Autor Wątek: Spalenie Oleju  (Przeczytany 2266 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Spalenie Oleju
« dnia: Październik 06, 2011, 20:38:33 pm »

Coyote1991

  • Gość
Witam, chciałbym zapytac czy zuzyte popychacze hydrauliczne moga byc powodem tego ze autko bierze olej??

Odp: Spalenie Oleju
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 06, 2011, 20:40:10 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Bierze olej albo przez pierścienie tłokowe, albo przez uszczelniacze zaworowe. Albo masz gdzieś wyciek :P
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Spalenie Oleju
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 06, 2011, 20:46:17 pm »

Coyote1991

  • Gość
Własnie dziwi mnie to bo ostanio robiłem taki mały remoncik i mam nowe pierscienie, i robiłem cała glowice i uszczelniacze tez sa nowe, jedyne co pozostało to te popychacze ktore klekocza...;/

Odp: Spalenie Oleju
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 06, 2011, 21:03:46 pm »

Coyote1991

  • Gość
Więc niewiem czy to moze miec jakis wpływa na to??

Odp: Spalenie Oleju
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 06, 2011, 21:40:01 pm »

Offline Brysiek#1957

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1047
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zostań ninja
    • Borek 87' X20SED, Atu+00'GSI, S210 e430 4Matic
A dotarłeś już pierścienie czy jesteś w trakcie docierania
Pozdrawiam Dominik
www.youtube.com/user/brysiekFSO
Cytat: dr. Grejfrut
.... jedynie słuszne dogmatyczne gadki zachowaj na czas zatwardzenia...

Odp: Spalenie Oleju
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 06, 2011, 21:52:27 pm »

Coyote1991

  • Gość
Ode remontu mam przejchane jakies 4000 km, wiec hcyba sie juz dotarły

Odp: Spalenie Oleju
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 06, 2011, 21:57:01 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Jeszcze trochę. Jak przejedziesz z 10tys to będzie miarodajne.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Spalenie Oleju
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 06, 2011, 22:00:32 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Określ nam jeszcze jakie to jest 'branie oleju' na 1000km.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Spalenie Oleju
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 06, 2011, 22:13:00 pm »

Coyote1991

  • Gość
Około 400 ml. ale lekko przydymia

Odp: Spalenie Oleju
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 06, 2011, 22:15:30 pm »

Coyote1991

  • Gość
Zalany Castrolem Magnatec 10W40, moze troche za rzadki ten olej i dlatego słychac te popychacze??

Odp: Spalenie Oleju
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 06, 2011, 22:16:05 pm »

Coyote1991

  • Gość
Moze polecicie jakis olej do rover'ka??:)

Odp: Spalenie Oleju
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 06, 2011, 22:49:57 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
10w40 jest w porządku. Popychacze same z siebie mogą nie ucichnąć. możliwe, że trzeba będzie rozebrać i oczyścić/sprawdzić stan ew. wymienić zużyte. Jest temat o popychaczach-poszukaj.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Spalenie Oleju
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 06, 2011, 23:15:15 pm »

Coyote1991

  • Gość
Wole juz wymienic na nowe i miec spokoj, a nie za miesiac znowu rozbierac silnik:) Tylko ze przed remontem lałem minerlany 15W40 i nie było ich tak słychac.

Odp: Spalenie Oleju
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 07, 2011, 09:41:08 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Jak długo silnik jeździł na tym mineralnym? Czy podczas remontu został dokładnie umyty z nagaru? Czy szklanki czyściłeś/rozbierałeś?
Możliwe że nagar z kanalików olejowych dostał się do szklanek i lekko pozapychał zaworki zwrotne.
Mineralny nie powinien być stosowany w tym silniku.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Spalenie Oleju
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 07, 2011, 09:51:01 am »

Offline Mardas#1946

  • Witajcie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 787
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + GSI 1,6,2000 r. LPG-AL 700,70U,klimatyzacja Fab. kontrolka AFR
Wogóle w/g mnie do hydrauliki ,to tylko syntetyki,a najbidniej półsyntetyk.Mineralny do bani.  <blee>
Mardas- Jimi wiecznie żywy !!!!!!!!!!!! ,a moje ATU nie do zdarcia !!!!!!


http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/108123