Autor Wątek: Regulamin imprezy  (Przeczytany 1749 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ajk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 208
    • 90' SLE
Regulamin imprezy
« dnia: Kwiecień 24, 2011, 10:10:43 am »
REGULAMIN PORZĄDKOWY VII OGÓLNOPOLSKIEGO ZLOTU SAMOCHODÓW WYPRODUKOWANYCH PRZEZ FSO

1. Parkowanie i rejestracja:
a) Teren zlotu będzie podzielony na strefy parkowania aut produkcji FSO i innych.
b) Główny plac przeznaczony jest tylko i wyłącznie dla aut produkcji FSO.
c) Odstęp między autami jaki należy zachować wynosi długość drzwi otwartych na rozcież.
d) Na teren obozowiska wjazd będą miały auta / załogi które przeszły pozytywnie rejestrację uczestników.
e) Rejestracja uczestników będzie odbywać się w sobotę od godziny 7:00 do 10:40 i 18:00 do 18:30.
f) Zabroniony jest ruch autami (oraz praca silnika) podczas Zlotu w godzinach 21:00 – 7:00
g) Zabrania się zrywania przyczepności kół pojazdu na terenie obozowiska, niszczenie w ten sposób murawy boiska będzie każdorazowo karane finansowo (kara 50,- pln dla kierowcy za złamanie tego punktu regulaminu).
h) Miejsca parkingowe są stałe, nadawane przy wjeździe na teren zlotu.
i) Wjazd uczestnika na teren zlotu jest równoznaczny z akceptacją niniejszego regulaminu.
j) Zakaz wkręcania silnika pow 4.000 obr na terenie imprezy poza konkurencją - hamownia, złamanie tego punku regulaminu będzie karane wydalaniem z imprezy.
2. Ogniska: Zabronione jest rozpalanie ognisk.
3. Kierowca pojazdu odpowiada za osoby towarzyszące organizator wnosi odpowiedzialność zbiorową, szczególnie: Kierowca pokrywa koszty naprawy szkód wyrządzonych przez osoby towarzyszące.
4. Przed podróżą niedzielną można przebadać się alko testem, który udostępni organizator.
5. Cisza nocna na polu namiotowym obowiązuje  22:00 - 7:00. Poza obszarem pola namiotowego (tj. kino nocne, przygotowane przez organizatorów stoły) cisza nocna obowiązuje w godzinach 0:00-7:00.
6. Identyfikator należy nosić w widocznym miejscu. W godzinach 22:00 - 7:00 osoba poruszająca się bez identyfikatora może zostać wykluczona z imprezy wraz z osobami towarzyszącymi przybyłymi tym samym pojazdem.
7. Obowiązkowo należy zadbać o zachowanie czystości wokół swojego obozowiska. Śmieci wyrzucamy do worków, które w niedziele należy przenieść w pobliże TOI-TOI.
8. Osoby awanturujące się, upojone alkoholem, będą wypraszane z imprezy oraz przekazywane Policji.
9. Organizator nie zwraca opłaty wjazdowej w przypadku braku na zlocie osoby wnoszącej opłatę.
10. Organizator nie zwraca opłat w przypadku wydalania z imprezy.
11. W kolumnie biorą udział tylko auta produkcji FSO oraz wyprodukowane przed 1990r.
12. Kierowcy muszą podporządkowywać się PoRD.
13. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z wyniku działalności uczestników.
14. Niektóre fotografie zrobione podczas Zlotu będą umieszczone w internetowej Galerii Klubu FSO-PTK (cel archiwalny/pamiątkowy), jeśli ktoś nie wyraża zgody na to by numery rejestracyjne jego auta były widoczne na upublicznionych zdjęciach winien we własnym zakresie zadbać o zasłonięcie tablic na czas Zlotu.
15. Należy podporządkowywać się nakazom wydawanym przez Organizatora.
16. Osoby reprezentujące Orgaznizatorów Zlotu mają charakterystyczny identyfikator (dopisek Organizator).
17. Warunkiem uczestnictwa w Zlocie jest pisemna akceptacja regulaminu przez kierowcę i osoby towarzyszące.