Autor Wątek: Borkocarorover 1.4 1995r.  (Przeczytany 31023 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Borkocarorover 1.4 1995r.
« Odpowiedź #40 dnia: Kwiecień 30, 2012, 23:29:51 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Zderzak i listewki na błotnik będą tak jak już wcześniej pisałem :) reszty raczej nie będzie-trudno dostępne, drogie części i niepraktyczny bagażnik.

Odp: Borkocarorover 1.4 1995r.
« Odpowiedź #41 dnia: Kwiecień 30, 2012, 23:38:12 pm »

Offline mily24

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1344
  • Płeć: Mężczyzna
  • HEBEL TEAM - Ekipa z Krakowa
Piękny, tył od przejściówki będzie tu fajnie pasował :) ramki wolałbym jednak czarne ;)
Daewoo Polonez '99 nowy 1.6GSI
Sweter mk2 1.8 KAMEI X1

Odp: Borkocarorover 1.4 1995r.
« Odpowiedź #42 dnia: Maj 01, 2012, 13:04:52 pm »

Offline qziok

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 602
    • Coupé Plus
bardzo ładnie to wygląda, ciekawy projekt,
możesz zostawić tę folię na ramkach chyba że z bliska bardzo się rzuca w oczy

Odp: Borkocarorover 1.4 1995r.
« Odpowiedź #43 dnia: Maj 01, 2012, 19:54:55 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Folia na prostych odcinkach daje rade, najgorzej to wygląda na końcach i tam gdzie listwa nie jest prosta np przy lusterkach.

Odp: Borkocarorover 1.4 1995r.
« Odpowiedź #44 dnia: Czerwiec 18, 2012, 00:47:49 am »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
A to tutaj też wrzuce foty spotowe bo dawno nic nie pisałem :)



by DjIllusion, Rich, Rusty :)

Odp: Borkocarorover 1.4 1995r.
« Odpowiedź #45 dnia: Czerwiec 18, 2012, 10:51:29 am »

Offline Mike93

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 204
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.4 GLI Rover
On jest piękny! :)

Odp: Borkocarorover 1.4 1995r.
« Odpowiedź #46 dnia: Czerwiec 18, 2012, 11:35:38 am »

Offline Maxior

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 411
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klekot 1.9 GLD '95
To największa głupota jaka może być. To wtedy tylko wozić ten samochód na lawecie na zloty i wystawy . Po za tym w poldoroverze często wydech nisko wisi i na seryjnym zawieszeniu drze katalizatorem o progi zwalniające itp.

Widzę, że jeździłeś na obniżonym zawieszeniu (2 zwoje to nie gleba), bo dużo o tym wiesz. Mam springi -2,5 zwoja Truck Diesel, tyłu jeszcze nie klepałem. Silnik a jak Rover. Jedyny dyskomfort jaki odczułem to, że skończyło się maksymalne podjeżdżanie pod wysokie krawężniki na parkingach bo opierał się na sankach. Także Spokojnie możesz go lekko posadzić. Progi zwalniające wszelkiej maści biorę z marszu bez kombinowania. Z resztą proszę fotka mojej "gleby"

Jak usunąłeś znaczek z atrapy? czy juz taką kupiłes?

a poldi piękny bardzo mi sie podoba :)
Feel the 1.9 GLD power ;d  6,15 l/100 ON
Klekot in progress, od 7 lat ciągle ten sam :D
NO LPG!!!

Moim zdaniem Polonez jest najlepszy a wszystkie inne auta są do d*py, ponieważ nigdy innego pojazdu niż Polonez nie miałem :d

Odp: Borkocarorover 1.4 1995r.
« Odpowiedź #47 dnia: Czerwiec 18, 2012, 14:34:44 pm »

Chicane#1966

  • Gość
ja wyżynarką wyciełem znaczek i z maty szklanej dorobiłem brakujący kawałek :P

Odp: Borkocarorover 1.4 1995r.
« Odpowiedź #48 dnia: Czerwiec 18, 2012, 14:48:25 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Trojan, piękny jest ten twój bororover <ok> Takie moje małe marzenie w przyszłości zbudować coś podobnego :d
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Borkocarorover 1.4 1995r.
« Odpowiedź #49 dnia: Czerwiec 18, 2012, 22:50:55 pm »

Offline Maxior

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 411
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klekot 1.9 GLD '95
ja wyżynarką wyciełem znaczek i z maty szklanej dorobiłem brakujący kawałek :P
dzięki, tak samo chce zrobic ale chciałem sie upewnic :)
Feel the 1.9 GLD power ;d  6,15 l/100 ON
Klekot in progress, od 7 lat ciągle ten sam :D
NO LPG!!!

Moim zdaniem Polonez jest najlepszy a wszystkie inne auta są do d*py, ponieważ nigdy innego pojazdu niż Polonez nie miałem :d

Odp: Borkocarorover 1.4 1995r.
« Odpowiedź #50 dnia: Lipiec 23, 2012, 21:46:45 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
No to z caro-boro awansowałem na caro-boro-przejściówke :) niestety trzeba wygonić rudą która przez 17 lat cicho siedziała pod zderzakiem :) Spapraliśmy z kolegą montaż lampek bo trochę wystają no ale już trudno, jeszcze trzebaby wyciąć dziure na ręke do otwierania :P albo to olać i chwytać klape nad lampami albo za wycieraczke :D




Odp: Borkocarorover 1.4 1995r.
« Odpowiedź #51 dnia: Lipiec 23, 2012, 21:49:39 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Coś te zderzak z lewego tyłu nie leży :P

Ale ogólnie całkiem w porządku.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Borkocarorover 1.4 1995r.
« Odpowiedź #52 dnia: Lipiec 23, 2012, 21:58:50 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
No nie leży, zrobił się taki wiatrołap troche :) niestety ta guma przez lata się odkształciła, nie wiem może leżał jakiś czas na tym jednym boku, z prawej idealnie się spasowało, no ale niedługo będe miał drugi zderzak to zobaczymy :)

Odp: Borkocarorover 1.4 1995r.
« Odpowiedź #53 dnia: Lipiec 23, 2012, 22:23:21 pm »

Offline mily24

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1344
  • Płeć: Mężczyzna
  • HEBEL TEAM - Ekipa z Krakowa
coraz lepiej sie prezentuje  :)
Daewoo Polonez '99 nowy 1.6GSI
Sweter mk2 1.8 KAMEI X1

Odp: Borkocarorover 1.4 1995r.
« Odpowiedź #54 dnia: Lipiec 23, 2012, 22:25:58 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3458
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
bardzo fajnie Ci to wyszło:)
hmmm w planach nadal uzupełnienie do  borewiczowskiego tyłu??:)
Zmiany jak najbardziej na plus:)

FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Borkocarorover 1.4 1995r.
« Odpowiedź #55 dnia: Lipiec 23, 2012, 22:58:54 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
hmmm w planach nadal uzupełnienie do  borewiczowskiego tyłu??
Plany są, ale kasowo chyba nie wyrobię :) Powiedzmy że to plan na przełom 2013/2014 :] Jak to się mówi są dwie strony medalu, jeden powie po co się tak bawić, sprzedać tego i kupić borka, z drugiej strony jestem za bardzo przywiązany do tego polda żeby go sprzedać, poza tym kupię borka to  zawsze coś będzie do roboty, czy to blacha, czy mechanika, kiedyś przyjdzie ochota na 1.4 w borku to będzie znowu swap, zawieszenie na szerokie czy hamulce zmienić na lucasa. To też koszta a przynajmniej robiąc blacharkę caro>borek mam pewność że mam nowe elementy, nowe blachy a i przy okazji można zajrzeć w takie miejsca do których normalnie by się nie chciało zaglądać a siedzi tam ruda grażyna i chrupie (przykładowo pod zderzakiem właśnie) :d

Odp: Borkocarorover 1.4 1995r.
« Odpowiedź #56 dnia: Lipiec 24, 2012, 16:25:16 pm »

Offline SzymonFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 465
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez kombi 1.6GSI
    • Szymonbud
Mnie się bardziej podobał z tyłem Caro niż przejściówki ale to tylko moje skromne zdanie . Zmień tylne lampy na starsze bo te nie pasują  wyglądają za świeżo jak do tyłu przejściówki i w tedy by było ok  :d I wyrzucił bym zaślepkę progu bo tez nie pasuje bo próg zabudowany a za tylnym kołem taka dziura  :]
« Ostatnia zmiana: Lipiec 24, 2012, 16:26:54 pm wysłana przez SzymonFSO »

Odp: Borkocarorover 1.4 1995r.
« Odpowiedź #57 dnia: Lipiec 24, 2012, 17:16:18 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Zmień tylne lampy na starsze bo te nie pasują  wyglądają za świeżo jak do tyłu przejściówki i w tedy by było ok
Ale przecież wszystko z tyłu jest jak w oryginalnej przejściówce więc czemu lampy mają nie pasować ?  :d z tyłu będą jeszcze dodane chlapacze i dół błotnika pomalowany na czarno jak w oryginale, wtedy będzie się komponować z nakładką na progi :) W sumie ja też mam mieszane uczucia, w każdej chwili można zmienić to nie problem :) na pewno na plus jest że tył zrobił się wizualnie "lekki" bo zderzak od caro go trochę "dociążał" :)
« Ostatnia zmiana: Lipiec 24, 2012, 17:22:13 pm wysłana przez Trojan »

Odp: Borkocarorover 1.4 1995r.
« Odpowiedź #58 dnia: Lipiec 25, 2012, 13:59:06 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 683
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
przekładka tyłu na borkowy to nie taka straszna robota :)
przespawać tylko trzeba pas tylny, podmienić klape i z głowy, jak nCi sie nie spiieszy to powoli kompletuj fanty, przespawanie pasa to kilka godzin pracy i po sprawie ;-)
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Odp: Borkocarorover 1.4 1995r.
« Odpowiedź #59 dnia: Lipiec 25, 2012, 14:39:24 pm »

piciek

  • Gość
jakoś starsznie do góry ten tylny zderzak leci, ale ogólnie zmaiana na plus.