Autor Wątek: Polonez caro 1.4 16V GLi z klimatyzacją mity i fakty  (Przeczytany 27732 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Polonez caro 1.4 16V GLi z klimatyzacją mity i fakty
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 16, 2012, 17:33:06 pm »

i66895@rppkn.com

  • Gość
Coś ruszyło w tym temacie? Na allegro jest komplet do poloneza 1.4, ale że cena (~1500zł) wg. mnie jest zbyt wysoka więc nie kupię, jedynie upewniło mnie to w przekonaniu że jak się chce to się uda.
Sam się zastanawiałem trochę i doszedłem do takich wniosków:
- Osuszacz najłatwiej z poloneza - 100zł + wspornik 50zł
- Dmuchawa z klimatyzcją - również z poloneza - 200zł
- Napinacz z Rovera 75 1,8 16V - wejdzie ? Może ktoś przymierzał? - 100zł
- Pasek Rover 1.8 z klimą - 40zł
- Skraplacz - na allegro jest komplet nowej klimatyzacji gdzie sprzedają ją ze skraplaczem z KIA Sportage rozmiar 530X410 - ponoć pasuje. - 200zł
- Na w/w aukcji sprężarka również pochodzi z Kii Sportage trzeba by przymierzyć może akurat. Zobaczcie w intercarsie do Kia Sportage 94-02 z silnikiem 2.0 16v. - 200zł
Do tego pierdółki itp. tak więc całość powinna się zmieścić w 1000zł.

Odp: Polonez caro 1.4 16V GLi z klimatyzacją mity i fakty
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 16, 2012, 17:38:34 pm »

piciek

  • Gość
Do tego pierdółki itp. tak więc całość powinna się zmieścić w 1000zł.
pierdółki, czyli węże, instalacja elektryczna, inny alternator, nabicie, sprawdzenie szczelności i 1000zł będzie mało...

Odp: Polonez caro 1.4 16V GLi z klimatyzacją mity i fakty
« Odpowiedź #22 dnia: Maj 13, 2013, 12:43:40 pm »

Offline kakofoniks

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 443
jakby co to mam oryginalna nowa chłodnicę od nexii espero na sprzedaż.
poza tym sprężarka to male piwo. przecież ona nawet nie musi być osiowo mocowana z paskami. Jeśli już dorabiasz klimę na nieoryginalnych częściach to proponuję użyć elektrycznej sprężarki klimatyzacji. To nie osłabi też silnika :)
gdyby Bóg był za przednim napędem chodzilibyśmy na rękach

Odp: Polonez caro 1.4 16V GLi z klimatyzacją mity i fakty
« Odpowiedź #23 dnia: Maj 13, 2013, 12:57:00 pm »

Offline Kleofas

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 428
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldoford 2.0 SLE & reszta gruzów
Tak z czystej ciekawości: elektro sprężarka byłaby niby dobra do ciasnoty pod maską, ale jaki ma to pobór prądu? Nie trzebaby wtedy dopasowywać alternatora z jelcza? ZTCW to jest spotykane raczej w hybrydach. Ale ciekawy kierunek.

Odp: Polonez caro 1.4 16V GLi z klimatyzacją mity i fakty
« Odpowiedź #24 dnia: Maj 13, 2013, 13:07:35 pm »

Offline Maxiu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1061
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro MR 91
FSO Polonez Caro 1.6 k16 :) lpg 92' L-46
4 elektryczne szyby , wspoma, lusterka elektryczne, podgrzewane, IG Standard podgrzewane, podłokietnik
były #1935

Odp: Polonez caro 1.4 16V GLi z klimatyzacją mity i fakty
« Odpowiedź #25 dnia: Maj 13, 2013, 19:13:11 pm »

Offline zacekpl

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 721
  • Płeć: Mężczyzna
  • Maniak RWD
    • PN 1.8 VVC '95/Sierra 2.0 '91/BMW 7 3.0 '92/ Opel Senator 2.6 92'
Maxiu, szacun, że Ci sie udało ! To jest mocowanie altka i sprezarki zaadaptowane z Rovera, mam rację ?

Odp: Polonez caro 1.4 16V GLi z klimatyzacją mity i fakty
« Odpowiedź #26 dnia: Maj 13, 2013, 20:53:07 pm »

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2988
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari
Więcej szczegółów, z czego sprężarka, jakiś napinacz do paska tam jest? Jaka długość paska (tak z ciekawości ;))?

Odp: Polonez caro 1.4 16V GLi z klimatyzacją mity i fakty
« Odpowiedź #27 dnia: Maj 13, 2013, 20:57:23 pm »

Offline PutiN|FSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V
Podobno jakiś Limited 1.8 z klimą.










Odp: Polonez caro 1.4 16V GLi z klimatyzacją mity i fakty
« Odpowiedź #28 dnia: Maj 13, 2013, 23:04:29 pm »

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2988
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari
Im więcej takich zdjęć tym lepiej - szkoda, że nie ma szczegółów jak np co to za sprężarka itd.

Odp: Polonez caro 1.4 16V GLi z klimatyzacją mity i fakty
« Odpowiedź #29 dnia: Maj 14, 2013, 06:15:32 am »

piciek

  • Gość
Skoro taka rzeźba, to nie oplacalo sie wlozyc wiekszego altka? Minimum 100A?

Odp: Polonez caro 1.4 16V GLi z klimatyzacją mity i fakty
« Odpowiedź #30 dnia: Maj 14, 2013, 08:34:33 am »

Offline Maxiu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1061
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro MR 91
Altek poldorover, sprężarka Rover. Mocowanie home made, żadna adaptacja. Z napinacza zaadaptowana śruba i rolka. Pasek narazie 4 rowkowy długości nie pamiętam. Altka nie wymieniałem, bo skupiłem się na upchaniu sprężarki, w razie czego wymiana altka to formalność. Jeździ to już niecały roku i żadnych problemów. Próbowałem na krótką puścić sprężarkę pod obciążeniem-pasek nie ślizga się.
FSO Polonez Caro 1.6 k16 :) lpg 92' L-46
4 elektryczne szyby , wspoma, lusterka elektryczne, podgrzewane, IG Standard podgrzewane, podłokietnik
były #1935