może być ciężko niestety z tymi wahaczami gdzie jest wciskany sworzeń zwrotnicy

nie jest za bardzo pomyślany
na drugie nie nie trzeba ściskać sprężyny przecież przegób zwrotnicy nie jest w sprężynie tylko przed sprężyna
Jeśli uda ci się samemu ściągnąć sworzeń to ciężko to będzie nabić odpowiednio mocno chociaż mogę się mylić (jeśli tak to koledzy mnie poprawią

że z chwilą dokręcania zwrotnicy do sworznia przegób sam się wprasuje

lecz jeśli nawet to zadziała to trzeba będzie nie lada siłą to dokręcić

Ile kosztują wahacze nie mam pojecia

nie wymieniałem jeszcze :D a też mam wciskane

.
Mam jeden sposób ale raczej w dzisiejszych czasach rzadko kto to stosuje bo jest nieoplacalny
A mianowicie niektórzy starzy spece poprostu rozbierają sworzeń i składają na nowych komponentach i wtedy luzu nie ma.
Ja tak robiłem jeszcze u siebie bo jeden miał już luz

Jest też sposób bardziej jakby to nazwać druciarski

Stuknij i wegnij tą blaszkę co jest na sworzniu od zewnętrznej strony

patent druciarski ale się sprawdza :D wiem bo nie raz robili to moi znajomi i ojciec jak nie miał na wymiane sworznia

Oczywiście to moje rady

i zaraz ktoś napisze ci dokladniej co i jak i ewentualnie mnie poprawi
