Autor Wątek: ROZMOWY NA TEMAT OGÓLNY  (Przeczytany 215510 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: ROZMOWY NA TEMAT OGÓLNY
« Odpowiedź #420 dnia: Listopad 27, 2011, 14:08:42 pm »

Offline Hagar

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 485
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1.6 GSi 99r
Dark Warrior nie krytykuje poloneza <co> tylko te 110KM, bo nie da się od tak podnieść mocy
push mylisz się... zobacz wykresy 1.4 na stożku, sam byłem w szoku, ale to że ma stożek nie znaczy ze to że na nim się skończyło
był 1.6 GSiE, 1.6GLE, 1.6TCGLE

Odp: ROZMOWY NA TEMAT OGÓLNY
« Odpowiedź #421 dnia: Listopad 27, 2011, 15:32:29 pm »

Offline szelest

  • DRUCIARZ
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 275
  • Płeć: Mężczyzna
    • Pn C- 95'
Stożek w roverze to raczej tylko tuning optyczny. na wzrost mocy nie ma to wpływu

Odp: ROZMOWY NA TEMAT OGÓLNY
« Odpowiedź #422 dnia: Listopad 27, 2011, 15:38:57 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3764
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Nie ma co dotykać filtra powietrza, jest on w zupełności wystarczający.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: ROZMOWY NA TEMAT OGÓLNY
« Odpowiedź #423 dnia: Listopad 27, 2011, 16:06:19 pm »

Offline Hagar

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 485
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1.6 GSi 99r
http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=25936.msg466103#msg466103
gdzieś na forum widziałem same wykresy przed montażem i po montażu stożka, ale teraz niemoge ich znaleść
« Ostatnia zmiana: Listopad 27, 2011, 16:18:15 pm wysłana przez Hagar »
był 1.6 GSiE, 1.6GLE, 1.6TCGLE

Odp: ROZMOWY NA TEMAT OGÓLNY
« Odpowiedź #424 dnia: Listopad 27, 2011, 20:41:19 pm »

Offline Push18

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 199
  • Płeć: Mężczyzna
Hagar nie ma takiej opcji na samym stożku... nie przekonasz mnie w tej kwestii, przeważnie na stożku pogarszają się osiągi, a jak jest jakieś polepszenie to na pewno nie wykrywalne na wykresach w postaci zwiększenia KM, cały układ dolotowy-tak coś może dać, ale inna opcja nie....
tak samo działa strumienica w miejsce kata, nie którym wydaje się, że nie wiadomo ile KM i momentu obr. podnosi ;-|

jeśli chodzi o tego poldka z allegro to koleś tylko wpisał, że podkręcony ale nie podał dokładnych wartości KM i Nm, brak wykresu z hamownii, więc dla mnie taka informacja jest za przeproszeniem  gó..o warta :]
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/23655
Był-Polonez Atu 1.4
Jest-Audi Coupe 2.8 xD

Odp: ROZMOWY NA TEMAT OGÓLNY
« Odpowiedź #425 dnia: Listopad 27, 2011, 23:51:48 pm »

Offline KubaPsk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 515
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU+ '98r. 1.6GLI
SORKI ZA OT. Push to napisz do niego co zrobił to będziesz wiedział czy mówi prawdę czy nie, a nie z góry zakładasz, że ot tak sobie to napisał. Gdyby wpisał, że ma z tego silnika np. ponad 20KM więcej to bym Cię poparł. A Ty ile masz w swoim ?? miałbyś wykres z hamowni żeby udowodnić ile Twoje auto ma ??
Trzy genialne stwierdzenia które idealnie do siebie pasują :D
Basta - "Nic się nie ryj"
Zoltan#1930 - "Będzie dobrze"
Stingerek - "Dogadamy się" :D

Odp: ROZMOWY NA TEMAT OGÓLNY
« Odpowiedź #426 dnia: Listopad 28, 2011, 09:49:22 am »

Offline karpiu19_88

  • http://tom-blach.cba.pl/
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 303
  • Płeć: Mężczyzna
    • BYŁ - Polonez Atu Plus 1.4 GTI 16V jest Polonez Przejściówka 1.5 SLE 91.r polonez kombi 1.6 99 r
    • Kompleksowe remonty dachów
co do tego stozka w 1.4 to tez widzialem wykresy z hamowni i sie zdziwilem bo jednak podniosly sie troszke  wartosci  i podobno w 1.4 to jest normalne natomiast w 1.6 i 1.8 stozek nic nie daje tylko efekt wizualny

Odp: ROZMOWY NA TEMAT OGÓLNY
« Odpowiedź #427 dnia: Listopad 28, 2011, 15:39:39 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3764
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Stożek gówno daje we wszystkich przypadkach. Dolot w poldoroverze jest na tyle dobry, że nie trzeba go ruszać, chyba, ze ktoś lubi hałas. A te 110KM to sobie panowie wymyślili jak oglądali to auto i zobaczyli, że ma przelot i stożek. ;-) A podobno ten rover nie za bardzo ma siłę jechać.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: ROZMOWY NA TEMAT OGÓLNY
« Odpowiedź #428 dnia: Listopad 28, 2011, 15:57:25 pm »

Offline michau

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1651
  • rover team
Ja miałem stożek, wypluł 103 a potem 104,6km. Jednak auto wydawało mi się że nie chodziło jak nalezy. Teraz mam oryginalny filtr bez tej gumy pod spodem oprócz efektów dźwiękowych wydaje mi się że lepiej jeździ, na czerniewicach sprawdzimy moc - wykonam pomiar na stozku i na ori filtrze :)
in garage : 1.4 16v, 1.5 8v  1.6 16v, 1.8 16v VVC, 2.0 OHC, 2.0DOHC
czy da się więcej? ;)

Odp: ROZMOWY NA TEMAT OGÓLNY
« Odpowiedź #429 dnia: Listopad 28, 2011, 19:13:44 pm »

Offline Hagar

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 485
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1.6 GSi 99r
push Wiesz co jak tak to czytam co piszesz to nie wiem co mam napisać. Odpowiedzieć czy zostawić bez komentarza, ale wyjaśnię Ci jak dziecku, tylko nie obraź się. Sprzedawca napisał silnik po modyfikacjach a z skąd wiesz co on w nim zrobił? jest zdjęcie "o jest stożek" i już w brecht. To ty jesteś śmieszy a nie te auto. Bo skąd wiesz czy głowica nie jest obrobiona? czy została zmniejszona masa koła zamachowego, zrobiony przelot inne wałki itd.(dałem takie przykłady bo nie wiem ile co da w K16) fakt ta moc może być to chwytem marketingowym nie odrzucam tego faktu, ale wiesz była wersja rajdowego poloneza caro z silnikiem 1.4 o mocy 125KM i co fabryka mogła to czemu polak nie wyciągnie?? to jest trudne fakt z konstrukcji silnika ale widać że się da.... i push ludzi którzy tylko czytają o tuningu jest dużo ale mało ludzi wprowadza to w życie a ty do tej grupy NA RAZIE nie należysz bo wyników z hamowni twojego byłego poldorovera nie ma...
był 1.6 GSiE, 1.6GLE, 1.6TCGLE

Odp: ROZMOWY NA TEMAT OGÓLNY
« Odpowiedź #430 dnia: Listopad 28, 2011, 20:16:49 pm »

Offline Push18

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 199
  • Płeć: Mężczyzna
Hagar nie mam czemu się obrażać :] głupio to ty piszesz w tym momencie, bo to jest takie gdybanie, może ma zrobione, tamto, może sram to i co ci z takiego gdybania? nic.... tak samo jak nic nie jest warte to co on napisał w ogłoszeniu, a że bulwersuje cię to, że taka jest przykra prawda z podnoszeniem mocy no to sory
wiesz czym sie różni to ogłoszenie od tych w których faktycznie ktoś grzebał w aucie i podnosił moc, tym że ludzie takie sprawy opisują w aukcji, co zrobił, jak, ile powinno być KM, czy hamował auto, wykresy, a nie wpisanie, że jest po modyfikacji i tyle, a wy sie już rajcujecie co on to nie podniósł moc i bla bla bla <uoee> nie wiem po co tak się spinać, bronić nie wiadomo czego, jakby tam było przynajmniej ze 130KM ok, a nie 7 kucy więcej, zneguje się to mając do tego podstawy, a tu już atak no bo jak pisze, że tyle ma, to tyle ma i koniec kropka, bo to polonez z silnikiem rover-a ;-|

a tak wgl zastanawiam się co tu ma do rzeczy mój były poldek <co> bo nie zakładałem do niego stożków, strumienic itp. ani innych modyfikacji i nie twierdziłem, że ma 110KM albo i więcej <lol2>

załóż 1.8 i złego słowa nie powiem :-)

« Ostatnia zmiana: Listopad 28, 2011, 20:19:05 pm wysłana przez Push18 »
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/23655
Był-Polonez Atu 1.4
Jest-Audi Coupe 2.8 xD

Odp: ROZMOWY NA TEMAT OGÓLNY
« Odpowiedź #431 dnia: Listopad 28, 2011, 20:31:13 pm »

Offline Pedrogsi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 431
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN CARO - 1,6 16V 96' PN ATU+ 2,0 8V 97'
Hagar troche Cie zaczeło ponosić - dobra rada abyś troche sie przestał spinać i dal na luz

Co do omawianego auta - raczej jestem przychylny zdan kolegów Push Multec jak i Michau - stożek niestety gówno daje i nie ma co sie oszukiwać chyba ze ktoś wmontuje taki co jest wart przynajmneij polowe poloneza to może bede skłonny uwierzyć ze coś mu tam polepsza -co do opisu to praktycznie ządnego nie ma jakie tam modyfikacje były robione ze ma niby te 110KM (chyab ze silnik 1,6 K16 pod machą) jedyna szansa bym ja uwierzyl w te 110 KM raczej jest to chwyt marketingowy - a patrząć ogonie po tuningu w nim wykonanym to raczej nic wiecej niż seria tam nie ma bo az niewiadomo jakich nakładów finansowych w nim nie widze zeby było włożone
The Worst Foe Lies Within The Self....

Odp: ROZMOWY NA TEMAT OGÓLNY
« Odpowiedź #432 dnia: Listopad 28, 2011, 20:43:25 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5098
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Puchę z rovera masz już przecież ode mnie  :P :P Dam ci resztę do kompletu (przykrywkę,chwyt powietrza,mocowanie) i sobie załóż.Wkład sobie sam kupisz  :P :P

Odp: ROZMOWY NA TEMAT OGÓLNY
« Odpowiedź #433 dnia: Listopad 28, 2011, 20:49:21 pm »

Offline Pedrogsi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 431
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN CARO - 1,6 16V 96' PN ATU+ 2,0 8V 97'
.Wkład sobie sam kupisz

Wkładu już mu nei dorzucisz ;> hahhha
The Worst Foe Lies Within The Self....

Odp: ROZMOWY NA TEMAT OGÓLNY
« Odpowiedź #434 dnia: Listopad 28, 2011, 21:26:43 pm »

Offline Hagar

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 485
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1.6 GSi 99r
twoja panna może sie obrażać a nie ja... ale nie poznałes mnie by to wiedzieć. Sprzedawca napisał  "silnik jest po modyfikacjach" i tyle wiec możne jest zmodyfikowane lub nie po 2 zauważcie to że to jest swap co wymusiło zamontowanie stożka co ja mam do stożka to jest nie ważne... a każdy silnik inaczej na nim sie zachowuje w moim skuterze efekt basu i zatkanych dysz ale skuter to nie rover i mysle ze mozna skonczyc juz ten OT
a 1.8 to za duża pojemność na moja kieszeń po 2 muszę bronić ohv bo większość osob ekipy podkarpackiej ma rovera i fiata a ohv jest co raz mniej:P
był 1.6 GSiE, 1.6GLE, 1.6TCGLE

Odp: ROZMOWY NA TEMAT OGÓLNY
« Odpowiedź #435 dnia: Listopad 28, 2011, 21:38:37 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5098
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Panowie,po co te kłótnie?Zupełnie nie ma o co,jak dla mnie.Wszędzie tylko rover i rover,a istnieją o wiele lepsze silniki,niż to 'coś" Ogólnie silnik dobry,leciutki,ale ma kilka felerów,przez które jego eksploatacja nie należy do bezawaryjnych.Co zrobić,to tylko silnik.OHV miałem i nie narzekam,dobrze się jeździło,a palił mniej niż rover (przynajmniej mój) Teraz znowu OHV wkładam,ale mam nadzieję,że chwilowo.łapy dorobiłem,żeby go posadzić na belce rovera,ale to trochę druciarnia,więc nie wiem,czy pokazywać  :P :P Silnik został doszczętnie rozebrany i wymyty (z konieczności,bo syfu się zebrało w nim dużo,bo stał bez głowicy) Panewki w nim jak nowe (no,prawie) jedynie by trzeba uszczelniacze pozmieniać,przy okazji by nie zaszkodziło.To musiało być remontowane kilka razy,bo na tłokach jest wybite "04" więc to chyba 4 nadwymiar?Tak coś w Morawskim podają.Nie wiem,czy pierścieni do niego nie wrzucić.Ile by takie kosztowały?

Odp: ROZMOWY NA TEMAT OGÓLNY
« Odpowiedź #436 dnia: Listopad 28, 2011, 21:50:42 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5098
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Ja raczej wszystko ostatnio zrobiłem dobrze,chociaż 1 raz przy tym silniku grzebałem,ale teraz żałuję,że to rozgrzebałem.Można było jeździć,dolewać płynu co 2-3 dni i by chodził.Ale mówię,że zrobię,no bo przecież to żadne cuda,na mechanice się znam,a poczytałem trochę wcześniej na temat tego wynalazku.Głowica zeszlifowana,śruby nówki,wzorowa czystość bloku,dociągnięte nawet troszkę lepiej niż podaje fabryka,a tu znowu lipa.Najbardziej mnie te wżery martwią.Jak to się w ogóle zrobiło?  <uoee> <uoee>
Nie nacieszyłem się tym silnikiem za długo,ale nie myślę z niego rezygnować,bo mimo wielu wad,to jednak super silniczek i dobrze nam było razem  :P :P

Odp: ROZMOWY NA TEMAT OGÓLNY
« Odpowiedź #437 dnia: Listopad 28, 2011, 22:04:29 pm »

Offline Hagar

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 485
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1.6 GSi 99r
no może ostro pojechałem ehh ten dzień jakis taki du... sorry... ohv nie jest zła ale wieszość juz znas ma roverki i fiatowskie dohc
był 1.6 GSiE, 1.6GLE, 1.6TCGLE

Odp: ROZMOWY NA TEMAT OGÓLNY
« Odpowiedź #438 dnia: Listopad 28, 2011, 23:07:10 pm »

Offline KubaPsk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 515
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU+ '98r. 1.6GLI
Hagar nie przejmuj sie. Tez mam OHV i nie narzekam, nie stac mnie na swapa, ale np do siebie chce wlozyc 1.6GLE takze nie ty jeden pozostaniesz z OHV :) Wyluzuj, odprez sie i na spokojnie odpocznij :) BTW sorki ze bez poslkich znakow, dzialam na linuxie i nie ogarniam liter :D
Trzy genialne stwierdzenia które idealnie do siebie pasują :D
Basta - "Nic się nie ryj"
Zoltan#1930 - "Będzie dobrze"
Stingerek - "Dogadamy się" :D

Odp: ROZMOWY NA TEMAT OGÓLNY
« Odpowiedź #439 dnia: Listopad 28, 2011, 23:23:42 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5098
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Kuba,bez problemu można odczytać,chyba że ktoś jest ślepy  :P :P
Fotki tych "łap" które zrobiłem do ohv-ki,żeby posadzić na belce roverka.Pocięte orginalne i dospawane do nich kawałki materiału,jaki znalazłem pod ręką.Trochę druciarsko,ale powinno trzymać.Poduszki od ohv,bo roverowskich szkoda.Długiej przyszłości z tym silnikiem nie wiążę,więc powinno wytrzymać.Najwyżej się rozleci w drodze  :P :P Spaw na pewno nie puści,bo nic,co do tej pory pospawałem nie puściło.Przykład?Płyty kotwiczne moich tylnych hamulców,a tam siła jest spora.
Z prawej strony dałem kawałek grubej blachy,bo "ucho" przy belce jest za blisko silnika.Blacha jest przykręcona do tego ucha przy belce i dopiero na niej jest poduszka  :-)

Z drugiej strony już lepiej pasuje
Na tym zdjęciu widać,ile miejsca zajmuje rover w stosunku do ohv

W ramach takiej ciekawostki napiszę,że Pudzianem nie jestem,ale ten złom włożyłem i wyjąłem sam z komory.Rozebrany ze wszystkiego,jak widać + brak sprzęgła,zostało tylko koło zamachowe,ale i tak ciężki jak cholera.Już tęsknię za roverkiem.Tamten silnik w całości ze sprzęgłem i kołem zamachowym,ale bez altka i kolektorów,waży nawet troszkę mniej,niż ten w takim stanie jak na zdjęciu.