Autor Wątek: Wymiana szpilek w masce  (Przeczytany 1176 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wymiana szpilek w masce
« dnia: Maj 16, 2011, 14:32:29 pm »

Offline Jaro

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 718
  • Ukryta opcja niemiecka
    • Caro Orciari OHV
Cześć,
Szpilki w masce PN Caro są wbijane, wkręcane czy jakoś przyspawane/zgrzane? Szkoda mi wymieniać całej maski igła stan <lol2> <lol2> bo tylko szpilki są do kitu, tj. pokrzywione i "pogubiły" gwint.
LOW & SLOW

Odp: Wymiana szpilek w masce
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 16, 2011, 15:08:06 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Dospawaj nowe.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: Wymiana szpilek w masce
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 19, 2011, 10:55:25 am »

Offline El-Portero2

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 698
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN 5d 1.5 1980r -> PN 3D V6 2.8i. Polonez 5D 1.5 SLE 1989r -> PN Coupe 1.5X, Polonez 1986 1.5 LE Milicja
miałem ten sam problem.
Można zrobić tak że odciąć te stare szpilki i wiertłem rozwiercić resztę (w tym blacie, tam gdzie siedziała stara szpilka.) Dokładnie w tym samym miejscu zrobić otwory i potem nagwintować je. Wkręcić śrubę skróconą od dołu czyli przykręcić razem z łapą klapy

Albo...
Z cienkiego płaskownika zrobić taki sam blat. Wymierzyć i wywiercić otwory. Wsadzić śrubę od góry i za-spawać ją dookoła 

Dokładnie wyciąć w starym blacie otwór na nowy i wspawać go

Cytuj (zaznaczone)
"Moze potnij jakiegoś malucha , świat pełen jest tych co tną ale tych co spawają policzysz na palcach jednej dłoni." CRUISER