Autor Wątek: pn c+ - drazek reakcyjny/tyl/lewy  (Przeczytany 1757 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

pn c+ - drazek reakcyjny/tyl/lewy
« dnia: Maj 16, 2011, 19:36:17 pm »

Offline DaMaGe

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1263
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN C+ 1.6 GLI `2000
witam..takie pytanko..otwarli dzisiaj u mnie na wiochach nowa stacje diagnostyczna i za free sprawdzaja dzisiaj auta...z czystej ciekawosci pojechalem...oprocz tego co wiedzialem ze mam wymienic doszlo: drazek reakcyjny/tyl/lewy....jak sie do tego zabrac?jakies wskazowki? o ile z przodu wiem co i jak to tyl........xxxx


mowil cos o jakiejs podkladce i wbijaniu...

Odp: pn c+ - drazek reakcyjny/tyl/lewy
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 16, 2011, 19:47:36 pm »

Offline meecol

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 41
    • Polonez Atu + 97' benzynka 1,6
Nie wiem jak w C+ Ale w atu + to zdejmujesz koło:) i tam sa dwie nakretki odkręcasz je (jedna na jednym koncu drążka druga na drugim):D tylko że moga byc mocno zapieczone. Jak juz go sciagniesz to najlepiej miec kogos do pomocy bo trza troche siły zeby to włozyc na miejsce... ja se pomogłem takim uchwytem podobnym do imadła i podwazałem drązek rura a druga osoba celowała sruba w otwory... łatwe to nie jest

Temat juz gdzies była na forum
-mobilki jak mnie słychać?  jak zawory w polonezie

Odp: pn c+ - drazek reakcyjny/tyl/lewy
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 16, 2011, 19:48:49 pm »

Offline KristofX

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 174
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro+ 1.4GSi16v :D
jak sie do tego zabrac?jakies wskazowki?

Wymiana kości w 6 krokach:

1. Wejść pod samochód
2. Odkręcić śrubę w uchwycie przy moście
3. Odkręcić nakrętkę przy podłużnicy
4. Wymienić kość (drążek reakcyjny)
5. Skręcić w odwrotnej kolejności
6. Otworzyć piwo i cieszyć się dobrze wykonanej roboty :D
Cytat: BMW Autoklub
...wstąp do PTK... Poza doradzeniem w kwestii silnika i ustawień samochodu, potrafią przeprojektować pół auta na odległość.

'97 FSO Polonez Caro 1.6GLi "F-18"
'00 Daewoo-FSO Polonez Caro Plus 1.4GSi16v "Wisienka"
'98 Subaru Impreza GT

Odp: pn c+ - drazek reakcyjny/tyl/lewy
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 16, 2011, 20:41:16 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6585
  • Płeć: Mężczyzna
C+ ma dokładnie takie samo zawieszenie jak każde atu ,a w kościach nie ma różnicy nigdzie.

DaMaGe, jak chcesz to możesz to sobie u mnie na kanale zrobić.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: pn c+ - drazek reakcyjny/tyl/lewy
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 16, 2011, 21:31:00 pm »

Offline Excalibur#1937

  • Administrator
  • Wiadomości: 1905
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kilka ich było ;)
    • http://www.intermediaservice.pl
30 minut roboty z czego 20 zajmuje otwarcie i zamknięcie kanału ;) A tak serio - cztery śruby - prost i łatwa robota.

Odp: pn c+ - drazek reakcyjny/tyl/lewy
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 16, 2011, 21:32:44 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3413
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Czasem może przydać się szlifierka do wycięcia tulejki z górnego mocowania przy podłużnicy. Często drążki są bardzo stare i guma się rozlatuje, drążek elegancko schodzi ale tulejka "zrasta" się z wystającym z podłużnicy gwintowanym prętem. Wtedy trzeba lekko naciąć tulejkę by ją zbić.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Odp: pn c+ - drazek reakcyjny/tyl/lewy
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 18, 2011, 10:22:20 am »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
i taka oczywista oczywistość. Sruby i tulejki wewnatrz trzeba natłuścić (nasmarować), zeby przy następnej wymianie było o wiele prościej ;)