Autor Wątek: Negatyw co i jak jak zrobić  (Przeczytany 11947 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Negatyw co i jak jak zrobić
« dnia: Maj 03, 2011, 18:31:34 pm »

Offline Młody95

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 382
  • Płeć: Mężczyzna
    • Boski rover
Panowie szukałem ale nie znalazłem jak zrobić najlepiej negatyw ? :) Jak by można było jakieś fotki albo dobrze wytłumaczyć :)
Bokiem :D

Odp: Negatyw co i jak jak zrobić
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 03, 2011, 19:18:53 pm »

Offline Excalibur#1937

  • Administrator
  • Wiadomości: 1908
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kilka ich było ;)
    • http://www.intermediaservice.pl
Pisz do Kolegi zombiepox...

Odp: Negatyw co i jak jak zrobić
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 03, 2011, 21:18:50 pm »

Offline Młody95

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 382
  • Płeć: Mężczyzna
    • Boski rover
Ok dzięki :)
Bokiem :D

Odp: Negatyw co i jak jak zrobić
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 03, 2011, 21:21:14 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Piszcie tutaj, a nie odsyłacie ludzi na PW...
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Negatyw co i jak jak zrobić
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 03, 2011, 21:21:51 pm »

Offline Excalibur#1937

  • Administrator
  • Wiadomości: 1908
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kilka ich było ;)
    • http://www.intermediaservice.pl
Zakładam, że Koledzy się wiedzą podzielą...

Odp: Negatyw co i jak jak zrobić
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 03, 2011, 22:14:45 pm »

Offline Marcin OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 419
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu 1.4 16V GTi
Spawiesz podkłądki do belki z przesunieciem ,gdzieś na połowe fabrycznej dziury ,a potem przewiercasz na nowo dziure i gotowe.
Barni ma u siebie negatyw

Odp: Negatyw co i jak jak zrobić
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 03, 2011, 22:52:54 pm »

Offline Brysiek#1957

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1047
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zostań ninja
    • Borek 87' X20SED, Atu+00'GSI, S210 e430 4Matic
Tak na szybko to można wstawić kołyskę górnego wahacza od wąskiego   ;> :d
Pozdrawiam Dominik
www.youtube.com/user/brysiekFSO
Cytat: dr. Grejfrut
.... jedynie słuszne dogmatyczne gadki zachowaj na czas zatwardzenia...

Odp: Negatyw co i jak jak zrobić
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 04, 2011, 16:46:12 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
Do pół stopnia i w plus i w minus reguluje się podkładkami. Przy obniżonym powinien dać się ustawić na minus ale czy tak też jest przy obniżonym do leżenia na jezdni to nie wiem.

Negatyw ci niepotrzebny, jak będziesz próbował szybko wejść w zakręt to zmarszczka na asfalcie urwie ci wydech. Lepiej skoncentruj się na geometrii przedniego zawieszenia żeby się nie okazało że na skutek twojej przeróbki zetnie opony.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Negatyw co i jak jak zrobić
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 04, 2011, 17:54:55 pm »

Larry075

  • Gość
Teraz już staram się tak nie jeździć, ale jakiś czas temu (wtedy, gdy skrzywiłem felgi) mój polonez potrafił zrobić "skok w bok" - w okolicach pół metra i dalej gdy wchodziłem w 90* przy 110km/h (droga szeroka), albo przy 360tce. Myślałem właśnie o negatywie, ale co z tego, jak przechyły są takie, że odrywa się od ziemi. Gdybym podesłał fotki całej zawiachy, mógłbym liczyć na małą instrukcje co do negatywu?

ps. Udało się komuś opanować bujanie? Amorki z przodu mają kilka miechów.

Odp: Negatyw co i jak jak zrobić
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 04, 2011, 20:48:04 pm »

Offline Młody95

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 382
  • Płeć: Mężczyzna
    • Boski rover
Tak mi :) niema się co bujać :P
Bokiem :D

Odp: Negatyw co i jak jak zrobić
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 04, 2011, 22:30:13 pm »

Larry075

  • Gość
Chętnie dowiedział bym się jakim cudem to Ci się udało, jeśli oczywiście to nie tajemnica. ;)

Odp: Negatyw co i jak jak zrobić
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 04, 2011, 22:34:02 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Chętnie dowiedział bym się jakim cudem to Ci się udało, jeśli oczywiście to nie tajemnica. ;)
Przeciął sprężyne na pół i krzesa iskry spod auta. Nic sensownego.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Negatyw co i jak jak zrobić
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 04, 2011, 23:00:44 pm »

Offline Młody95

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 382
  • Płeć: Mężczyzna
    • Boski rover
nie na pół tylko 4 zwoje :) tylko trzeba odboje wywalić i auto już jest pewniejsze :) jeżeli nie chcesz mega gleby to polecam 2,5 zwoja nie będzie za nisko a już będzie lepiej :)
Bokiem :D

Odp: Negatyw co i jak jak zrobić
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 05, 2011, 15:46:24 pm »

Larry075

  • Gość
Ja nie chce robić gleby, chciałbym zmniejszyć skok zawieszenia, ale to chyba nie możliwe  a tym modelu, może spróbuje te 2,5 zwoja, to będzie ładnie siedział.

ps. Co myślicie o tych gumach na sprężyny z allegro? Wiem, że sposób druciarski, no ale w polonezie pewnie by się sprawdził.

Odp: Negatyw co i jak jak zrobić
« Odpowiedź #14 dnia: Maj 05, 2011, 16:45:51 pm »

Offline Ukash

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1743
  • Płeć: Mężczyzna
    • Peugeot 208 / Fiat 126p 1977r
Sprężyny podobno pękają od tych gum co się wsadzą pomiędzy zwoje ;)
Było: Atu+ 1.6 GSi 97'; Atu+ 1.4 GTi 16v turbo...
Jest: Peugeot 208 ; Fiat 126p 1977r

Morał taj bajki jest krótki i niektórym znany, jak nie ma warunków, nie zaiwaniamy... :D

Odp: Negatyw co i jak jak zrobić
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 05, 2011, 20:34:00 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
moze i pekaja ,ale nie w Polonezie,
po wsadzeniu gum robi sie twardszy pod tym wzgledem ,ze sie mnie ugina ,
w poldku robi sie ten problem ,ze trzeba je wcisnac ,a wiec praktycznie przod sie podniesie,

co do zmniejszenia skoku zawieszenia ,to zeby sie mniej uginal najlepiej obnizyc ,a zeby kolo mniej opadalo to najlepiej dac wieksze odboje gorne
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Negatyw co i jak jak zrobić
« Odpowiedź #16 dnia: Maj 05, 2011, 20:41:44 pm »

Offline Tybek

  • 126p 1.1 SPI+ 2x 125p
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 383
  • Płeć: Mężczyzna
Negatyw u siebie zrobiłem ( po przerobieniu z wąskiego na szeroki zawias w 125p) (w belce roverowej, ale to akurat nie ma znaczenia) w ten sposób że zrobiłem fasolki w otworach oryginalnych na zewnątrz o 8mm- do 1 cm można rozpiłować, na koniec podkładki z zewnątrz przyspawałem do belki (dwie na lewą (przód tył, i dwie na prawą (przód tył belki) stronę, tak aby nie było fasolek tylko nowy otwór (szerzej od starego o 8-10mm) i wszystko. Na koniec na geometrię i gotowe- teraz mam ustawione - 2 stopnie. Kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy na 6, a zbieżność na o ile dobrze pamiętam 2 albo 3 mm- generalnie nastawy z omegi wzięte, i jest konkretnie ;)

Foto:







Aha- do tego sprężyna "polonezowa" cięta 2.25 zwoja
« Ostatnia zmiana: Maj 05, 2011, 20:52:17 pm wysłana przez Tybek »
126p 1.1SPI FL 1989 (sprzedany)
125p 1.6 16v (rajdówa- niestety j.w)
125p 1.6ME (seria)
GSF1200S
www.facebook.com/coztego

Odp: Negatyw co i jak jak zrobić
« Odpowiedź #17 dnia: Maj 05, 2011, 21:37:36 pm »

Offline Młody95

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 382
  • Płeć: Mężczyzna
    • Boski rover
Dziękuje bardzo :) Tak właśnie chciałem zrobić tylko nie wiedziałem czy ten sposób jest bezpieczny :) więc po Jaworznie auto idzie w garaż :)
Bokiem :D

Odp: Negatyw co i jak jak zrobić
« Odpowiedź #18 dnia: Maj 05, 2011, 22:03:19 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
Tybek a jak taki nagatwy ma się do zużywania opon?
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: Negatyw co i jak jak zrobić
« Odpowiedź #19 dnia: Maj 06, 2011, 08:52:33 am »

Offline Tybek

  • 126p 1.1 SPI+ 2x 125p
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 383
  • Płeć: Mężczyzna
Podobno "nie zostało zauważone złe/krzywe zużywanie opon" ja zbyt krótko się tym poruszam abym mógł cokolwiek w tym temacie powiedzieć (kwestii zużywania opon od wewnętrznej strony) ale że negatyw mam w rajdówce, to nawet nie brałem tego pod uwagę, bo opony będą zużywane zapewne w szybszym tempie niż "zetnie" je negatyw (o ile w ogóle coś będzie się z nimi dziać. Podobno wszystko będzie OK, bo nie jestem pierwszy, który taki negatyw ma)
126p 1.1SPI FL 1989 (sprzedany)
125p 1.6 16v (rajdówa- niestety j.w)
125p 1.6ME (seria)
GSF1200S
www.facebook.com/coztego