Autor Wątek: przejściówka z "fabrycznego" na ISO  (Przeczytany 2869 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

przejściówka z "fabrycznego" na ISO
« dnia: Maj 26, 2011, 20:36:08 pm »

mszk8_BTU

  • Gość
Witam wszystkich miłośników polonezów i POLSKICH aut. Mam kłopot z właśnie czym?
http://imageshack.us/photo/my-images/849/dsc00183m.jpg/ niby oryginalna wtyczka żeńska do radia...
http://imageshack.us/photo/my-images/193/dsc00181qd.jpg/ gniazdo w starym odbiorniku...
http://allegro.pl/zlacze-iso-daewoo-espero-nexia-polonez-kostka-as2b-i1590364810.html#gallery niby przejściówka z oryginału na ISO ale coś nie pasuje... . W moim "oryginale"  są 2 rzędy po 8 miejsc a w tym ISO z allegro też 2 ale w pierwszym jest 6 a nie 8 a w drugim 7 a nie 8 jak to rozwiązać? Może ma ktoś linka do przejściówki która u mnie by pasowała?
Proszę o wyrozumiałość, jestem zielony, radio ma po prostu grać.

Odp: przejściówka z "fabrycznego" na ISO
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 26, 2011, 22:26:11 pm »

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari
Tniesz kable zaraz za wtyczką, kupujesz koszulki termokurczliwe i kostkę ISO do podłączenia, bierzesz opisy kolorków i lutujesz całość - raz i spokój, nie trza się bawić w przejściówki.

Odp: przejściówka z "fabrycznego" na ISO
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 27, 2011, 01:21:08 am »

Offline luka92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 988
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6GLI 97'
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=878f3f5889792cce

Masz tutaj opis co do czego ta co ma 8 jest do głośników ta co ma 5 (nie 6 chociaż zależy :D pewnie są 6 jak jakieś dodatkowe funkcje ma radio,samochód) jest do operowania i zasilania ;) ale tak jak kolega wyżej napisał najlepiej jak wiesz który kabel do czego idzie to tniesz końcówkę na zdjęciu przy tym badziewiu białym(nie przy wtyku ISO) i łączysz złączkami, lutujesz co tylko dusza zapragnie jest to moim zdaniem lepsze niż bawienie się w przejściówki ;)
Jak coś pytaj ja już audio mam za sobą ;) na razie w poldku są tylko 4 głośniki(narazie z braku finansów jakieś starsze) ale będzie więcej i jakaś tuba ;)
W uszach szum, w oczach łzy, na liczniku czterdzieści trzy ;)
Sam go mam sam go pcham ;)

Odp: przejściówka z "fabrycznego" na ISO
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 28, 2011, 11:27:33 am »

mszk8_BTU

  • Gość
Dzięki za odpowiedzi. Nie chcę ciąć kabli, nie jestem mistrzem lutowania :], ani nie mam porządnej lutownicy. Ale jeżeli to jest JEDYNE rozwiązanie to pomyślę. Może ma ktoś zdjęcia tej strony kostki w którą wchodzą przewody z instalacji samochodu?(wykonane podczas lutowania?) Będę wdzięczny. Pozdrawiam wszystkich.

Odp: przejściówka z "fabrycznego" na ISO
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 28, 2011, 11:32:45 am »

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari
Ale jeżeli to jest JEDYNE rozwiązanie to pomyślę

Nie jest to jedyne rozwiązanie ale moim zdaniem jedyne sensowne - poza tym do lutowania nie trzeba wielkich umiejętności, a lutownicę można na tą godzinkę pożyczyć od znajomego. :P

Odp: przejściówka z "fabrycznego" na ISO
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 28, 2011, 11:50:09 am »

mszk8_BTU

  • Gość
@kuba92 możesz napisać co miałeś na myśli pisząc że to nie jest jedyne rozwiązanie?

Odp: przejściówka z "fabrycznego" na ISO
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 06, 2011, 21:49:09 pm »

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari
Można dawać 5 przejściówek które będą rozłączały radio na każdym wyboju ale można też zrobić raz na zawsze kostkę ISO i mieć spokój do końca życia polda... :)

Odp: przejściówka z "fabrycznego" na ISO
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 06, 2011, 22:01:03 pm »

Offline Michał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 716
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.6, LEXUS IS
Ja też kupiłem tą przejściówke i nowe radio nawet sie nie zaświeciło  :d  :d
Potem wziąłem schemat starej kostki schemat ISO pół godzinki i połączone ;)
Polutować to było z 10 minut i od tamtej pory jest zacnie  :]