Dodatkowa pompa elektryczna może zakłócić zwykły obieg wody. Trzeba tutaj uważać. Jak miałem 1.4 też o tym myślałem ale jak miałem już tą pompe elektryczną w łapkach to sie okazało że jak nie ma prądu to woda leci wolniej
...była z mercedesa jakiegoś. Także trzeba uważać...
Do chłodnicy mam 2 wentylatory... w po jeździe wystarczy na 20 sekund włączyć i przytrzymac gaz na 2-3 tys obr a temepratura spada z 85 na jakieś 70. MOżna spokojnie gasić.
Druga sprawa to że nawet jak sie schłodzi do 70 to silnik potem i tak oddaje ciepło... po chwili znowu może być około 90 - zależy jak bardzo zagrzany.
Trzecia sprawa to że przy szybkiej jeździe na długiej prostej temp z 85 ( UAGA 85 to normalna temperatura u mnie podczas jazdy - w korkach łapie 90...95) spada mi w dół... nawet do 70. Termostat nie zdązy sie przymknąć a ciecz krąży.
To że nagrzejecie silnik do 80-85 i potem po bucie spada temp to znak że sie termostat otworzył chyba.