Można sprawdzić prościej:
-Ustawiasz nawiew tak, żeby wiało z kratek,
-Rozpędzasz się do 70km/h lub więcej,
-Patrzysz ręką, czy czuć, że powietrze wieje samo z siebie przez kratki (bez dmuchawy),
-Naciskasz przyciisk zamknięcia dopływu z zewnątrz (przy dobrym siłowniku słychać charakterystyczne puknięcie z okolic schowka pasażera),
-Ręką sprawdzasz, czy wieje z kratek.
Jeśli w punkcie ostatnim wieje- znaczy, że:
-Siłownik skończył żywot,
-(Mniej prawdopodobne) nie masz klapki zamykającej dopływ powietrza z zewnątrz, bo ktoś wcześniej ją podprowadził;)
Jeśli w punkcie ostatnim nie wieje:
-Wszystko jest gitara.
Osobiście jechałem przy około minus 20*C bez tej klapki i w samochodzie było na tyle ciepło, żeby jechać w cienkiej kurtce (i dmuchawie włączonej na "drugi ząbek").
Jak już się z klapką uporałem- kurtki nie potrzebuję. Dmuchawa na 1, żeby tylko wymusić obieg powietrza.