Łazar tyś po raz kolejny upadł na głowę , myślę że ten stan Ci sie pogarsza, bądź za dużo czasu przebywasz na podkarpaciu , bo ja naprawdę nie wiem skąd masz takie chore pomysły. Po pierwsze - kjsy - chyba z klasami coś ci nie teges bo jest 1.3-1.6 więc po kiego grzyba wsadzać 1.4


Wiadomo że iść od razu w 1.6 bądź zrobić 1.6vvc - hybrydę z twojego silnika i dołu z 1.6. Tak nawiasem mówiąć to klasa 2.0 jest nieraz lepsza od 1.6 dla poloneza, bo masz raczej większe samochody z którymi możesz powalczyć a nie 1.6 VTEC i ze swoim 1.4 rover możesz co najwyżej po bułki jeździć.
Po drugie ja sie pytam jaki był cel zrobienia silnika, wpakowania w niego tylę kasy,czasu itp żeby teraz się z powrotem cofać




? Myślę że powinieneś zmienić psychiatrę bo ten do którego chodzisz Cię okłamuje - doprowadź do 1.8vvc do stanu używalności , zrób wszystko jak być zobione powinno, pojedź na hamownię, wystrój , zrób diagnostykę o której Ci któryś raz mówiłem a nie pisz po raz kolejny pierdół na forum please...
A tak ze swojej strony to ja się pytam po co marnowałem swoją wiedzę , czas oraz nerwy żeby zamiast mieć satysfakcję z roboty mieć zdziwiony wyraz twarzy typu - za co