0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Pytanie jaki ocynk ogniowy czy galwaniczny ? Galwaniczny się nie nadaje do złożonych karoserii . A ogniowy jest tragedią do wyprowadzenia pod lakier.
to jaki ocynk szedł na Polonezach,Cienko itp?
Cytat: mirekpsary w Sierpień 01, 2011, 22:00:27 pmto jaki ocynk szedł na Polonezach,Cienko itp?Na Polonezach nie było ocynku na cienkich to tak, ale Polonez. Folia odpada.
Cytat: PiatasE w Sierpień 01, 2011, 22:07:37 pmCytat: mirekpsary w Sierpień 01, 2011, 22:00:27 pmto jaki ocynk szedł na Polonezach,Cienko itp?Na Polonezach nie było ocynku na cienkich to tak, ale Polonez. Folia odpada.A właśnie że były Poldki w ocynku-musisz się jeszcze wiele nauczyć.
Słyszeć to i ja słyszałem że na eksport jakieś i tego typu opowieści, a blachy które dał bym w ocynk to nowe, czyli chyba tylko podkład mają?
ocynk galwaniczny zniszczy wszystko gdzie zostanie elektrolit . Czyli wszelkie zagięcia blach , doły drzwi . W efekcie korozja przebiega jeszcze szybciej nawet jeśli wilgoć jest tylko w powietrzu . kolejny problem to klatka faradaya która nie pozwala ocynkować zamkniętych powierzchni np rur w środku .
Były polonezy w ocynku nawet na zlocie w czerniewicach były w ocynku
Cytat: Olek18* w Sierpień 02, 2011, 07:12:48 amByły polonezy w ocynku nawet na zlocie w czerniewicach były w ocynku A po czym to poznałeś?