Autor Wątek: TRIO Auto Tuning - Katowice  (Przeczytany 3193 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

TRIO Auto Tuning - Katowice
« dnia: Kwiecień 19, 2011, 13:48:48 pm »

Offline Excalibur#1937

  • Administrator
  • Wiadomości: 1908
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kilka ich było ;)
    • http://www.intermediaservice.pl
Witam.

W innym temacie pisałem, że zakupiłem nabę "na zamówienie" w Firmie TRIO Auto Tuning. Post ten ma na celu przestrzec innych przed zakupami.

Zamówienie było dokonywane przez pocztę email, w której zażyczono sobie podanie dokładnych informacji na temat posiadanego pojazdu. Zgodnie z tym żadaniem podałem: FSO Polonez Caro, rocznik 97 (uwaga - drobny wieloklin). Po kilku dniach odebrałem paczkę z nabą, którą mogłem sobie zamontować nie powiem gdzie. Po nastym telefonie udało mi się dodzwonić i złożyć reklamację (żądanie zwrotu pieniędzy za towar i wysyłkę) na którą usłyszałem, że mam ponieść dodatkowe koszta wysyłki naby ZANIM otrzymam zwrot pieniędzy. Nie zgodziłem się i zapowiedziałem wizytę osobistą.

Dziś zajechałem pod ich biuro/magazyn. W biurze skierowano mnie do magazynu, z magazynu do biura (ze słowami: idź Pan i powiedz tej w biurze żeby zadzwoniła do Pawła/Rafała - ktokolwiek to był). Jako, że w biurze Pani nie raczyła użyć telefonu więc sprowadziłem magazyniera. Epitety i niewybredne słowa między pracownikami w mojej obecności lekko mnie zmroziły, no ale nic - nie takie rzeczy się słyszało. Suma summarum magazynier zadzwonił do Pawła/Rafała i ustalił, że do zwrotu będzie 85 zł (a nie zapłacone 101zł). Zapytałem więc czy firma za wysyłkę niewłaściwego towaru nie poczuwa się ani trochę do obowiązku pokrycia kolejnych strat jakie poniosłem (60km trasy wte i wewte). Na ich ironiczny uśmiech i stwierdzenie, że zwracają mi pieniądze w ICH DOBREJ WOLI zapytałem czy znają prawa konsumenta, gdzie jest paragon fiskalny ze sprzedaży towaru i czy ich nie obowiązuje fiskalizacja sprzedaży... zapadła niezręczna cisza.

Kasę w wysokości 85zł przyjąłem NIE POTWIERDZAJĄC jej odbioru bo... babce nie chciało się potwierdzenia drukować. Na do widzenia rzekłem, że mogą się spodziewać Rzecznika Praw Konsumenta bo ja nie pozwolę na takie grubiańskie traktowanie, niezależnie czy chodzi o 5 czy 500zł. Jakby wzrok mógł zabijać to teraz bym tego posta nie pisał...

Podsumowując:

TRIO Auto Tuning
Katowice-Bogucice
ul. Ludwika 33

- Lokalizacja firmy niezła, prawie samo centrum Katowic
- Zapas towaru potężny
- Obsługa telefoniczna praktycznie nie istnieje
- Obsługa na miejscu rzuca między siebie kur... i ch...

Całą duszą, sercem, ciałem, rozumem i rozsądkiem - ODRADZAM JAKIEKOLWIEK ZAKUPY.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 19, 2011, 13:50:25 pm wysłana przez Excalibur#1937 »

Odp: TRIO Auto Tuning - Katowice
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 19, 2011, 14:28:24 pm »

Offline Mardas#1946

  • Witajcie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 787
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + GSI 1,6,2000 r. LPG-AL 700,70U,klimatyzacja Fab. kontrolka AFR
Wspólczuję Ci Exalibur,ale myślę że nic nie wskórasz z tymi pajacami.Miałem kiedyś podobną sprawę ,ale z innej branży.Chodziło o reklamację obuwia.Nie będę opisywał co ,i jak bo by długo na to zeszło.Powiem tylko że chodziło o zwrot gotówki za niesprawne obuwie mojej żony.Też chodziłem do Rzecznika Praw Konsumenta,a ten wysyłał różne pisma do firmy, a oni krótko mieli to daleko w dupie.Upierali się że obuwie da się naprawić,więc naprawiali ,a but jak sie nie dawał do chodzenia po na prawie,tak jak i przed naprawą.W sumie doszło do tego,że z żoną sobie odpuściliśmy tą reklamacje bo nie było widać tego końca.A Rzecznik tylko skwitował"ja zrobiłem wszystko to, co bylo w mojej mocy".Dlatego rzyczę Ci powodzenia.Może tobie się uda lepiej. :)
Mardas- Jimi wiecznie żywy !!!!!!!!!!!! ,a moje ATU nie do zdarcia !!!!!!


http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/108123

Odp: TRIO Auto Tuning - Katowice
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 03, 2011, 20:50:32 pm »

Offline DaMaGe

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1263
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN C+ 1.6 GLI `2000
ja kupowalem w tej firmie oryginalne kolpaki made in fso...i jedyne co moge im zarzucic to fakt, ze nie wiedzieli gdzie co maja na magazynie/hali ( ?)...szukali kolpakow z 15 minut ale jak znalezli to potem wszystko ok bylo - kierunek: kasa z magazynierem, zapytanie o paragon/faktura, zyczenie milego dnia...