Witam.
W innym temacie pisałem, że zakupiłem nabę "na zamówienie" w Firmie TRIO Auto Tuning. Post ten ma na celu przestrzec innych przed zakupami.
Zamówienie było dokonywane przez pocztę email, w której zażyczono sobie podanie dokładnych informacji na temat posiadanego pojazdu. Zgodnie z tym żadaniem podałem: FSO Polonez Caro, rocznik 97 (uwaga - drobny wieloklin). Po kilku dniach odebrałem paczkę z nabą, którą mogłem sobie zamontować nie powiem gdzie. Po nastym telefonie udało mi się dodzwonić i złożyć reklamację (żądanie zwrotu pieniędzy za towar i wysyłkę) na którą usłyszałem, że mam ponieść dodatkowe koszta wysyłki naby ZANIM otrzymam zwrot pieniędzy. Nie zgodziłem się i zapowiedziałem wizytę osobistą.
Dziś zajechałem pod ich biuro/magazyn. W biurze skierowano mnie do magazynu, z magazynu do biura (ze słowami: idź Pan i powiedz tej w biurze żeby zadzwoniła do Pawła/Rafała - ktokolwiek to był). Jako, że w biurze Pani nie raczyła użyć telefonu więc sprowadziłem magazyniera. Epitety i niewybredne słowa między pracownikami w mojej obecności lekko mnie zmroziły, no ale nic - nie takie rzeczy się słyszało. Suma summarum magazynier zadzwonił do Pawła/Rafała i ustalił, że do zwrotu będzie 85 zł (a nie zapłacone 101zł). Zapytałem więc czy firma za wysyłkę niewłaściwego towaru nie poczuwa się ani trochę do obowiązku pokrycia kolejnych strat jakie poniosłem (60km trasy wte i wewte). Na ich ironiczny uśmiech i stwierdzenie, że zwracają mi pieniądze w ICH DOBREJ WOLI zapytałem czy znają prawa konsumenta, gdzie jest paragon fiskalny ze sprzedaży towaru i czy ich nie obowiązuje fiskalizacja sprzedaży... zapadła niezręczna cisza.
Kasę w wysokości 85zł przyjąłem NIE POTWIERDZAJĄC jej odbioru bo... babce nie chciało się potwierdzenia drukować. Na do widzenia rzekłem, że mogą się spodziewać Rzecznika Praw Konsumenta bo ja nie pozwolę na takie grubiańskie traktowanie, niezależnie czy chodzi o 5 czy 500zł. Jakby wzrok mógł zabijać to teraz bym tego posta nie pisał...
Podsumowując:
TRIO Auto Tuning
Katowice-Bogucice
ul. Ludwika 33
- Lokalizacja firmy niezła, prawie samo centrum Katowic
- Zapas towaru potężny
- Obsługa telefoniczna praktycznie nie istnieje
- Obsługa na miejscu rzuca między siebie kur... i ch...
Całą duszą, sercem, ciałem, rozumem i rozsądkiem - ODRADZAM JAKIEKOLWIEK ZAKUPY.