@pigini,
oczywiscie,ze podalem teoretyczne zapotrzebowanie na powietrze ,
nie ma za bardzo po co rozwazac skladu mieszanki ,bo jest podawana wagowo i objetosciowo proporcje sa wieksze (propan-butan ma 2 razy wieksza gestosc niz powietrze ,o benzynie juz lepiej nie mowic) ,
powiem nawet wiecej ,te 1000l/min to dla 100% otwartej przepustnicy,
jeszcze nie sprawdzalem jak mocno jest otwarta przepustnica przy jezdzie 90km/h ,ale to malo wazne ,
ilosc powietrza potrzebna do takiej jazdy bedzie stanowila 30-50% max ,wiec ten 0.25% HHO wzrosnie do max 1% nawet przy wiekszym generatorku,
jezeli to da 3% oszczednosci paliwa w calym bilansie (wliczajac te 30A pradu) to jestem w stanie juz widziec korzysci,
nie mam czasu,zeby testowac takie wynalazki ,choc mam mozliwosci i checi by to zrobic,
jezeli mozesz to zrob jakies testy zuzycia paliwa,
mozesz tez podzielic sie danymi i zdjeciami twojego wynalazku - moze w wakacje bym sie skusil na zrobienie i przetestowanie generatorka