Autor Wątek: Poldi98 >>> Polonez Caro+ 1.4 GTi ---> Caro+ GSI 2000r. 70u  (Przeczytany 94226 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Poldi98 >>> Polonez Caro+ 1.4 GTi
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 11, 2011, 22:07:20 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Koledze pomyliły się wątki.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Poldi98 >>> Polonez Caro+ 1.4 GTi
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 11, 2011, 22:08:41 pm »

Offline damian6819

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1260
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.4 95' PB/ LPG =>swap 1.6 16v LPG
fajny, no i ori GTI tak trzymać
totalitarne forum fso jednak zweryfikuje wszystkich - pełna lustracja
Samochód jest dla człowieka, a nie człowiek dla samochodu.

Odp: Poldi98 >>> Polonez Caro+ 1.4 GTi
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 16, 2011, 21:19:14 pm »

Offline Poldi98

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 800
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro+ GSI 2000r.
<3
Był : Caro+ 1.4 69E 98r.
Jest: Caro+ 1.6 GSI 2000r. 70u

"Handlarz kombinator ze znikomą kompetencją !"

Odp: Poldi98 >>> Polonez Caro+ 1.4 GTi
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 20, 2011, 08:28:35 am »

Offline Poldi98

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 800
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro+ GSI 2000r.
Nie pada, można iśc pomalować ramki :)
Był : Caro+ 1.4 69E 98r.
Jest: Caro+ 1.6 GSI 2000r. 70u

"Handlarz kombinator ze znikomą kompetencją !"

Odp: Poldi98 >>> Polonez Caro+ 1.4 GTi
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 20, 2011, 17:18:46 pm »

Offline Poldi98

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 800
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro+ GSI 2000r.
No i przyszedł czas na zdjęcia z dzisiejszych prac:)
Maluje się dosyć dobrze, najgorsze jest obklejanie, strasznie pracochłonne ale efekt jest :) Lusterka dużo się zmieniły:D




lusterko góra pomalowanie dolne fabryczne:)



Dobre rady?
Nie oszczędzajcie na taśmie, ta najtańsza (ja taką miałem) puszcza farbę i potem czyszczonko czeka:)
Był : Caro+ 1.4 69E 98r.
Jest: Caro+ 1.6 GSI 2000r. 70u

"Handlarz kombinator ze znikomą kompetencją !"

Odp: Poldi98 >>> Polonez Caro+ 1.4 GTi
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 20, 2011, 18:03:25 pm »

Offline krzychumy4

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 829
Elegancko :>
Czarny mat w sprayu robi swoje :)

Odp: Poldi98 >>> Polonez Caro+ 1.4 GTi
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 20, 2011, 18:05:59 pm »

Offline Poldi98

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 800
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro+ GSI 2000r.
Komentarz od Ciebie.... coś bezcennego ;) :)))
Był : Caro+ 1.4 69E 98r.
Jest: Caro+ 1.6 GSI 2000r. 70u

"Handlarz kombinator ze znikomą kompetencją !"

Odp: Poldi98 >>> Polonez Caro+ 1.4 GTi
« Odpowiedź #27 dnia: Październik 20, 2011, 18:36:50 pm »

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)
jak sobie pomysle ze w sobote ja bede robil to samo... az mi sie zimno robi :P
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D

Odp: Poldi98 >>> Polonez Caro+ 1.4 GTi
« Odpowiedź #28 dnia: Październik 20, 2011, 19:26:23 pm »

Offline michal235c

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 628
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 1.6GLI 1997r.--> (Polonez Atu "Orciari" 1.6 GLI 16V) Polonez Atu Plus 1.4 GTI 16V 1997r.
Ekstra wygląda, pamietam jak u siebie w Atu to robiłem, najgorsze to te maskowanie.
Jest Atu  ?.? GLI ?V :d, jest i Atu Plus K16 :d, było Caro ale się rozpadło :P
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polon

Odp: Poldi98 >>> Polonez Caro+ 1.4 GTi
« Odpowiedź #29 dnia: Październik 20, 2011, 19:52:19 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Czym zmywałeś starą farbę ?

Odp: Poldi98 >>> Polonez Caro+ 1.4 GTi
« Odpowiedź #30 dnia: Październik 20, 2011, 21:02:58 pm »

Offline Poldi98

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 800
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro+ GSI 2000r.
Papier ścierny 200 albo 180 ja 180 leciałem. Nie zdzierałem farby do 0. Najbardziej skupiłem się zeby ten chrom zmatowić bo u mnie się elegancko świecił. Zmatowiłem i przeleciałem kilka razy ramkę tylko żeby zmatowić lekko i malowałem. Ale trzeba bardzo dobrze zmatowić kanty list w tych miejscach gdzie zeszła farba ja to przeoczyłem i nie pomalowało się tak jak bym chciał. Nie oszczędzajcie na taśmie ! :) A tak to nawet fajna robota:)
Był : Caro+ 1.4 69E 98r.
Jest: Caro+ 1.6 GSI 2000r. 70u

"Handlarz kombinator ze znikomą kompetencją !"

Odp: Poldi98 >>> Polonez Caro+ 1.4 GTi
« Odpowiedź #31 dnia: Październik 20, 2011, 22:25:52 pm »

Offline Arti28

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1011
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1996r. 1.6 16V GLI
Zagrał na malarzu ?  ;>

Odp: Poldi98 >>> Polonez Caro+ 1.4 GTi
« Odpowiedź #32 dnia: Październik 20, 2011, 23:28:37 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Papier ścierny 200 albo 180 ja 180 leciałem. Nie zdzierałem farby do 0. Najbardziej skupiłem się zeby ten chrom zmatowić bo u mnie się elegancko świecił. Zmatowiłem i przeleciałem kilka razy ramkę tylko żeby zmatowić lekko i malowałem. Ale trzeba bardzo dobrze zmatowić kanty list w tych miejscach gdzie zeszła farba ja to przeoczyłem i nie pomalowało się tak jak bym chciał. Nie oszczędzajcie na taśmie ! :) A tak to nawet fajna robota:)
A ja właśnie chce zostawić srebrne i nie wiem jak usunąć farbe bez uszkodzenia chromu, słyszałem że są do tego jakieś żrące specyfiki ale wolałbym to zrobić mechanicznie jakoś, bo ta listwa dolna jest blisko lakieru i można go uszkodzić.

Odp: Poldi98 >>> Polonez Caro+ 1.4 GTi
« Odpowiedź #33 dnia: Październik 21, 2011, 12:50:47 pm »

Offline Arti28

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1011
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1996r. 1.6 16V GLI
Trojan idź do jakiegoś sklepu z farbami i kup preparat do zdejmowania starych powłok lakierniczych ... nakładasz taki bajer i samo odejdzie  ja tak zrobiłem  :-) ;p

Odp: Poldi98 >>> Polonez Caro+ 1.4 GTi
« Odpowiedź #34 dnia: Październik 21, 2011, 19:20:45 pm »

Offline Mr.D

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1036
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + '99
Czarne lusterka wyglądają smutno, trzeba było malować w kolor nadwozia.
"Cars have never been about brand association: it's about culture and expression. It's about the people, the scene, the community, and friends."   Mike Burroughs

"simple and clean look will never go out of style."    Elvis Skender

Odp: Poldi98 >>> Polonez Caro+ 1.4 GTi
« Odpowiedź #35 dnia: Listopad 05, 2011, 22:57:10 pm »

Offline Poldi98

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 800
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro+ GSI 2000r.
Dzisiaj grzebaliśmy z krzychumy4 w moim polonezie. Próbowaliśmy wyeliminować ciężkie odpalanie na zimnym silniku i pracę po od paleniu na 3 cylindrach a do tego gaśniecie po odpaleniu zarówna na ciepłym i na zimnym silniku. Wymieniliśmy listwę z wtryskami, przeczyściliśmy wtyczki, przepustnicę. Wykręciliśmy zbiornik wyczyściliśmy z syfu, rozebraliśmy pompę paliwa i złożyliśmy do kupy jak było. Nie wiadomo jak będzie po zimnej nocy, ale już po odpaleniu na gorącym silniku nie spadają obroty i nie gaśnie. Trzyma elegancko 1000 jak ma być:)

tak przy okazji nas poniosło i nagraliśmy odcinkę
http://www.youtube.com/watch?v=hXCxCec5seA
Był : Caro+ 1.4 69E 98r.
Jest: Caro+ 1.6 GSI 2000r. 70u

"Handlarz kombinator ze znikomą kompetencją !"

Odp: Poldi98 >>> Polonez Caro+ 1.4 GTi
« Odpowiedź #36 dnia: Listopad 05, 2011, 22:59:48 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Wyrzucić rogala i będzie jeszcze fajniej brzmiał. :P
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Poldi98 >>> Polonez Caro+ 1.4 GTi
« Odpowiedź #37 dnia: Listopad 06, 2011, 22:53:09 pm »

Offline Poldi98

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 800
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro+ GSI 2000r.
No niestety, dzisiaj rano się zawiodłem, problem nie znikł.Ale jest mała poprawa bo jak odpala na zimnym to nie ciągnie obrotów od 500 tylko idzie na 1300:) Przyszedł czas na kolejne eliminacje przyczyny. Poszedł na ogień cały układ zapłonowy. Wymieniliśmy cewkę, kable, kopułkę na nową, świece wymieniłem tydzień temu na NGK. Zobaczymy jak będzie jutro po dzisiejszej nocy. Mam przeczucie ze problem nie tkwił w układzie zapłonowym tylko jest w przewodzie odprowadzającym paliwo z powrotem. Ale nie zaszkodziła wymiana przed zimą układu zapłonowego.
kilka fotem z dzisiaj:



Był : Caro+ 1.4 69E 98r.
Jest: Caro+ 1.6 GSI 2000r. 70u

"Handlarz kombinator ze znikomą kompetencją !"

Odp: Poldi98 >>> Polonez Caro+ 1.4 GTi
« Odpowiedź #38 dnia: Listopad 07, 2011, 10:04:39 am »

Offline OZi1845

  • MG
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1171
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo S80 2.4 20V :P
Zostal Ci jeszcze reg. cisnienia paliwa. Chyba, ze na gazie odpalasz to wtedy nieistotna sprawa.
Był: Polonez Caro Plus 1.4GTi [109KM]
Było: BMW 318TDS Touring
Jest: Volvo i DL650

Odp: Poldi98 >>> Polonez Caro+ 1.4 GTi
« Odpowiedź #39 dnia: Listopad 07, 2011, 12:20:13 pm »

Offline krzychumy4

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 829
Zostal Ci jeszcze reg. cisnienia paliwa.
Regulator ciśnienia podmieniliśmy z całą listwą wtryskową :) a auto nigdy gazu nie widziało :>
Jak trzymałem pompkę paliwa w ręku to odpaliliśmy przy akumulatorze to elegancko i zdrowo śmigała :)
Już z Bartkiem jak myśleliśmy to mam nadzieje że wiemy co dolega... i zamierzamy dalej działać niebawem :)
« Ostatnia zmiana: Listopad 07, 2011, 12:33:51 pm wysłana przez krzychumy4 »