Autor Wątek: Zwarcie w zapalniczce  (Przeczytany 2427 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Zwarcie w zapalniczce
« dnia: Lipiec 08, 2011, 22:50:58 pm »

Offline JanekZuk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 155
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez truck+ 1.9 GLD
Witam mam problem zrobiłem zwarcie w zapalniczce żaden bezpiecznik się nie spalił a zapalniczka i 4 bieg dmuchawy nie działa co mogło się stać , a jeśli to przekaźnik to który ?

Odp: Zwarcie w zapalniczce
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 08, 2011, 22:54:00 pm »

Offline CoveName

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 535
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pasji Nie Zatrzymasz !
jak 4 bieg dmuchawy nie działa sprawdź przekaźnik od niego
W poszukiwaniu.........

Odp: Zwarcie w zapalniczce
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 08, 2011, 22:54:43 pm »

Offline JanekZuk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 155
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez truck+ 1.9 GLD
A przekaźnik ma coś wspólnego z zapalniczka?Ok a możesz powiedzieć który to ?

Odp: Zwarcie w zapalniczce
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 08, 2011, 23:00:33 pm »

Offline CoveName

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 535
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pasji Nie Zatrzymasz !
Chyba ostatni przekaźnik idąc pionowo o ile nie pomyliłem z przekaźnikiem od wentylatora chłodnicy....

Co ma wspólnego?

Zależy kto grzebał w instalacji
W poszukiwaniu.........

Odp: Zwarcie w zapalniczce
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 08, 2011, 23:03:59 pm »

Offline JanekZuk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 155
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez truck+ 1.9 GLD
Grzebać mógł ktoś bo poldke był kupiony od faceta którego syn ma warsztat elektromechaniczny. To spróbuje kupić ten przekaźnik to taki czarny tak ?

Odp: Zwarcie w zapalniczce
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 08, 2011, 23:07:00 pm »

Offline CoveName

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 535
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pasji Nie Zatrzymasz !
Typ 541 trzymam go właśnie w ręku ale póki kupisz podmień np z ogrzewaniem tylnej szyby, to bodajże pierwszy przekaźnik i będziesz wiedział czy to to broi
W poszukiwaniu.........

Odp: Zwarcie w zapalniczce
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 08, 2011, 23:09:17 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Jest przekażnik wentylatora chłodnicy, nie ma dmuchawy! Najczęsciej problem z niedziałającymi jakimiś biegami dmuchawy to kwestia przełącznika. Dmuchawa i zapalaniczka sa na innym bezpieczniku, wię powązanie tych dwóch rzeczy jest nieprawdopodobne.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Zwarcie w zapalniczce
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 08, 2011, 23:12:11 pm »

Offline CoveName

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 535
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pasji Nie Zatrzymasz !
Jest przekażnik wentylatora chłodnicy, nie ma dmuchawy! Najczęsciej problem z niedziałającymi jakimiś biegami dmuchawy to kwestia przełącznika. Dmuchawa i zapalaniczka sa na innym bezpieczniku, wię powązanie tych dwóch rzeczy jest nieprawdopodobne.
Dlatego też właśnie się zastanawiałem czy nie popitoliłem z tym wentylatorem chłodnicy

zaś ja mam przekaźnik od czwartego biegu. Fakt że nie podłączony ale jest i teraz się przyda dlatego pomyślałem że może i on takowy posiada
W poszukiwaniu.........

Odp: Zwarcie w zapalniczce
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 08, 2011, 23:12:56 pm »

Offline JanekZuk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 155
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez truck+ 1.9 GLD
Typ 541 trzymam go właśnie w ręku ale póki kupisz podmień np z ogrzewaniem tylnej szyby, to bodajże pierwszy przekaźnik i będziesz wiedział czy to to broi
Tylnej szyby nie mam. 
Jest przekażnik wentylatora chłodnicy, nie ma dmuchawy! Najczęsciej problem z niedziałającymi jakimiś biegami dmuchawy to kwestia przełącznika. Dmuchawa i zapalaniczka sa na innym bezpieczniku, wię powązanie tych dwóch rzeczy jest nieprawdopodobne.
To który bespiecznik odpowiada za zapalniczkę? I co mam zrobić żeby naprawić dmuchawe ?

Odp: Zwarcie w zapalniczce
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 08, 2011, 23:13:08 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Nie nie. W Plusie jest przekaźnik wentylatora dmuchawy. Wiem, bo to rozbierałem w Kombi. Pierwsze biegi idą przez jeden bezpiecznik i przełącznik, oraz zestaw oporników, a ostatni przez inny bezpiecznik i właśnie ów przekaźnik.
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Odp: Zwarcie w zapalniczce
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 08, 2011, 23:18:28 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Kurcze, to plus, mój błąd. Tak Grzech ma rację.
Krótko mówiąc któryś bezpiecznik musisz mieć spalony.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Zwarcie w zapalniczce
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 08, 2011, 23:23:29 pm »

Offline JanekZuk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 155
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez truck+ 1.9 GLD
Mówicie spalony, a jak wszystkie bespieczniki wyglądają na nie spalone to co wtedy? To żeby dmuchawa na czwartym biegu chodziła trzeba wymienić przekaźnik taki czarny tak?

Odp: Zwarcie w zapalniczce
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 09, 2011, 09:36:58 am »

Offline Aetius

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1691
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI L-202 Polonez Atu+ 1.6 GSI 92U
ostatnio miałem podobny problem, u mnie jak poszła zapalniczka to od razu poszły kierunkowskazy. Okazało się że bezpiecznik do wymiany to były światła awaryjne. Dzieki temu nie działała zaplniczka i kierunki w ogóle :P ciekawe to połączone wszystko ;)
Był:
1.6 GLE L115 Pn Caro
Jest:
1.4 GLI 16v L202 Pn Caro orciari / 1.6 GSI 92U Atu+ / Mazda 2.5 V6 / Saab 900i 2.0 LPG

Odp: Zwarcie w zapalniczce
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 09, 2011, 09:42:05 am »

Offline JanekZuk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 155
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez truck+ 1.9 GLD
ostatnio miałem podobny problem, u mnie jak poszła zapalniczka to od razu poszły kierunkowskazy. Okazało się że bezpiecznik do wymiany to były światła awaryjne. Dzieki temu nie działała zaplniczka i kierunki w ogóle :P ciekawe to połączone wszystko ;)
Może w plusie jest inne połączenie bo u mnie kierunki działają .

Odp: Zwarcie w zapalniczce
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 11, 2011, 22:08:03 pm »

Offline JanekZuk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 155
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez truck+ 1.9 GLD
Cud, mój truck chyba nie lubi na rezerwie jeździć, dzisiaj rano nie sprawdzałem czy działa 4 bieg zalałem 30 litrow ropy  patrze a tu 4 bieg działa