, końcówka wiązki która idzie pod maską.
Kostka jest taka sama jak w MPI, tylko w zalesnosci od instalacji silnika(MPI albo BOSCH) piny sa wykorzystane lub nie.
|
12 6 1
11 7 2
XXX 3
12 8 4
13 9 5
|
XXX -blokada wtyczki przed złym włozeniem
1)styk 87 przekaznika pompy paliwa czyli podaje +12V w boschu zasila wtryskiwacz
2) pusty
3) z bezpiecznika P 16A czyli jakies +12V
4)

na podstawie schematu nie jestem w stanie wywnioskowac co to jest
5) + 12V stałe pochodzacy z pinu 30 przekaznika głownego
6) wtyczka 50 styk A-10 zegarów czyli obrotomierz
7)+12V z przekaznika glownego(nie wiem kiedy sie on uaktywnia w plusie)
8) Wtyczka 50 styk C1 zegarow dioda led IMMO -ale ze schematu nie wiem czy trzeba zewrzec do masy czy podac +5/12V aby zadziała
9) wtyczka 50 styk A2 zegarow dioda led CHECK ENGINE -podobnie jak led IMMO
10) Temp płynu chłodzacego
11)Cisnienie oleju
12 i 13 przewod pompy paliwa -w tym miejscu jest wpiety wylacznik bezwładnosciowy w MPI a w boschu jest zworka, 13 idzie bezposrednio do pompy paliwa
Generalnie schemat jest strasznie ciezki do czytania i zawiera błedy a czesc rzeczy trzeba po prostu sprawdzic i pomierzyc w naturze, gdyby ktos udostepnił plusa moge zrobic pełna dokumentacje tego złącza
Bosch wiazka
1) +12V na wtryskiwacz
2)brak
3) styk kompa M16 +pochałaniacz par paliwa
4) styk kompa M28
5) +12V na serwomotor, styk kompa M17 i sonde lambda
6) styk kompa M24
7) złacze diagnostyczne +12V
8) brak styku
9) styk kompa M31
10/11 jak wyzej jest to wyprowadzenie na czujniki
12/13 zwarte ze soba