Autor Wątek: Burdel przez głupotę po przekładce wiązki / Komp z Rovera do poldorovera  (Przeczytany 8982 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Burdel przez głupotę po przekładce wiązki / Komp z Rovera do poldorovera
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 11, 2011, 22:50:30 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Myślę że oprócz tych przekaźników trzeba jeszcze raz porządnie ogarnąć to złącze 13pin i inne złączki które nie wiedzieliśmy za bardzo jak/gdzie podpiąć.
Według mnie i to tak najlepiej to złacze wywalic bo wykorzystasz max 5 kabli(z czego dwa na czujniki) i w dodatku nie ma tam wszystkich potrzebnych kabli do podpiecia wiazki
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: Burdel przez głupotę po przekładce wiązki / Komp z Rovera do poldorovera
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 12, 2011, 03:50:57 am »

nethero

  • Gość
Zakładając ten schemat co podałeś to tak:
1. Plus ze stacyjki powinieneś dać na ten przewód zielony oznaczony kolorem GK.
2. Przewód WR od starter relay to w ogóle olej, nie jest ci potrzebny przecież.
3. Te 3 kable brązowe dobrze połączyłeś w jedno, i dajesz je na stały plus z akumulatora.
4. Kabel WB daj do minusa cewki zapłonowej oraz na obrotomierz.
5. Plus cewki zapłonowej daj jak na schemacie pod NK, ewentualnie możesz też pod stacyjkę - czyli GK.

Co do pompy to nie chodziła, ponieważ jej przekaźnik działa tylko wtedy gdy masz napięcie
na GK.

Rozpiska połączeń w poldroverowskiej puszce przekaźników silnika jest w książce Trzeciaka.
Teraz nie mam pod ręką więc nie porównam, ale spojrzę w wolnej chwili.

P.S. Ten przewód GK dochodzi do C32-13.
« Ostatnia zmiana: Październik 12, 2011, 04:04:21 am wysłana przez nethero »

Odp: Burdel przez głupotę po przekładce wiązki / Komp z Rovera do poldorovera
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 13, 2011, 12:04:25 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Szkoda że mam tak daleko do was bo bym wpadł i popatrzył co tam namieszaliście...
A i Elwood ma rację moze macie coś namotane w złączu 13-tym...  Kolorami kabli radzę się nie sugerować tylko miernik w dłoń i do przodu...

I jeszcze co mi przyszło do głowy to przypadkiem przy okazji prac elektrycznych nie stuknęliście w wyłącznik bezwładnościowy. Może najzwyczajniej w świecie wyskoczył. Warto na czas testów go zmostkować. miałem tak kiedyś że wyglądał na włączony a nie przewodził. Kilka wyzwoleń włącz/wyskocz za pomocą miernika kinetycznego o podstawie drewnianej (mały nóż z drewnianym trzonkiem) i na następne kilka lat był spokój...
« Ostatnia zmiana: Październik 13, 2011, 12:07:47 pm wysłana przez Bocian_s#313 »
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Burdel przez głupotę po przekładce wiązki / Komp z Rovera do poldorovera
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 13, 2011, 12:34:16 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Bezwładnościowy odpięty (spięty na stałe)
złącze 13 krotne jest odpięte całkiem ... i nadal jest prąd na cewce ...
Podpięcie wygląda teraz następująco:
- podpięte czujniki
- podpięty komp
- podpięta cewka
- podpięte przekaźniki
- podpięta wiązka do plusa klemy
- podpięta masa
I cały czas na cewce jest prąd ...
Wynika, że przekaźniki robią jakieś przejście, albo komp jest trefny
Kupiłem na allegro 2 komplety przekaźników jakie występowały w tym silniku YWB100710 i YWB100970 ... wg katalogu części Rovera inne tam nie występowały ... dlatego stawiam na te przekaźniki ...
czekam na kuriera ... kupione w poniedziałek a przesyłki nie ma ...,
jeśli nie to szukam kogoś z Roverem i podmieniam u niego kompa, żeby go wykluczyć ... bo nic innego nie przychodzi mi do głowy ...

Zobacz przekaźniki z poldorovera i z Rovera:




W środku są zupełnie inne i dlatego obstawiam, że to one robią problem ...
« Ostatnia zmiana: Październik 13, 2011, 12:42:30 pm wysłana przez Szakal_FSO »
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: Burdel przez głupotę po przekładce wiązki / Komp z Rovera do poldorovera
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 13, 2011, 19:42:07 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Te moduły(przekażniki) są taki same. Schemat tego jest na Roverkach jak coś.
Jeden z nich jest nieużywany-służy do rozrusznika.
jeden podaje plus na kompa i to właśnie jego podłaczenie jest najważniejsze, pozostałe to pompa i podgrzewanie sondy.

5 wg Twojej rozpiski to nie jest plus po kluczyku!!! tylko własnie wspomniany rozrusznik-nieużywany.
3 do cewki zapłonowej. Do styku"-" na cewce. Tam również podłaczczony jest obrotek.
Plus po stacyjce trzeba podłaczyć do kabla WK -(pierwsze zdjęcie) "main relay control"-czyli sterowanie przekażnika głownego.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Burdel przez głupotę po przekładce wiązki / Komp z Rovera do poldorovera
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 13, 2011, 20:21:09 pm »

nethero

  • Gość
Napisałem dokładnie to samo co Zoltan :), z tym że nie zgodzę się co do ostatniego!
Main relay control (czyli kabel WK) to jest sygnał wychodzący z komputera, załączający przekaźnik główny.
Zasilanie ze stacyjki powinno iść na GK, który wchodzi do kompa jako "Ignition Sense".
Dzięki temu komputer wie kiedy włączony jest zapłon i sam decyduje o zasilaniu pozostałych obwodów,
przykładowo: przy wyłączonym zapłonie może działać silniczek krokowy.
Dodatkowo zapłon po kablu GK jest niezbędny do działania przekaźnika pompy!

To wszystko jak wół wychodzi z tych schematów jak sie popatrzy naraz na wszystkie 3.

Odp: Burdel przez głupotę po przekładce wiązki / Komp z Rovera do poldorovera
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 13, 2011, 20:29:29 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Te moduły(przekażniki) są taki same. Schemat tego jest na Roverkach jak coś.
Szukałem na Roverkach i nie znalazłem :(
Ściągnąłem dzisiaj MG Rover EPC i tam są rozpisane wszystkie części (ich katalog) i z niego wynika że te przekaźniki nie są zamienne :( bo do tej wiązki jest napisane że pasuje tylko 100710 i 100970, a innych tam nie ma :( ale może to jest ich celowy zabieg albo błąd ... bo tego nie wykluczam ...
Dodatkowo zapłon po kablu GK jest niezbędny do działania przekaźnika pompy!
Czyli jak tam bym przepiął + po stacyjce to powinna się pompa odezwać ...

Ale to nadal nie tłumaczy dlaczego na cewce cały czas jest napięcie pomimo odpiętego całkowicie złącza 13sto krotnego :(
« Ostatnia zmiana: Październik 13, 2011, 20:40:50 pm wysłana przez Szakal_FSO »
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: Burdel przez głupotę po przekładce wiązki / Komp z Rovera do poldorovera
« Odpowiedź #27 dnia: Październik 13, 2011, 20:40:37 pm »

nethero

  • Gość
Czyli jak tam bym przepiął + po stacyjce to powinna się pompa odezwać ...

Ale to nadal nie tłumaczy dlaczego na cewce cały czas jest napięcie pomimo odpiętego całkowicie złącza 13sto krotnego :(

Dokładnie tak. Co do cewki, to pytanie do czego podłączyłeś jej plus?
Na pewno do właściwego przewodu, tego NK? Bo może brązowe kolory kabli z puszki przekaźników
Ci się przypadkiem pomyliły..

Co do różnic miedzy roverem a poldroverem, to mogę zejść po książkę, tylko tam prócz budowy wewnętrznej będzie jedynie kolorystyka tych kabli
od puszki przekaźników, a nie numer styku, zatem trochę bawienia się będzie z porównaniem.
Strzel wyraźną fotę wpiętej wtyczki wiązki roverowej do puszki przekaźników, to porównam ze zwykłą, ew sam takie porównanie kolorów zrób,
to potem dojdziemy czy to jest tak samo.
« Ostatnia zmiana: Październik 13, 2011, 20:43:35 pm wysłana przez nethero »

Odp: Burdel przez głupotę po przekładce wiązki / Komp z Rovera do poldorovera
« Odpowiedź #28 dnia: Październik 13, 2011, 20:49:42 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Ja przełożyłem całą wiązkę z Rovera 200 nic w niej nie zmieniając ... nic ... jedynie przedłużyliśmy kable do dwóch czujników i do cewki (kable z wiązki) ...
Więc zarówno plus jak i jej minus jest podpięty z wiązki silnika ... (przekładałem kable na cewce odwrotnie i nie ma to znaczenia)
Mam morawskiego opis w niej jest totalnie minimalny ...
Wiązka z poldorovera poleciała do bagażnika ...
Nie bawiłem się w przeplatanie kabelków itd bo jak porównałem wiązki to są podobne ale różnią się 11stoma kablami ... przełożyliśmy całą kompletną wiązkę ...
w wiązce były końcówki do czujników, kompa, przekaźników(ta czarna puszka), alternator, plus na klemę i minus na klemę (wszystko podłączone oprócz czujnika prędkości pojazdu i rozrusznika) ...
oprócz tego złącze 13sto krotne, które jest niepodłączone ... leży sobie ...
żadnych innych kabli nie ma ... ani luźnych ani takich które by trzeba przerabiać ...
jedyne zmiany w wiązce to skręciliśmy kable od bezwładnościowego ... oraz cztery kable, które szły przez bezpieczniki zlutowane razem (bo nie miałem bezpieczników) zaznaczone na pierwszej focie w kółko ...
i po takim podpięciu jest prąd na cewce ...
dlatego podejrzewam albo kompa albo przekaźniki ... bo nic innego na tej wiązce nie ma ...
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: Burdel przez głupotę po przekładce wiązki / Komp z Rovera do poldorovera
« Odpowiedź #29 dnia: Październik 13, 2011, 20:51:18 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Strzel wyraźną fotę wpiętej wtyczki wiązki roverowej do puszki przekaźników, to porównam ze zwykłą, ew sam takie porównanie kolorów zrób,
to potem dojdziemy czy to jest tak samo.
Nie ma to sensu bo kable we wszystkich wtyczkach są fabrycznie umiejscowione ... ponadto kolory się wcale nie pokrywają ... komputer ma zajęte wszystkie piny podczas gdy u nas są puste miejsca ... to samo się tyczy przekaźników (wszystkie piny zajęte)
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: Burdel przez głupotę po przekładce wiązki / Komp z Rovera do poldorovera
« Odpowiedź #30 dnia: Październik 13, 2011, 21:09:30 pm »

nethero

  • Gość
To zrób tak: zostaw wpiętą wtyczkę wiązki w puszce przekaźników, ale wypnij wtyczkę od kompa.
Czy wtedy nadal jest stale plus na cewce?

Odp: Burdel przez głupotę po przekładce wiązki / Komp z Rovera do poldorovera
« Odpowiedź #31 dnia: Październik 13, 2011, 21:11:20 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Jutro dam znać jak wygląda sprawa ... bo do samochodu mam 8 km bo stoi u Kolegi przed domem ... bo tam wszystko robiliśmy i nie udało mi się już autkiem wrócić do domu ...
Swoją drogą mam nadzieję że Bartek mnie nie przeklnie ;p
No i mam nadzieję że jutro dojdą przekaźniki (nadali w poniedziałek a jeszcze nie doszło)
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: Burdel przez głupotę po przekładce wiązki / Komp z Rovera do poldorovera
« Odpowiedź #32 dnia: Październik 13, 2011, 21:19:43 pm »

nethero

  • Gość
Jeżeli wtedy zniknie, to znaczy że komp daje masę na Main Relay Control, mimo iż w spoczynku nie powinien.
A powiedz mi jeszcze, skoro nie masz samochodu obok (czyli jeszcze nie poprawiałeś tego zapłonu),
to co zrobiliście z końcówkami kabla GK (Ignition Sense), wiszą sobie zaizolowane? (np końcówka idąca do Fuse14)
Bo może na nim masz przypadkiem stałego plusa i wyzwala on kompa (a komputer przekaźnik główny).
« Ostatnia zmiana: Październik 13, 2011, 21:21:24 pm wysłana przez nethero »

Odp: Burdel przez głupotę po przekładce wiązki / Komp z Rovera do poldorovera
« Odpowiedź #33 dnia: Październik 13, 2011, 22:25:55 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Kabel GK na schemacie jest zakończony C32-13 czyli złącze 13sto krotne(C32) pin 13 czyli jest nie podpięty ... dopiero za tym podłączeniem powinien iść do bezpieczników ... czyli wisi sobie tak niepodpięty ...
Widzę, że jest połączony z wiązką klimatyzacji (wszystkie czujniki na niej są jeszcze niepodłączone)
Tutaj schemat wiązki klimy i dalszy ciąg tego kabla.


Jeśli są potrzebne jeszcze jakieś schematy to wszystkie mam (całego samochodu wszystkie możliwe) więc pisać to to wrzucę :)
« Ostatnia zmiana: Październik 13, 2011, 22:29:40 pm wysłana przez Szakal_FSO »
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: Burdel przez głupotę po przekładce wiązki / Komp z Rovera do poldorovera
« Odpowiedź #34 dnia: Październik 14, 2011, 12:45:53 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
No i po podmianie przekaźników i przepięciu jednego kabelka autko odpaliło :)
Ale:
- brak ładowania (świeci się kontrolka na desce)
- na początku było ładnie a potem coś się z wolnymi obrotami sypnęło (trzyma mi 3000-3500) dokładnie tak samo jak kiedyś gdy mi końcówka od czujnika temp spadła ... może to to samo, a że był gorący to nie dotykałem
Autko chodzi na pewno dużo ciszej ... jak z mocą nie sprawdziłem bo muszę podciągnąć linkę ... z resztą hamownia pokaże bo tak na oko to są subiektywne odczucia ...
Krokowiec wbrew temu co niektórzy sądzili działa :) i nie trzeba nic przekładać ...
Nie wiem tylko co z tym ładowaniem ...
« Ostatnia zmiana: Październik 14, 2011, 20:43:13 pm wysłana przez Szakal_FSO »
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: Burdel przez głupotę po przekładce wiązki / Komp z Rovera do poldorovera
« Odpowiedź #35 dnia: Październik 14, 2011, 23:44:18 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Nie wiem tylko co z tym ładowaniem ...
Sprawdz na poczatek czy pasek jest napiety jak trzeba i szczotkotrzymacz jest ok i czy altek ma dobra mase oraz zmierz napiecie na wolnych -jezeli po dodaniu gazu znacznie sie podnosi to altek do roboty. U Kondrata po swapie wolne tez swirowały -wyczyszczenie przepustnicy(art Bociana) plus dokladne sprawdzenie dokrecenia wszystkiego co ma zwiazek z podcisnieniem(weze od serwa, waz do kompa, bagnet oleju, wezyk do listwy paliwowej moze juz skruszał ze starosci, dodatkowo scisnij kombinerkami waz od pochlaniacza paliwa podczas pracy - potrafi bruzdzic dosc mocno) oraz reset przepustnicy(5 razy gaz na maksa) Przejedz kilka kilometrow na rozgrzanym silniku i powinien sie uspokoic po czasie
« Ostatnia zmiana: Październik 14, 2011, 23:49:54 pm wysłana przez Elwood#1887 »
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: Burdel przez głupotę po przekładce wiązki / Komp z Rovera do poldorovera
« Odpowiedź #36 dnia: Październik 15, 2011, 12:40:35 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Na tym kompie nie ma resetu przepustnicy ;/
Wąż od podciśnienia (ten szmaciany do serwa) chyba ma gdzieś dziurę ... bo jak naciskam na hamulec to coś jakby bulgocze w serwie (nie za każdym razem) ... nie bardzo wiem jak sprawdzić jego szczelność ...
Altek ładował dobrze (jest z Rovera i przed zmianą wiązki było ok) nie zdejmowaliśmy go więc paski itd są dobrze ... więc stawiam na to że się w ogóle nie wzbudza ...
A masa na altka to idzie z masy silnika ?? czy jakoś inaczej ??
Nie mam wcale założonego skraplacza par paliwa (poldek go nie miał od nowości) będę musiał nawiercić w dolocie otwór i go dołożę ... chyba że można gdzieś dać trójnik ?? i jak ma wyglądać przewód powrotny (paliwowy) gdzie to dopiąć ??
Autko na tym kompie wydaje się bardziej elastyczne ... ale niestety zabrakło mi już prądu na zabawę ;p
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: Burdel przez głupotę po przekładce wiązki / Komp z Rovera do poldorovera
« Odpowiedź #37 dnia: Październik 15, 2011, 12:50:04 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Nie mam wcale założonego skraplacza par paliwa (poldek go nie miał od nowości) będę musiał nawiercić w dolocie otwór i go dołożę ... chyba że można gdzieś dać trójnik  i jak ma wyglądać przewód powrotny (paliwowy) gdzie to dopiąć
A po co Ci to coś ?

Na tym kompie nie ma resetu przepustnicy ;/
Są jakieś efekty uboczne tego braku ? Brakuje wolnych obrotów czy coś w tym stylu ? Jak ten komp ma się do krokowca w PoldoRoverze, bo przecież jest inny niż w Roverkach.

 EDIT: nie doczytałem wyższych postów, już wiem co do krokowca :P
« Ostatnia zmiana: Październik 15, 2011, 12:52:13 pm wysłana przez Rafał#1951 »
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Burdel przez głupotę po przekładce wiązki / Komp z Rovera do poldorovera
« Odpowiedź #38 dnia: Październik 15, 2011, 12:53:07 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Wąż od podciśnienia (ten szmaciany do serwa) chyba ma gdzieś dziurę ... bo jak naciskam na hamulec to coś jakby bulgocze w serwie (nie za każdym razem) ... nie bardzo wiem jak sprawdzić jego szczelność ...
Mozesz miec uszkodzone serwo podcisnienia -na poczatek po prostu odepnij serwo, włoz srube w waz i zacisnij opaska -zobacz czy cos sie zmieniło. Skraplacza par paliwa nie zakladaj w ogole nic sie nie stanie, komp nie zgłasza jego braku
A masa na altka to idzie z masy silnika ?? czy jakoś inaczej ??
Idzie z masy silnika ale jezeli sam silnik ma kiepska mase(brak plecionki łaczacej z nadwoziem albo przewodu z minusa akumulatora) to ładowanie moze byc liche, podobnie zreszta jezeli np sruby czy łapy sa brudne i nie zapewniaja dobrego styku obudowy alternatora z masa
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: Burdel przez głupotę po przekładce wiązki / Komp z Rovera do poldorovera
« Odpowiedź #39 dnia: Październik 15, 2011, 13:01:03 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Mozesz miec uszkodzone serwo podcisnienia
Czy to normalne że jak autko było ciągnięte na lince to pedał hamulca wpadał w podłogę przy pierwszych naciśnięciach ?? Trzeba było żeby zahamować taj jakby napompować żeby się pedał stał twardy ...
Do czego ten skraplacz jest z założenia ??
Dobra ładowanie już działa :)
Obroty rozszyfrowałem ... silniczek krokowy po osiągnięciu jakiś 45 stopni wysuwa się na maxa i robi problem ... wywaliłem go i obroty opadły ... więc chyba bez krokowca się nie obejdzie ... bo ten zamiast się na koniec chować to się wysuwa :/
No i zrobiła się lipa z LPG (dziś podłączyłem)
Centralka w ogóle nie gaśnie (czy jest kluczyk czy nie centralka się świeci) LPG nie było nigdzie dopięte do wiązki silnika. (jest jedynie wpięta na cewkę dwoma przewodami, dwa do akumulatora i pod wtryskiwacze)
Przełącza się ładnie ale silnik się zachowuje jakby chodził nie na wszystkich garach ... dziwnie przerywa ... może to wina przejścia z fullgrupy na pół sekwencję na Pb ...
« Ostatnia zmiana: Październik 15, 2011, 17:42:42 pm wysłana przez Szakal_FSO »
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`