Autor Wątek: Wspomaganie w polonezie z silnikiem 1.4 16v  (Przeczytany 6476 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wspomaganie w polonezie z silnikiem 1.4 16v
« dnia: Listopad 01, 2011, 20:00:45 pm »

Offline Damian

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 46
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 1,4 16v
Witam mam pytanie w sprawie wspomagania w polonezie z silnikiem rovera . Jaka ma być pompa rovera czy poloneza i czy można wstawić pompę z poloneza . Jak z kołem pasowym na 2 paski od rovera czy może być na 1 pasek . U mnie w polonezie trochę mało miejsca i nie wiem czy nie będzie czegoś trzeba docinać lub przycinać .I jak ma się sprawa z przekładnia kierownicza czy może być ta od poloneza. Jak by ktoś miał poloneza takiego ze wspomaganiem i mógł by mi podesłać fotki jak to w komże silnika wygląda był bym bardzo wdzięczny .

Odp: Wspomaganie w polonezie z silnikiem 1.4 16v
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 01, 2011, 20:06:53 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Przekładnie zakładasz od Poloneza. Dorabiasz węże do pompy (zasilający przodem silnika, ciśnieniowy tyłem). Pompę ori Roverowa mocujesz do silnika (po prawej stronie, pod kolektorem ssącym) i napędzasz paskiem z drugiej bieżni Roverowskiego koła. Przynajmniej tak jest w Plusie, gdzie dwubieżniowe koło wchodzi i jeszcze zostaje sporo luzu, a w Caro/Atu jednobieżniowe prawie styka się z belką.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Wspomaganie w polonezie z silnikiem 1.4 16v
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 01, 2011, 20:08:35 pm »

Offline Damian

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 46
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 1,4 16v
własnie ja mam caro a ile by kosztowało wstawienie całego wspomagania ??

Odp: Wspomaganie w polonezie z silnikiem 1.4 16v
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 01, 2011, 20:38:26 pm »

Offline SeBa

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1049
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSOAK
    • Polonez 1.4 GTi 16V'97 i 2.0 GLI'95
    • http://www.fsoautoklub.pl
orientacyjnie z tego co pamietam mnie wyniosło:
wspornik+napinacz ,pompa-120
przekładnia-80
kolo pasowe-50
przewody-80
zbiorniczek+mocowanie-25
guma od grodzi -20
wałek krótki do przekładni-10
olej ze 30
pasek ze 20
opaski do przewodów ,silikon do uszczelnienia grodzi -groszowe sprawy
+ pół dnia roboty na spokojnie

tak to sie u mnie prezenciło swiezo po montazu:


« Ostatnia zmiana: Listopad 01, 2011, 20:45:19 pm wysłana przez SeBa »
Cytat: Szymon
Rover ma jedną zasadniczą przewagę, jak po pijaku dasz w pizdę na zlocie na jakimś kretowisku to będziesz miał szacun, a z OHV cię wyśmieją, żeś wieśniak i biedak.

Auto Detailing-info PW

Odp: Wspomaganie w polonezie z silnikiem 1.4 16v
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 01, 2011, 20:40:05 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Tak jak pisałem, nie ma problemów jak ma się Plusa, bo tam wlazłaby i trzecia bieżnia, a w Caro/Atu z drugą jest problem. U mnie dorobienie węży kosztowało 42zł.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Wspomaganie w polonezie z silnikiem 1.4 16v
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 01, 2011, 21:22:32 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;