Autor Wątek: przejściówka z "fabrycznego" na ISO  (Przeczytany 2869 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

przejściówka z "fabrycznego" na ISO
« dnia: Maj 26, 2011, 20:36:08 pm »

mszk8_BTU

  • Gość
Witam wszystkich miłośników polonezów i POLSKICH aut. Mam kłopot z właśnie czym?
http://imageshack.us/photo/my-images/849/dsc00183m.jpg/ niby oryginalna wtyczka żeńska do radia...
http://imageshack.us/photo/my-images/193/dsc00181qd.jpg/ gniazdo w starym odbiorniku...
http://allegro.pl/zlacze-iso-daewoo-espero-nexia-polonez-kostka-as2b-i1590364810.html#gallery niby przejściówka z oryginału na ISO ale coś nie pasuje... . W moim "oryginale"  są 2 rzędy po 8 miejsc a w tym ISO z allegro też 2 ale w pierwszym jest 6 a nie 8 a w drugim 7 a nie 8 jak to rozwiązać? Może ma ktoś linka do przejściówki która u mnie by pasowała?
Proszę o wyrozumiałość, jestem zielony, radio ma po prostu grać.

Odp: przejściówka z "fabrycznego" na ISO
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 26, 2011, 22:26:11 pm »

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari
Tniesz kable zaraz za wtyczką, kupujesz koszulki termokurczliwe i kostkę ISO do podłączenia, bierzesz opisy kolorków i lutujesz całość - raz i spokój, nie trza się bawić w przejściówki.

Odp: przejściówka z "fabrycznego" na ISO
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 27, 2011, 01:21:08 am »

Offline luka92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 988
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6GLI 97'
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=878f3f5889792cce