Autor Wątek: Elektryk - ogarnia immo w GSI  (Przeczytany 7042 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Elektryk - ogarnia immo w GSI
« dnia: Listopad 23, 2011, 14:53:12 pm »

Offline Ukash

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1743
  • Płeć: Mężczyzna
    • Peugeot 208 / Fiat 126p 1977r
Witam

Dowiedziałem się, że podobno ten elektryk jest w stanie odłączyć immo w GSI.
Daję namiary bo może się komuś przyda :)
Sam nie sprawdzałem :P

Tel: 502 448 661
Było: Atu+ 1.6 GSi 97'; Atu+ 1.4 GTi 16v turbo...
Jest: Peugeot 208 ; Fiat 126p 1977r

Morał taj bajki jest krótki i niektórym znany, jak nie ma warunków, nie zaiwaniamy... :D

Odp: Elektryk - ogarnia immo w GSI
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 01, 2011, 16:22:10 pm »

Offline jasso

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 625
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSM-BB 126p '95
Immo w GSi odłącza tylko zasilanie przekaźnika pompy paliwa, więc wystarczy podać napięcie na przekaźnik po stacyjce i już masz ominięte immo ;)
"вор есть вор, мент есть мент"
Były:
2x PN C+ '98 GSI
 126p '87
Pn Caro 1.5 GLE '93

Odp: Elektryk - ogarnia immo w GSI
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 02, 2011, 08:49:18 am »

Offline altowiolista

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 660
    • Atu i Caro-oba GSi, Borewicz 1,? '83, Caro+ GLI, Atu-
A jesteś tego pewien? Zweryfikowałeś tezę?
Altówka, Alaska, mój Anioł albo Atu. Jak by nie patrzeć - warto żyć! A teraz mam jeszcze Borewicza!!

Odp: Elektryk - ogarnia immo w GSI
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 03, 2011, 00:31:41 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Immo jest niemieckiej formy Megamos -poczytajcie troche to zobaczycie ze ominiecie tego nie jest takie proste... mało ludzi sie tym zajmuje bo nikt nie da 600zł za zdjecie immo bo taniej kupi drugi dzialajacy zestaw wyjety z polda na szrocie, komp ma kiepskie mapy wiec nawet nie nadaje sie za bardzo pod 1.6 DOHC fiata.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 03, 2011, 00:33:49 am wysłana przez Elwood#1887 »
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: Elektryk - ogarnia immo w GSI
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 03, 2011, 00:45:15 am »

Offline altowiolista

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 660
    • Atu i Caro-oba GSi, Borewicz 1,? '83, Caro+ GLI, Atu-
Imo w GSI jest powiązanie z wtryskami, pompą paliwa, cewką i jeszcze czymś tam więc ogarnięcie imo w tym nie jest takie łatwe jak by było każdy sam by sobie odłączył.
Immo jest niemieckiej formy Megamos -poczytajcie troche to zobaczycie ze ominiecie tego nie jest takie proste...
No właśnie... littera docet
Altówka, Alaska, mój Anioł albo Atu. Jak by nie patrzeć - warto żyć! A teraz mam jeszcze Borewicza!!

Odp: Elektryk - ogarnia immo w GSI
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 04, 2011, 00:10:28 am »

Offline jasso

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 625
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSM-BB 126p '95
To może ja mam nawalone coś w immo, bo jak przypadkiem urwałem kabel od anteny immo to wyjąłem przekaźnik pompy, spiąłem na krótko i odpalał spokojnie
"вор есть вор, мент есть мент"
Były:
2x PN C+ '98 GSI
 126p '87
Pn Caro 1.5 GLE '93

Odp: Elektryk - ogarnia immo w GSI
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 09, 2012, 01:06:18 am »

Offline modrih

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 80
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu minus GLI 1,6 / 1997 / Bosch
Witajcie, a ten montowany w GLI (bez transpondera w kluczyku - tylko taki button - transponder w pastylce), odcinał tylko pompe? czy coś pozatym? Bo chyba nie był zbytnio wyrafinowany - z tego co już jedna osoba mi napisała był monotowany poza komputerkiem.

Odp: Elektryk - ogarnia immo w GSI
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 09, 2012, 11:16:29 am »

Offline Bartekcom#1982

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1545
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2x FSO Polonez
GLi nie miało fabrycznie immo masz coś zakładanego w prywatnej firmie albo u dilera. Z fabryki oryginalnie zabezpieczone immo wychodziły tylko GSi.
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.6GSi 2001'
FSO Polonez 1.5SLE 1989'
Opel Vectra C FL Sedan 2.2DIRECT 2005'

Odp: Elektryk - ogarnia immo w GSI
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 09, 2012, 11:26:05 am »

piciek

  • Gość
GLi nie miało fabrycznie immo masz coś zakładanego w prywatnej firmie albo u dilera. Z fabryki oryginalnie zabezpieczone immo wychodziły tylko GSi.
w obu plusach miałem FOX IM3. i dokładany był przez dilera, z tego co pamiętam to w GTi był jako gratis, a w GLi koszt załozenia był chyba w granicach 230 zł.

Odp: Elektryk - ogarnia immo w GSI
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 09, 2012, 11:29:11 am »

piciek

  • Gość
Witajcie, a ten montowany w GLI (bez transpondera w kluczyku - tylko taki button - transponder w pastylce), odcinał tylko pompe? czy coś pozatym? Bo chyba nie był zbytnio wyrafinowany - z tego co już jedna osoba mi napisała był monotowany poza komputerkiem.
odcina wtrysk i pompę. Żeby go zlikwidować trzeba rozebrać całą deskę.

Odp: Elektryk - ogarnia immo w GSI
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 09, 2012, 19:31:31 pm »

Offline jasso

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 625
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSM-BB 126p '95
Kolega Marecznik9 ma w C+ GLi zamontowany na pewno fabrycznie, albo przez dilera i odcina on również rozrusznik.
"вор есть вор, мент есть мент"
Były:
2x PN C+ '98 GSI
 126p '87
Pn Caro 1.5 GLE '93