Autor Wątek: Chłodzenie Caro Plus w DOHC  (Przeczytany 1478 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Chłodzenie Caro Plus w DOHC
« dnia: Lipiec 10, 2011, 22:18:55 pm »

Offline Cyneq

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 503
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fiat 125p '79
Będę taki upgrade robił u siebie, i patrzę sobie na taki oto przykład:
http://mgmotorsport.pl/wp-content/gallery/fso-polonez-2-0-dohc-rajdowka-kolektor-tlumik-sportowy-uklad-wydechowy/fso-polonez-2-0-dohc-rajdowka-kolektor-tlumik-sportowy-uklad-wydechowy-04.jpg
I zastanawiam się jak ten gość napełnia płynem chłodnice?
Wpiął się przed pompę, a więc na zimno jest tylko w małym obiegu. Jak leje płyn do zbiorniczka to on się do chłodnicy nie przelewa, bo na zimno termostat jest zamknięty.
Myślałem że ten trójnik musi być między termostatem a chłodnicą, na dużym obiegu.
Jak to ma być Waszym zdaniem?

Odp: Chłodzenie Caro Plus w DOHC
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 11, 2011, 08:24:20 am »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1044
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
Ja mam tak zrobione i jakoś niema problemu z napełnianiem układu.
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: Chłodzenie Caro Plus w DOHC
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 11, 2011, 08:57:58 am »

Offline Cyneq

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 503
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fiat 125p '79
Okej, czyli tak jest dobrze i tak ma być, dzięki :)
Przyjmuję na wiarę, chociaż po pierwszym uruchomieniu i rozgrzaniu na pewno sprawdzę poziom i doleje. W sumie wszystko sie przeleje górą, a na 100% pusty będzie tylko wąż miedzy chłodnicą a pompą, da się przeżyć.