Autor Wątek: Polonez Atu+ 1.8 mpi  (Przeczytany 26358 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Polonez Atu+ 1.8 mpi
« Odpowiedź #60 dnia: Maj 17, 2012, 21:23:42 pm »

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 257
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, PF 125p, 126p
 :d
Fiat 125p 1987- w budowie (trwale); Fiat 125p 1500 1978; Caro VVC 1996; Atu+ 1.8 - w przebudowie (też wiecznie); Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, Truck 1.9 2003

Odp: Polonez Atu+ 1.8 mpi
« Odpowiedź #61 dnia: Maj 17, 2012, 21:42:25 pm »

Maciek2000

  • Gość
następnym razem smolimy kapcia w Stalówce <spoko>

Odp: Polonez Atu+ 1.8 mpi
« Odpowiedź #62 dnia: Czerwiec 18, 2012, 23:46:59 pm »

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 257
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, PF 125p, 126p
Tak żeby nie było że nic się nie dzieje :P Nowy mieszek ze prawdziwej (ponoć :d) skóry i nowa interpretacja przycisków szyb.



Ostatnio też poszła wymiana mostu, tutaj tez miał miejsce mały dżołksik: wyciągnięty z A+ 1.4 most 43/10 jak się okazało przeszedł w swoim żywocie remont i przestał posiadać krótkie przełożenie <uoee> Ale za to w zajebistej kondycji jest ;p
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 18, 2012, 23:54:22 pm wysłana przez JohnyWalker »
Fiat 125p 1987- w budowie (trwale); Fiat 125p 1500 1978; Caro VVC 1996; Atu+ 1.8 - w przebudowie (też wiecznie); Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, Truck 1.9 2003

Odp: Polonez Atu+ 1.8 mpi
« Odpowiedź #63 dnia: Czerwiec 21, 2012, 00:10:40 am »

Offline michau

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1651
  • rover team
spokojnie my rozbebeszylismy na zlomie 3 trucki, jeden nie mial w ogole dyfra, drugi mial 4.1 trzeci 3.9 :P
in garage : 1.4 16v, 1.5 8v  1.6 16v, 1.8 16v VVC, 2.0 OHC, 2.0DOHC
czy da się więcej? ;)

Odp: Polonez Atu+ 1.8 mpi
« Odpowiedź #64 dnia: Czerwiec 21, 2012, 21:52:32 pm »

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 257
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, PF 125p, 126p
Pierwszy z nich też miał, tylko to był ostatni, a nieznany wytwór obr-u: telekinetyczny przekaźnik momentu obrotowego. Nie wszedł do produkcji z powodu wytwarzania lokalnych zakrzywień czasoprzestrzeni podczas ruszania pełną k*rwą... :d
Fiat 125p 1987- w budowie (trwale); Fiat 125p 1500 1978; Caro VVC 1996; Atu+ 1.8 - w przebudowie (też wiecznie); Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, Truck 1.9 2003

Odp: Polonez Atu+ 1.8 mpi
« Odpowiedź #65 dnia: Czerwiec 22, 2012, 19:01:54 pm »

Offline bartek66977

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1242
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus GSi-> GTi
Kurde no ale mi się podoba ten przód jak i tyl w tym atu, cudo jakich mało :) Naprawdę zaj#biście to wyszło ;)
Polonez jest bogiem, atu plus nałogiem, GTi podstawą, RWD zabawą :-)

Odp: Polonez Atu+ 1.8 mpi
« Odpowiedź #66 dnia: Czerwiec 22, 2012, 20:10:56 pm »

Offline czarnieski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 1.8K16
Kurde no ale mi się podoba ten przód jak i tyl w tym atu, cudo jakich mało :) Naprawdę zaj#biście to wyszło ;)
Jeszcze lepiej by Ci się podobał jak byś się nim przejechał :]

Odp: Polonez Atu+ 1.8 mpi
« Odpowiedź #67 dnia: Czerwiec 23, 2012, 02:22:32 am »

Offline michau

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1651
  • rover team
Jeszcze lepiej by Ci się podobał jak byś się nim przejechał :]
otóż to :)
in garage : 1.4 16v, 1.5 8v  1.6 16v, 1.8 16v VVC, 2.0 OHC, 2.0DOHC
czy da się więcej? ;)

Odp: Polonez Atu+ 1.8 mpi
« Odpowiedź #68 dnia: Czerwiec 23, 2012, 08:57:32 am »

Offline bartek66977

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1242
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus GSi-> GTi
Hmm kto to wie, może kiedyś zasiąde za jego sterami :)
Polonez jest bogiem, atu plus nałogiem, GTi podstawą, RWD zabawą :-)

Odp: Polonez Atu+ 1.8 mpi
« Odpowiedź #69 dnia: Czerwiec 23, 2012, 23:49:49 pm »

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 257
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, PF 125p, 126p
Jeszcze lepiej by Ci się podobał jak byś się nim przejechał :]

A byłem w tbg dzisiaj nawet :) Drań coś  lepiej zaczął chodzić, chyba lubi tę trasę :D
Fiat 125p 1987- w budowie (trwale); Fiat 125p 1500 1978; Caro VVC 1996; Atu+ 1.8 - w przebudowie (też wiecznie); Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, Truck 1.9 2003

Odp: Polonez Atu+ 1.8 mpi
« Odpowiedź #70 dnia: Czerwiec 24, 2012, 20:42:24 pm »

Offline czarnieski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 1.8K16
Jeszcze lepiej by Ci się podobał jak byś się nim przejechał :]

A byłem w tbg dzisiaj nawet :) Drań coś  lepiej zaczął chodzić, chyba lubi tę trasę :D
Trzeba było dać znać ale i tak pasuje znowu jakiś zlocik zorganizować. Znalazłem jeszcze jednego fana z ładnym borkiem na stanie.

Odp: Polonez Atu+ 1.8 mpi
« Odpowiedź #71 dnia: Czerwiec 24, 2012, 20:47:14 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
Kurde no ale mi się podoba ten przód jak i tyl w tym atu, cudo jakich mało :) Naprawdę zaj#biście to wyszło ;)
Fakt ale nadal KOZA hehe:D

Odp: Polonez Atu+ 1.8 mpi
« Odpowiedź #72 dnia: Czerwiec 24, 2012, 23:49:48 pm »

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 257
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, PF 125p, 126p
Tak, tak, jak zapalniczki nie będzie się dało wsadzić między osłony miski a asfalt to bedzie dobrze :d
Fiat 125p 1987- w budowie (trwale); Fiat 125p 1500 1978; Caro VVC 1996; Atu+ 1.8 - w przebudowie (też wiecznie); Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, Truck 1.9 2003

Odp: Polonez Atu+ 1.8 mpi
« Odpowiedź #73 dnia: Wrzesień 25, 2012, 23:12:22 pm »

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 257
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, PF 125p, 126p
Hmmm, no i stało się. Następny most nie dał rady <mysli>
A ponadto przywiozłem do chałupy motor vvc i teraz ostro rozkminiam czy go pchać pod maske czy nie :d
Fiat 125p 1987- w budowie (trwale); Fiat 125p 1500 1978; Caro VVC 1996; Atu+ 1.8 - w przebudowie (też wiecznie); Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, Truck 1.9 2003

Odp: Polonez Atu+ 1.8 mpi
« Odpowiedź #74 dnia: Wrzesień 26, 2012, 09:53:26 am »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Jak zdrowy ten VVC to nad czym rozkminiać :d  VVC wywalić i zrobić na zwykłym wałku ssącym. I zrobić zapas mostów na cały rok

Odp: Polonez Atu+ 1.8 mpi
« Odpowiedź #75 dnia: Wrzesień 26, 2012, 10:40:54 am »

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 257
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, PF 125p, 126p
Niby zdrowy, ale dla pewności trzeba będzie gada rozebrać i troche przejrzeć. VVC wrazie swapa zostanie czynne bo robiło do końca i mam całą wiązkę :)
Fiat 125p 1987- w budowie (trwale); Fiat 125p 1500 1978; Caro VVC 1996; Atu+ 1.8 - w przebudowie (też wiecznie); Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, Truck 1.9 2003

Odp: Polonez Atu+ 1.8 mpi
« Odpowiedź #76 dnia: Październik 11, 2012, 14:26:22 pm »

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 257
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, PF 125p, 126p
Przegląd lokalnych polonezów 1.8 16V.


Fiat 125p 1987- w budowie (trwale); Fiat 125p 1500 1978; Caro VVC 1996; Atu+ 1.8 - w przebudowie (też wiecznie); Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, Truck 1.9 2003

Odp: Polonez Atu+ 1.8 mpi
« Odpowiedź #77 dnia: Październik 11, 2012, 14:36:18 pm »

Offline bartek66977

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1242
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus GSi-> GTi
Już 3?  <co> Zacnie milordzie  <spoko>  Jaki v-max z niego wydusiłęś i przy jakim spalaniu??
Polonez jest bogiem, atu plus nałogiem, GTi podstawą, RWD zabawą :-)

Odp: Polonez Atu+ 1.8 mpi
« Odpowiedź #78 dnia: Październik 11, 2012, 14:53:55 pm »

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 257
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, PF 125p, 126p
Już 3?  <co>  Jaki v-max z niego wydusiłęś i przy jakim spalaniu??
Rozpędziłem się :)
Obstawiam że pytasz o czerwonego, więc tak: na IV osiąga 180 i robi się 7tys obr, na piątce to już są schody. Dwa tygodnie temu jechałem na wesele we cztery osoby, wtedy na ładnym odcinku utrzymywałem 170-190. Spalanie ostatnio jest smutne, po mieście z 15 albo lepiej, mogła sonda umrzeć, bo na początku na ostrych wałkach żarł mniej, ale to już nie do obejścia jak się kręci.
Zielony caro jest na blosie, na upartego pali na trasie 7 (b.skręcony) lub 10 (nieco odkręcony), przy butowaniu bez limitu. Na pierwszej próbie, już po tym jak się trochę km pozamulało na nowych pierścieniach jechał 170, chciał więcej. O zielonym Atu jeszcze brak danych, dopiero wyjechał, zresztą dokładnie wypowie się już właściciel ]:->
« Ostatnia zmiana: Październik 11, 2012, 14:55:38 pm wysłana przez JohnyWalker »
Fiat 125p 1987- w budowie (trwale); Fiat 125p 1500 1978; Caro VVC 1996; Atu+ 1.8 - w przebudowie (też wiecznie); Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, Truck 1.9 2003

Odp: Polonez Atu+ 1.8 mpi
« Odpowiedź #79 dnia: Październik 11, 2012, 21:02:14 pm »

Offline czarnieski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 1.8K16
Oooo widzę moje auto :]
Na razie nie wiem ile pali ale sieje postrach wśród lokalnej ludności <lol>

Ps. Super fotka
« Ostatnia zmiana: Październik 11, 2012, 21:11:33 pm wysłana przez czarnieski »