeśli jest w Tobie wiara, uda się wszystko !
    • FSO 125p
więc sa jeszcze ludzie bez cen obrso :) skladaj skladaj :)
FSO to coś więcej niż auta- to pasja to cale życie!

Odp: FSO Polonez Atu+ GT by RSilak
« Odpowiedź #71 dnia: Marzec 12, 2014, 19:09:12 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
składam i zobaczymy co rolki pokażą na wałkach i po portingu.
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: FSO Polonez Atu+ GT by RSilak
« Odpowiedź #72 dnia: Marzec 17, 2014, 22:06:27 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
Zacząłem walkę z heblami na razie z przodu :p



Girling vs ATE :D

Mniej więcej tak to będzie wyglądać z felgą :)
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: FSO Polonez Atu+ GT by RSilak
« Odpowiedź #73 dnia: Marzec 17, 2014, 22:17:53 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
a pasuje na plyty kotwiczne ,czy tylko w przymiarki i fotki sie bawisz ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Atu+ GT by RSilak
« Odpowiedź #74 dnia: Marzec 17, 2014, 22:21:09 pm »

Offline Przem

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 744
  • PN Atu 97r 1.8 GLI 16V L128
Plyty kotwicze to ma takie same jak u mnie, na zamówienie.

Odp: FSO Polonez Atu+ GT by RSilak
« Odpowiedź #75 dnia: Marzec 17, 2014, 22:52:51 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
a pasuje na plyty kotwiczne ,czy tylko w przymiarki i fotki sie bawisz ?
Ja coś robię a nie teoretyzuje :-) więc nie musisz mi docinać że się w fotki bawię bo do zabawy to klocki :-)
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: FSO Polonez Atu+ GT by RSilak
« Odpowiedź #76 dnia: Marzec 18, 2014, 00:54:38 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
a pasuje na plyty kotwiczne ,czy tylko w przymiarki i fotki sie bawisz ?
Ja coś robię a nie teoretyzuje :-) więc nie musisz mi docinać że się w fotki bawię bo do zabawy to klocki :-)
uderz w stol ,a norzyce sie odezwa,
akurat nie docinam ,sam nazwales fotke "Mniej więcej tak to będzie wyglądać z felgą" ,wiec chcialem wiedziec,czy to juz siedzi na piaście ,czy tylko w felge wlozyles

a co do teoretyzowania ,to Ja jezdzilem na duzych tarczach,kiedy Ty na muchy ptapty wołałeś - to jest na pograniczu docińki, nie jest nią całkowicie ,bo to zwyczajna prawda,
sprawdz sobie w postach

Plyty kotwicze to ma takie same jak u mnie, na zamówienie.
wycinane woda lub laserem ? jaka grubosc blachy ,10mm ?
« Ostatnia zmiana: Marzec 18, 2014, 00:57:43 am wysłana przez KGB »
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Atu+ GT by RSilak
« Odpowiedź #77 dnia: Marzec 18, 2014, 08:35:05 am »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
Jaki stop na płyty kotwiczne?

Odp: FSO Polonez Atu+ GT by RSilak
« Odpowiedź #78 dnia: Marzec 18, 2014, 22:02:22 pm »

Offline krzychumy4

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 829
Duże tarcze wentylowane, nacinane z nawiercaniem wpasowane w ładną fele kozacko wyglądają :)
Czekam na opinie jak pracują te hamulce w poldku :)

Odp: FSO Polonez Atu+ GT by RSilak
« Odpowiedź #79 dnia: Marzec 18, 2014, 22:08:32 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
Dziś składam drugą stron ale wyjedzie to dopiero w przyszłym tygodniu z walkami vvc :-) ale też jestem ciekaw jak będą hamowaly 4 tarcze po 280 mm średnicy :-P
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v