Autor Wątek: strzał gazu w dolot  (Przeczytany 6116 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

strzał gazu w dolot
« dnia: Październik 02, 2011, 16:48:56 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
witam. Dzisiaj zostałem podpuszczony komentarzem pewnych kolesi i zakręciłem parę kółek, lecz zapomniałem że jestem na gazie i prawem podobnie miałem strzał, bo od razu silnik zaczął chodzić jak ciągnik, zgasiłem go, po chwili zapaliłem ciężko ale zapalił, pochodził chwilę na wolnych obrotach i nagle mu przeszło. Silnik ciągnie normalnie, chodzi na wolnych obrotach choć mniej równo jak przed wygłupem moim. Teraz pytanie co mogło się uszkodzić co teraz zrobić itp...

Odp: strzał gazu w dolot
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 02, 2011, 17:49:45 pm »

Offline SeBa

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1049
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSOAK
    • Polonez 1.4 GTi 16V'97 i 2.0 GLI'95
    • http://www.fsoautoklub.pl
w wiekszosci przypadków strzały powoduje układ zapłonowy ,zerknij do kopułki palca itd
Cytat: Szymon
Rover ma jedną zasadniczą przewagę, jak po pijaku dasz w pizdę na zlocie na jakimś kretowisku to będziesz miał szacun, a z OHV cię wyśmieją, żeś wieśniak i biedak.

Auto Detailing-info PW

Odp: strzał gazu w dolot
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 02, 2011, 18:02:22 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
fakt kopułka nie jest bogata, zaś przewody i świece nowe. Ale po takim strzale mogło się coś uszkodzić np w głowicy?

Odp: strzał gazu w dolot
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 02, 2011, 18:07:44 pm »

Offline SeBa

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1049
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSOAK
    • Polonez 1.4 GTi 16V'97 i 2.0 GLI'95
    • http://www.fsoautoklub.pl
nie,nic sie nie stało -jeszcze nie raz Ci strzeli co jakis czas przypominając o regulacji bądź wymianie czegoś :) tak to jest z LPG
wymien kopułke i palec to groszowe sprawy 
Cytat: Szymon
Rover ma jedną zasadniczą przewagę, jak po pijaku dasz w pizdę na zlocie na jakimś kretowisku to będziesz miał szacun, a z OHV cię wyśmieją, żeś wieśniak i biedak.

Auto Detailing-info PW

Odp: strzał gazu w dolot
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 02, 2011, 19:29:36 pm »

Offline Roofi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 491
  • Płeć: Mężczyzna
  • Psuj ...
    • Był C+ 2000r 2.0 i.E.
... uroki jazdy na prostych instalacjach. Jak już pchałeś K serie to było zainwestować w sekwencje.

Odp: strzał gazu w dolot
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 02, 2011, 20:51:55 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3414
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Uroki ubogiej mieszanki.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Odp: strzał gazu w dolot
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 02, 2011, 22:38:15 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
Wyciągnąłem blosa i może dla tego ;), teraz auto nie równo pracuje na wolnych obrotach trzęsie się itp. Jutro zamówię nową kopułkę i palec, reszta instalacji jest w miarę nowa choć fakt prosta, podlece do gazowników i wyreguluje gaz.
Jak już pchałeś K serie to było zainwestować w sekwencje.

powiem Ci że na tyle przygód ile ja miałem z tą K serią plus inwestycja w budę auta, do tego wszystko w krótkim czasie... więc po prostu brak kasy na sekwencje, co i tak uważam że taka cud to ona nie jest

Odp: strzał gazu w dolot
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 03, 2011, 20:51:21 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
sprawdz czy nie uszkodziło sie podciśnienie do kompa lub do regulatora ciśnienia. W najgorszym przypadku mogł sie uszkodzić MAPsensor w kompie. Ale jak chodzi to chodzi... :D

Odp: strzał gazu w dolot
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 03, 2011, 21:14:18 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
mój jak sobie po chodzi długo na wolnych obrotach na gazie i dam mu w pędzel od razu to sobie pufnie w stożek obrotomierz poskacze i idzie... u Ciebie regulacja się kłania ewentualnie wymiana filtrów, a w ohv miałem tak że dekiel rozginało tak na dwa palce :d
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: strzał gazu w dolot
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 03, 2011, 22:36:13 pm »

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)
u mnie w gsi jak nie bylo iskry na czwartym garze (po robocie pod maska zapomnialem go podlaczyc) to jak strzelilo to wyrwało mi dziure w pokrywie filtra i gdzies mi kawałek uciekł :/ ale wziąłem nakrętkę od soku sztuk dwie i zakleiłem i chodzi juz miesiąc ale jak bede na szrocie musze rozejrzeć się z nową :)
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D

Odp: strzał gazu w dolot
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 04, 2011, 06:28:55 am »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
No tak ale u mnie po strzale silnik przestał pracować równo na wolnych obrotach, tarpie nim, a z wydech słychać takie jak by strzały...? Dzisiaj wymienię kopułkę i palec zobaczymy

Odp: strzał gazu w dolot
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 04, 2011, 07:56:43 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Filtr powietrza mógł Ci się spalić (dosłownie),  mogą być nieszczelności na doprowadzeniu powietrza.
Ustaw na świecach przerwę 0,6mm (to nic że są nowe) wymień dla przyzwoitości kopułkę i palec i będzie dobrze.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: strzał gazu w dolot
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 04, 2011, 08:41:29 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
zakręciłem parę kółek, lecz zapomniałem że jestem na gazie i prawem podobnie miałem strzał, bo od razu silnik zaczął chodzić jak ciągnik, zgasiłem go, po chwili zapaliłem ciężko ale zapalił
Też tak miałem trzy razy. No prawie bo u mnie nie kichnął. Efekt taki że silnik wkręcony do 8000RPM i krzywy zawór. Silnik po zabawie pracował na 3,5 cylindra. Nawet szło z tym jeździć bo auto niewiele straciło z mocy i główna bolączka to szarpanie na wolnych obrotach... Za każdym razem dostawał zawór wydechowy. Dwa razy skończyło się zmianą zaworu (= zdjęcie czapki). Za ostatnim razem umarł popychacz hydrauliczny a zawór dotarłem bez zdejmowania głowicy.

Nie chcę cię straszyć ale zmierz też kompresję na wszystkich garach albo prościej zdejmuj poszczególne kable WN ze świec i zobacz czy w pewnym momencie zmiana w kulturze pracy nie będzie nieznaczna. U mnie nie było prawie różnicy jak zdejmowałem kabel na garze pracującym na pół gwizdka...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: strzał gazu w dolot
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 04, 2011, 08:52:05 am »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
Tylko że kompresja może mnie skłamać bo silnik i tak bierze olej, a pierścienie mam do wymiany;/ U mnie autko od samego dołu idzie normalnie nic nie przerywa itp jest tylko nie równa praca na wolnych obrotach... chyba w przyszłym tygodniu trzeci remont....

Odp: strzał gazu w dolot
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 06, 2011, 09:21:53 am »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
wczoraj wymieniłem kopułkę i palec, oczywiście znalazłem przyczynę strzału w dolot, gdy wymieniałem przewody to nie zauważyłem że w gnieździe po przewodzie od cewki został kawałek starego przewodu, a co za tym idzie nie było dobrego styku. Przy okazji postanowiłem przeczyścić świece i okazało się za na 3 tłoku (z tym co mam ciągle problem) elektroda świecy się złożyła (zerowa przerwa) poprawiłem to i teraz silnik po tych operacjach chodzi lepiej jak przed strzałem.

Odp: strzał gazu w dolot
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 06, 2011, 19:32:38 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
możliwe że mieszanka się cofnęła i ciśnienie przyklepało świece.
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: strzał gazu w dolot
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 06, 2011, 21:30:27 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
pewnie tak, nie mogę dostać nigdzie manometru żeby sprawdzić kompresję:(

Odp: strzał gazu w dolot
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 06, 2011, 21:36:50 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
allegro?
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: strzał gazu w dolot
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 07, 2011, 12:36:15 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
chodzi mi o pożyczenie nie kupno.

Odp: strzał gazu w dolot
« Odpowiedź #19 dnia: Październik 07, 2011, 19:17:55 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
aa, to trochę daleko jest bo bym pożyczył....
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v