cale BRC ,nawet kable musieli pomieszac,
z tego co piszesz wynika ,ze ten szary jest tym ,gdzie w innych instalacjach jest brazowy - wykrywanie obrotow,badz sygnal obrotow ,
w centralkach wykrywanie obrotow, ,w zintegrowanych komputerach lub samych sterownikach jest to sygnal obrotow,
w tym badziewiu bedzie to zapewne wykrywanie obrotow - dziala to tak ,ze gdy obroty zniknal ,to centralka przelacza na benzyne (de fakto wylacza gaz) ,zeby odciac jego wyplyw na niepracujacym silniku,
czesto wystarczy nawet owinac troche przewodu na kablu WN ,ale w roverze jest stara cewka,wiec latwo sie podpiac pod sterowanie,
a brazowy olej ,skoro nie wiadomo do czego jest - moze to TPS ,
chwile mozna sie przemeczyc,skoro docelowo leci sekwencja,
ale jezeli to fullgroup z 1.4 to sekwencji tez nie mozna wlozyc standardowej,wiec nie kupujcie na żywioł