Autor Wątek: Łożyska alternatora  (Przeczytany 6980 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Łożyska alternatora
« dnia: Maj 03, 2011, 19:05:21 pm »

Offline Excalibur#1937

  • Administrator
  • Wiadomości: 1915
  • Płeć: Mężczyzna
    • Opel Signum 2.2 DTI / Skoda Fabia 1.2 TSI
    • http://www.intermediaservice.pl
Witam.

Wiem, że było więc sam sobie warna dam ;)

Piszczy mi altek jak głupi więc najwyraźniej łożyska proszą o wymianę.

Pytanie: ile jest tych łożysk i jakie mają oznaczenia?
Pytanie dodatkowe: jakiego producenta omijać z daleka i jaki jest orientacyjny koszt owych łożysk?

Odp: Łożyska alternatora
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 03, 2011, 19:08:38 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1042
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
Łożyska są dwa. Mnie koszt wymiany zawsze mieścił się w 15 zł. A oznaczenia 6201 2Z  i 6302 2Z
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: Łożyska alternatora
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 03, 2011, 21:46:37 pm »

Offline polder300

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 13
  • Płeć: Mężczyzna
    • polonez atu 2,9 V6 400KM polonez atu plus seria
Ja niedawno kupiłem te łożyska i w sklepie jak powiedziałem że do alternatora to  mi doradzili żeby wziaść do szybkiej trakcji,Nie pamiętam jaki był napis.Założyłem , jest super i cicho pracuje altek.

Odp: Łożyska alternatora
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 03, 2011, 21:51:21 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
wiadomo SKF będzie najlepszy ale załóż OPTIMALA i będzie latać :)
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: Łożyska alternatora
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 03, 2011, 22:13:25 pm »

Offline Excalibur#1937

  • Administrator
  • Wiadomości: 1915
  • Płeć: Mężczyzna
    • Opel Signum 2.2 DTI / Skoda Fabia 1.2 TSI
    • http://www.intermediaservice.pl
Wolałbym to na dłużej zrobić... Jednym słowem SKF?

Odp: Łożyska alternatora
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 03, 2011, 22:30:28 pm »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2651
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
mniejsze łożysko  6201 2RS C3, duże 6302 2RS C3. łożyska made in Poland-  spokojnie wytrzymują 5 lat. u mnie chodziły 6 lat są w dalszym ciągu dobre.
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

Odp: Łożyska alternatora
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 04, 2011, 22:16:08 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
szczerze to nie wiem czy polskie dostanie... mogę się mylić :-) ale jak SKF najbardziej :-)
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: Łożyska alternatora
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 04, 2011, 22:52:04 pm »

Offline Dj. Illusion

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 535
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polski Fiat 125p 1980 zwany Boguś
Wolałbym to na dłużej zrobić... Jednym słowem SKF?
Bardzo dobre też są łożyska firmy FAG i niestety też należą do tych droższych
Polonez wymaga miłości! Mści się jeśli jej nie dostaje!
Był FSO 1500 85 r swap na 1.6 GLI
Był FSO Polonez Atu 96 1.4 GLI
Był Pushapek 1.4 GTI 16V

Odp: Łożyska alternatora
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 04, 2011, 22:57:35 pm »

Offline mirekpsary

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 415
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jo jest Jo!
    • PoldoFord 2.0 '91 - Tayniak
    • http://www.bruk-miko.psary.net.pl
Polskie,ruskie i niemieckie (robione w Polsce ),broń boże Czeskie,sprawdzone w zagęszczarkach tam to się prawdy można dowiedzieć szybko co się nada a co nie.
''W życiu piękne są tylko chwile"

tel.603476262

www.bruk-miko.psary.net.pl

Odp: Łożyska alternatora
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 04, 2011, 23:00:30 pm »

Offline Excalibur#1937

  • Administrator
  • Wiadomości: 1915
  • Płeć: Mężczyzna
    • Opel Signum 2.2 DTI / Skoda Fabia 1.2 TSI
    • http://www.intermediaservice.pl
Czyli SKF lub FAG. Dzięki chłopaki za info. Zamykam i wywalam.

Odp: Łożyska alternatora
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 05, 2011, 23:58:45 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Otwieram.
Ja dodam tylko od siebie, że bardzo ważna rzeczą jest, by łożyska były z luzem C3, jak Wrb napisał.
I zamykam :)
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r