Autor Wątek: Zasilanie pompy paliwa  (Przeczytany 1960 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Zasilanie pompy paliwa
« dnia: Lipiec 07, 2011, 10:58:30 am »

Mr.Krzysiek

  • Gość
Witam
Jestem nowy na tym forum i ma problem.
Posiadam Poloneza atu+ 1.4 i od kilku dni mam problem z pompą paliwa, otóż pompa jest sprawna jak ja podłącze na krótko z akumulatora do bezpiecznika, a bez tego nie ma prądu. Więc moje pytanie z kąt pompa ma zasilanie ze stacyjki czy nie??

Odp: Zasilanie pompy paliwa
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 07, 2011, 11:04:01 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3413
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Podnieś maskę i za filtrem powietrza, obok zbiorniczka wyrównawczego będzie taki "cycek" przykręcony do błotnika. Od góry jest guma, przyciśnij ją, wewnątrz jest kulka - ma być wciśnięta i luźno uginać się podczas wciskania. Najprawdopodobniej wpadłeś w dużą dziurę i wyskoczyła kuleczka o której pisałem w poprzednim zdaniu. Cały ten układ to jest wyłącznik bezwładnościowy - poczytasz o nim więcej na naszym forum.
BTW. zapraszamy za tydzień w weekend na Zlot - więcej w dziale zlotowym, a najbliższy wtorek na spot Sekcji Mazowieckiej.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Odp: Zasilanie pompy paliwa
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 07, 2011, 11:17:59 am »

Mr.Krzysiek

  • Gość
Wielkie Dzieki kolego zaraz pójde i sprawdze.

Odp: Zasilanie pompy paliwa
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 07, 2011, 11:20:38 am »

Mr.Krzysiek

  • Gość
Tak to było to takam mala rzecz a tyle sie wcziraj namyslalem zeby przyjechac do domu.
Jeszcze raz dzieki.

Odp: Zasilanie pompy paliwa
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 07, 2011, 11:24:23 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3413
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Nie Ty pierwszy i nie ostatni, sam kiedyś tak wtopiłem i hol do pierwszej stacji lpg ;).
Ten wyłącznik ma za zadanie odciąć zasilanie pompie paliwa podczas wypadku/dachowania. Musiałeś wpaść w solidną dziurę.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Odp: Zasilanie pompy paliwa
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 26, 2011, 16:34:03 pm »

bart93

  • Gość
witam jestem tutaj nowy i tak czytam sobie o przyczynach nie działania pompy i myslałem ze w tym temacie znajde odpowiedź i już sie cieszyłem ale jednak mój guzik jest wcisniety i mam pytanko co może być przyczyną nie dzialania fabrycznie nowej pompy ?:(

Odp: Zasilanie pompy paliwa
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 07, 2012, 06:51:44 am »

Offline zastava

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 100
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fso Polonez Atu Plus 1.4 Rover / Caro 1.6 GLI / 3x Zastava1100p/ FSO 1500c
    • domki
Sprawdź czy prąd do niej dochodzi (najlepiej to robić w 2 osoby), czy stycznik działa (charakterystyczne pikniecię). Może bezpiecznik padł, albo gdzieś kabel nadłamany.