Autor Wątek: Borkocarorover 1.4 1995r.  (Przeczytany 31029 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Borkocarorover 1.4 1995r.
« Odpowiedź #60 dnia: Lipiec 25, 2012, 15:35:30 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
jak nCi sie nie spiieszy to powoli kompletuj fanty, przespawanie pasa to kilka godzin pracy i po sprawie
Części to ja już kompletuje, w drodze do mnie jest nowy zderzak i nowy pas :) ale żeby mi ktoś przespawał to już większy problem :)
jakoś starsznie do góry ten tylny zderzak leci, ale ogólnie zmaiana na plus.
Specjalnie jest trochę podniesiony żeby nie było widać brzydkiej szpary między klapą a zderzakiem jaka jest w przejściówkach :) A w temacie dzisiaj ogarnięta ruda grażyna z lewej strony, przynajmniej na tyle na ile można to zrobić samemu w garażu :) Jak wytrzyma do czasu przespawania nowych dołów błotników to będe zadowolony :)
   

Odp: Borkocarorover 1.4 1995r.
« Odpowiedź #61 dnia: Lipiec 30, 2012, 17:30:03 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Jeszcze chyba nie pokazywałem środka, w sumie nic ciekawego, klasyczne wnętrze  :)




Odp: Borkocarorover 1.4 1995r.
« Odpowiedź #62 dnia: Lipiec 30, 2012, 23:34:11 pm »

Offline Daniel#1981

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1732
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez atu+ 1.4 98, 125p 1.8 16V 88
w sumie nic ciekawego
Najciekawsze w nim jest to że jest czysty w środku, widać że brudas autem nie jeździ :) tak trzymać.
1.4 GLI 16V

Odp: Borkocarorover 1.4 1995r.
« Odpowiedź #63 dnia: Lipiec 30, 2012, 23:50:40 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
No na kanapie to pewnie niejeden brudas jeździł <lol2> no może nie w tym konkretnym aucie  <lol>

Odp: Borkocarorover 1.4 1995r.
« Odpowiedź #64 dnia: Lipiec 31, 2012, 00:08:37 am »

Offline Daniel#1981

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1732
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez atu+ 1.4 98, 125p 1.8 16V 88
Dywanik kierowcy oryginalny załóż, a i elektryczne szyby są mistrzowsko rozwiązane :d, pod ręką masz przełączniki.
1.4 GLI 16V

Odp: Borkocarorover 1.4 1995r.
« Odpowiedź #65 dnia: Lipiec 31, 2012, 00:12:18 am »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Dywanik tak chwilowo od taty pożyczyłem do czasu aż kupie jakieś fajne welury :) Przyciski w sumie przypadkowo tam weszły ale ostatecznie okazało się że to całkiem funkcjonalne położenie więc zostały :)

Odp: Borkocarorover 1.4 1995r.
« Odpowiedź #66 dnia: Lipiec 31, 2012, 16:33:29 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
A jeszcze do kompletu foto spod maski :)

Odp: Borkocarorover 1.4 1995r.
« Odpowiedź #67 dnia: Sierpień 01, 2012, 15:04:50 pm »

Offline Daniel#1981

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1732
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez atu+ 1.4 98, 125p 1.8 16V 88
Ooo i żeby każdy swap tak wyglądał.
1.4 GLI 16V

Odp: Borkocarorover 1.4 1995r.
« Odpowiedź #68 dnia: Sierpień 01, 2012, 15:24:34 pm »

Offline michau

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1651
  • rover team
kanapa czysta, od kilku lat byla w atu, wiec juz naprawde dlugo na niej nie siedzial zaden oprych :P
in garage : 1.4 16v, 1.5 8v  1.6 16v, 1.8 16v VVC, 2.0 OHC, 2.0DOHC
czy da się więcej? ;)

Odp: Borkocarorover 1.4 1995r.
« Odpowiedź #69 dnia: Sierpień 01, 2012, 16:25:09 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Ooo i żeby każdy swap tak wyglądał.
Wszystko jest praktycznie jak w oryginale, jedynie zostawiona druga podstawka na aku, może kiedyś się przyda  :P Tylko jeszcze muszę ogarnąć kabelki, pospinać w wiązki, zaizolować w czarną taśmę albo w rurki i będzie czysto i schludnie :)
kanapa czysta, od kilku lat byla w atu, wiec juz naprawde dlugo na niej nie siedzial zaden oprych
Wiem, wiem, tylko tak żartuje  :]

Odp: Borkocarorover 1.4 1995r.
« Odpowiedź #70 dnia: Wrzesień 18, 2012, 18:13:23 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Nowy zderzak wreszcie siadł tak jak powinien, na szczęście znalazłem przejściówkowy więc wszystko jest jak trza i lampki i dziura na łape :] Jeszcze dać mu trochę chromu ze starego i będzie malina  :-)

Odp: Borkocarorover 1.4 1995r.
« Odpowiedź #71 dnia: Wrzesień 19, 2012, 09:50:50 am »

Offline Arti28

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1011
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1996r. 1.6 16V GLI
Trojan Teraz to Poldek jest postarzony o jakieś parę lat do tyłu  <spoko> Jeszcze końcowy wydech od Borewicza no chyba , że już jest  i brązowe szyby  :)

Odp: Borkocarorover 1.4 1995r.
« Odpowiedź #72 dnia: Wrzesień 19, 2012, 11:08:15 am »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Wydech już jest jeszcze jakąś ładną końcówkę z nierdzewki trzeba załatwić, do tego na pewno charakterystyczne chlapacze z napisem FSO które były w przejściówkach i wczesnych caro

Odp: Borkocarorover 1.4 1995r.
« Odpowiedź #73 dnia: Wrzesień 21, 2012, 11:30:28 am »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 683
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
ja zwykłą rurke z nierdzewki odpowiedniej srednicy naspawałem na tłumik z caro i jest git:)
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Odp: Borkocarorover 1.4 1995r.
« Odpowiedź #74 dnia: Wrzesień 29, 2012, 18:33:42 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Ostatnio doszły oryginalne przejściówkowe chlapacze :)



Odp: Borkocarorover 1.4 1995r.
« Odpowiedź #75 dnia: Wrzesień 29, 2012, 18:40:38 pm »

Offline Arti28

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1011
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1996r. 1.6 16V GLI
Ostatnio doszły oryginalne przejściówkowe chlapacze :)




Trojan   Nie ukrywajmy brakuję  tych gorszych emblematów na klapę 1.5 SLE i przydałby się chromowane listwy na rynienki dachowe  ;) a do pełnej cichociemności kwadratowe  zegary   ;>
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 29, 2012, 18:44:19 pm wysłana przez Arti28 »

Odp: Borkocarorover 1.4 1995r.
« Odpowiedź #76 dnia: Wrzesień 29, 2012, 18:51:39 pm »

piciek

  • Gość
jeszcze pasek antystatyczny z tyłu by się przydał jako tuning z epoki :)
ładnie teraz się prezentuje, tył zostanie przejściówkowy czy będziesz dążył do uborkowienia całości?

Odp: Borkocarorover 1.4 1995r.
« Odpowiedź #77 dnia: Wrzesień 29, 2012, 22:23:40 pm »

Offline bartek66977

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1242
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus GSi-> GTi
No naprawdę całkiem ładne i zadbane autko :) Przyjemnie się nim musi jeździć  <spoko>
Polonez jest bogiem, atu plus nałogiem, GTi podstawą, RWD zabawą :-)

Odp: Borkocarorover 1.4 1995r.
« Odpowiedź #78 dnia: Wrzesień 29, 2012, 23:36:19 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Narazie nie ma potrzeby zmieniania tyłu bo mi się podoba tak jak jest :) Rynienki bardzo chętnie ale trudno znaleźć chromowane. Emblematów nie zmieniam bo te cienkie wyglądają tandetnie, tak samo stare zegary są mega brzydkie ;p Generalnie to nie ma być żadna replika żeby wszystko zmieniać :] Już i tak za bardzo zwraca uwagę a na pytania o rocznik mówię że to 89 bo nie chce mi się każdemu opowiadać całej historii <lol2>

Odp: Borkocarorover 1.4 1995r.
« Odpowiedź #79 dnia: Październik 03, 2012, 13:07:20 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 683
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
jak ja odpowiadam o swoim wprost ze  95rok to dopiero robią oczy:)
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360