Autor Wątek: Jaki most do GLD  (Przeczytany 8135 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Jaki most do GLD
« dnia: Maj 13, 2011, 20:15:32 pm »

tomkowx

  • Gość
Witam. Wymieniłem łożyska w moście, śruby po dokręcałem odpowiednim momentem a po przejechaniu ok 1000 km zaczął znowu strasznie wyć. I teraz nie wiem czy warto szukać innego mostu czy dać na spokój i sprzedać poloneza aczkolwiek ta ostatnia opcja to ostateczność bo lepszego dupowozu raczej nie znajdę. Jaki most tam zaaplikować? - Polonez 1.9 GLD 1996r.

Odp: Jaki most do GLD
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 13, 2011, 20:55:58 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
No zapewne most z innego GLD :P
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: Jaki most do GLD
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 13, 2011, 21:10:43 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Most z gld ma przelożenie 3,7 i takiego trzeba szukać. Ewentualnie jeśli nie jeżdzisz w trasy, możesz zalożyć most od benzyny 1,6 (czyli od zwykłego polda) Ma przelożenie 3,9, co daje lepszego kopa. Do miasta super.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Jaki most do GLD
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 13, 2011, 21:39:34 pm »

tomkowx

  • Gość
Przy moście od benzyniaka ile starce na prędkości? Auto służy głównie na dojazdy do pracy ok 60 km dziennie. A most do diesla to chyba mało osiągalny.

Odp: Jaki most do GLD
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 13, 2011, 22:09:33 pm »

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2988
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari
most do diesla to chyba mało osiągalny.

Byś się zdziwił... :) Trucki diesle też były i teraz dużo tego po złomach stoi.

Odp: Jaki most do GLD
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 13, 2011, 22:18:15 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
to jeszcze powiedz, jak chcesz most z trucka do osobówki zaaplikować?
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Odp: Jaki most do GLD
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 13, 2011, 22:20:03 pm »

Offline gateway

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 256
Ze spręzynami jest problem, wiec z mostami od trucka diesla pewnie podobnie.
poza tym truck ma inne mocowania mostu i nie pasuje do osobowego.

Odp: Jaki most do GLD
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 13, 2011, 23:35:27 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Oraz ma przełożenie 4,1, czyli jak benzyna 1,5 w osobówce...
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Jaki most do GLD
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 13, 2011, 23:45:36 pm »

Offline Bogdan611

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 316
  • Płeć: Mężczyzna
  • Polonez Caro 1.6 GLi 96'
Truck ma mosty o krótkich przełożeniach czyli 4.55 lub więcej.
Most od 1.6 jest krótszy o ok.5%,na v-max nie stracisz bo GLD osiąga ją na V która jest długa a silnik prze małą moc którą osiąga dopiero przy 46000obr co odpowiadało by prędkości 170,9km/h a katalogowa prędkość to 140km/h a więc jej nie kończy więc w praktyce auto nie straci na v-max a nawet zyska,efektami ubocznymi będzie poprawa dynamiki,wzrost hałasu i spalania w trasie zmniejszenie trwałości silnika przez wyższe obroty.Krótsze przełożenie można zniwelować większymi kołami np 185/70R14.
Poloneza chwalić nie trzeba,bo by to było jak wlewanie wody do morza.
OSTERZEGAM PRZED ZLODZIEJSKIMI PRAKYTKAMI T-MOBILE
Pożyczki bez Bik-u,teren Częstochowy zapraszam 797-603-075 lub PW

Odp: Jaki most do GLD
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 13, 2011, 23:52:17 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Na moscie z benzyny spokojnie tą 100 można lecieć i nie jest żle. można i 150, ale kto dieslem jechał wie jakie to już są dźwięki :)
jeśli chodzi o spalanie, to po mieście będzie nawet mniejsze,  na trasie jadąc o troszkę wolniej też.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Jaki most do GLD
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 13, 2011, 23:59:29 pm »

Offline Bogdan611

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 316
  • Płeć: Mężczyzna
  • Polonez Caro 1.6 GLi 96'
Zgadzam się miałem zimą koła 165/65R13 co dawało i odpowiednik mostu 4.21 i powiem że auto dużo lepiej szło i mniej paliło a i V-max też by się poprawiła bo V stała się normalnym biegiem a nie nad biegiem jak ma to miejsce normalnie, mam wrażenie takie że czwórka trochę ogranicza V-max a piątka jest za długa żeby auto rozpędzić
A tak miałem na kawałku 4500(i było dużo rezerwy) na piątce co odpowiada 149km/h wg obliczeń z przełożeń i rozmiaru kół.
Poloneza chwalić nie trzeba,bo by to było jak wlewanie wody do morza.
OSTERZEGAM PRZED ZLODZIEJSKIMI PRAKYTKAMI T-MOBILE
Pożyczki bez Bik-u,teren Częstochowy zapraszam 797-603-075 lub PW

Odp: Jaki most do GLD
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 14, 2011, 00:02:02 am »

Offline martinez#1970

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 308
A most do diesla to chyba mało osiągalny.
Akurat wszystko jest osiągalne, proszę: http://moto.allegro.pl/tylny-most-po-regeneracji-polonez-truck-caro-plus-i1612744766.html Albo same bebechy http://moto.allegro.pl/para-kol-tylnego-mostu-polonez-1-9d-11-41-i1581836213.html, chociaż odradzam wymienianie tego samemu. Żeby dyfer był CICHY przez kolejne kilkadziesiąt kkm, musi być idealnie złożony. Co wymaga specjalnych narzędzi, jakiś tam podkładek do regulacji i czarodzieja który się na tym zna.
Cytat: Macki
Nieuchronnie nadchodzą czasy, kiedy to Poldasy bardziej spawać niźli ciąć opłacać będzie się... :]

Odp: Jaki most do GLD
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 14, 2011, 17:12:19 pm »

tomkowx

  • Gość
700 zł za most to za dużo w stosunku do wartości polonezów

Odp: Jaki most do GLD
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 14, 2011, 17:15:46 pm »

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2988
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari
http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=28324.0

Możesz kupić tanio albo dobrze. Rzadko się zdarza trafić na coś pomiędzy.

Odp: Jaki most do GLD
« Odpowiedź #14 dnia: Maj 14, 2011, 19:51:43 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Ta 700 dużo, od razu wstawiaj most od Volvo, tylko nie płacz że rozstaw szpilek inny.
Polonez jest jak każde inne auto w tym wieku, albo inwestujesz i jeździsz albo przesiadasz się do MKS. Niestety tych aut nie produkuje się od 2002 roku, najmłodsze egzemplarze też już gniją, a części za darmo nikt nie wyprodukuje. Z mostami jest loteria, ja mam obecnie cichutki most 4,1 w 2.0 na którym jeździ się w trasie kijowo, ale do miasta jest zajebisty. Jak masz szczęście to kupisz most do diesla (3,7) za 200 zł ze sprawnym mechanizmem, niewyjący, z dobrymi zaciskami, a jak masz pecha to kupisz za 500 zł i będzie do pupy, taki LAJF ....
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja