Autor Wątek: Pod KJS  (Przeczytany 6887 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pod KJS
« dnia: Wrzesień 16, 2011, 13:01:19 pm »

DYZIAK_Łomża

  • Gość
Witam forumowiczów.

W 2010 roku nabyłem PN C+ Gsi.

Usterki po zakupie:
1. Ruda
2. Podpora wału napędowego
3. Hamulce.

Usterki po trzech rajdach:
1. Ręczny
2. Całe zawieszenie przód
3. Wgięta misa olejowa
4. Przy wyższych prędkościach obrotowych silnik jakby pracował na dwóch garach (okazało się, że większość hydrozaworów stoi i nie ma jednej krzywki na wałku rozrządu)

Modyfikacje:
1. Kierownica Sparco
2. Fotele przód Renault Clio Sport (z bocznymi poduszkami powietrznymi)
3. Zawieszenie przód - 2 zwoje
4. Zawieszenie tył + 1 pióro
5. Lekkie koło zamachowe
6. Lekkie korbowody
7. Splanowana głowica i rozwiercone wypolerowane kanały wylotowe i dolotowe
8. Wymieniony wałek rozrządu i hydrozawory
9. Wszystkie elementy zawieszenia nowe
10. Nowe klocki, szczęki, linka
11. Zmiana drzwi i tylnej klapy na takie bez rdzy.

Niedługo dorzucę zdjęcia





« Ostatnia zmiana: Listopad 05, 2011, 18:29:22 pm wysłana przez DYZIAK_Łomża »

Odp: Pod KJS
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 05, 2011, 18:34:07 pm »

DYZIAK_Łomża

  • Gość
Niestety PN umarł :( Obróciła się panewka po uderzeniu na dobiciu. Dodatkowo szlag trafił rozrusznik i uszczelniacz na wale korbowym <uoee> Czekam teraz na drugi silnik i bawimy się dalej

Odp: Pod KJS
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 05, 2011, 18:51:48 pm »

Offline seba601s

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 141
  • Płeć: Mężczyzna
    • polonez 1.9 GLD
No to jeszcze nie umarł...a na zime idealna zabawka..
Tylko tchórze obwiniają innych za swoje porażki...

Odp: Pod KJS
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 05, 2011, 19:08:55 pm »

DYZIAK_Łomża

  • Gość
Hehehe. Na zimę najlepsza

Odp: Pod KJS
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 05, 2011, 19:38:33 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6721
  • Płeć: Mężczyzna
2. Fotele przód Renault Clio Sport (z bocznymi poduszkami powietrznymi)

Ale wysterowałeś to jakoś czy tylko wozisz te ładunki ze sobą?

3. Wgięta misa olejowa

Bo osłona seryjna nie była projektowana do sportu tylko na wycieczkę do lasu.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Pod KJS
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 08, 2011, 20:29:12 pm »

DYZIAK_Łomża

  • Gość
Ogólnie fotele są do wyrzucenia, odnośnie miski w tej chwili jest dość mocno wzmocniona ale w przyszłym tygodniu pojawi się osłona aluminiowa. Dzisiaj odebrałem silnik z przebiegiem 32 tyś. km  <lol>

Odp: Pod KJS
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 08, 2011, 20:40:03 pm »

Offline Michał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 716
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.6, LEXUS IS
Coś mi się wydaje że już tego Poldka gdzieś widziałem  <mysli>
Czyżby to ten sam ??  :d



Dobry sprzęt i daje rade ;)
Pozdr

Odp: Pod KJS
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 15, 2011, 20:24:50 pm »

DYZIAK_Łomża

  • Gość
Tak dokładnie ten sam :)

Akurat podczas imprezy z której pokazałeś zdjęcia miałem rozwaloną cewkę zapłonową, brak 1 krzywki na wałku rozrządu, zerwany pasek klinowy i rozwaloną felgę  <blee>

Odp: Pod KJS
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 06, 2012, 18:27:23 pm »

DYZIAK_Łomża

  • Gość
No i stało się. Pod maską w końcu zagościł drugi silnik. Oprócz tego wybebeszyłem cały środek oprócz blachy (z dziurami w podłodze) foteli i deski rozdzielczej w samochodzie nic nie ma. Zostało do zamontowania jeszcze kilka gratów jak podstopnica pilota, podnóżek kierowcy, wasemy, fotele do poprawki no i podłoga. Mam nadzieję, że niedługo wyjedzie w końcu na drogę  ;-|

Odp: Pod KJS
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 07, 2012, 09:24:05 am »

Offline damian6819

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1260
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.4 95' PB/ LPG =>swap 1.6 16v LPG
Powoli do przodu, sukcesów życzę ohv power :d
totalitarne forum fso jednak zweryfikuje wszystkich - pełna lustracja
Samochód jest dla człowieka, a nie człowiek dla samochodu.

Odp: Pod KJS
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 07, 2012, 20:19:31 pm »

DYZIAK_Łomża

  • Gość
qrwa mać bo inaczej nie powiem. Poprosiłem znajomego żeby zdemontował mi instalację gazową i tak namiętnie ciął przewody, że przy okazji odciął prąd od pompy paliwa :D i znowu stoimy ehhhh

Odp: Pod KJS
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 07, 2012, 20:24:31 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Bo jeden kabelek jest tak skomplikowany....

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: Pod KJS
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 08, 2012, 18:02:51 pm »

DYZIAK_Łomża

  • Gość
Kabelek nie jest skomplikowany, ale brak czasu się kłania

Odp: Pod KJS
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 02, 2012, 19:32:49 pm »

DYZIAK_Łomża

  • Gość
faken siet co za porażka. Silnik odpalił ale pracuje jak diesel. Wkręca się maks. na 2000 obrt i koniec zero mocy i wogóle do dupy. Ciśnienie sprężania jest, iskra na wszystkich świecach, zmienione świece na nowe, pompa paliwa nowa. Werdykt cały układ rozrządu nadaje się do wywalenia. I znowu trzeba się zagłębić w silnik. Z nowości w aucie pojawiły się halogeny dalekosiężne WASEM, przedłużona dźwignia hamulca ręcznego. Teraz będę miał możliwość zrobienia zdjęć to zacznę dokumentować wszystkie prace.

Monte Calvaria odeszła w zapomnienie :(

Odp: Pod KJS
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 29, 2012, 23:05:03 pm »

DYZIAK_Łomża

  • Gość
 <uoee> Polonez idzie na szrot Dzisiaj wydzwoniłem na rajdzie w skarpę, w której ukryty był ogromnych rozmiarów betoniak. Na początku myślałem, że poszły tylko blachy, ale okazało się, że poleciała podłużnica, przedni pas, chłodnica, koło pasowe.

W związku ze szrotowaniem polda mam do sprzedania nowy zbiornik paliwa, którego nie miałem okazji zamontować u siebie, amorki moonroe 4 szt. za 200 zł, tylny most nie wiem jakie przełożenie, ale z nowymi szczękami cena 150 zł, głowicę wypolerowaną splanowaną 350 zł i felgi 13" i 14 " w stanie do pomalowania w sumie 8 szt cena do uzgodnienia jak by co to na prv proszę.

Odp: Pod KJS
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 29, 2012, 23:07:51 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Kupuj kolejnego, przekładaj co trzeba i pałuj dalej na KJS :d
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Pod KJS
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 30, 2012, 00:03:27 am »

DYZIAK_Łomża

  • Gość
Nie mam już siły na naszą polską myśl techniczną. Porównując koszty to się na prawdę nie opłaca. Wiadomo, że daje dużo frajdy z jazdy, ale bez przesady.


Tak to niewinnie wyglądało:    http://www.youtube.com/watch?v=KPKrG4jMSs0&feature=youtu.be
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 30, 2012, 07:57:59 am wysłana przez DYZIAK_Łomża »

Odp: Pod KJS
« Odpowiedź #17 dnia: Maj 01, 2012, 15:45:48 pm »

Offline Michał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 716
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.6, LEXUS IS
Gratuluje nagrody specjalnej  <spoko>  :d
A co tam poszło w nim ?

Odp: Pod KJS
« Odpowiedź #18 dnia: Maj 01, 2012, 22:45:57 pm »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
Czemu auto na tym przejeździe chodziło jak trabant? Przed wjazdem do lasu jakby na 3 garach, a z powrotem totalna masakra.
Widziałem to z dachu.

Odp: Pod KJS
« Odpowiedź #19 dnia: Maj 06, 2012, 18:57:11 pm »

DYZIAK_Łomża

  • Gość
Stary nie wnikam co się działo z tym autem. Pracy włożone całe mnóstwo, a na miejscu okazuje się, że jest jakaś chu...nia. Masakra