SILNIK
-1.6 16v rover 16K4F
-stożek
-zimny dolot
-rurowy kolektor wydechowy z rovera 200
-brak katalizatora
-przelotowy tłumik końcowy a'la mugen
-drugi wentylator na przełącznik
UKŁAD PALIWOWY
-22-litrowy zbiornik z Trabanta
-zewnętrzna pompa paliwowa 4bar
ZAWIESZENIE
-obniżone i utwardzone
-przód: cięte sprężyny z trucka +gumy usztywniające, amortyzatory zalane hipolem, skrócony skok
-tył: klepane dwa długie pióra +jedno krótsze, amortyzatory zalane hipolem, dołożony stabilizator
-zmieniona geometria przodu: negatyw- 4 stopnie, kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy- 8 stopni
PRZENIESIENIE NAPĘDU
-e-szpera 100%
-krótsze przełożenie mostu (4.55 z trucka)
WNĘTRZE
-wybebeszone
-mniejsza kierownica z nabą
-fotele kubełkowe BIMARCO
-pasy szelkowe SCHROTH
-ręczny hydrauliczny SHIFT-R
NADWOZIE
-malowanie a'la AE86
-dokładki ORCIARI przód i tył
-tylne szyby zastąpione poliwęglanem
-ciemne środki przednich lamp i kierunkowskazów
Więcej zdjęć i aktualności na
https://www.facebook.com/...tMachineProjectKilka fotek (robione telefonem więc powalające nie są)