Autor Wątek: 3 pióra a wysokość tyłu  (Przeczytany 11010 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: 3 pióra a wysokość tyłu
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 31, 2011, 10:28:13 am »

Offline Kris_phone_xp

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 208
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu'96 GLI Only PB WhiTe & RoSt & Omega A'92 + LPG with BLOS
Nie, nie nie. Źle zrozumieliście obciążony był na czas skręcania i ułożenia się resorów, potem bagażnik pusty.
"Koło jest okrągłe i ma dwa końce"hahahah

Odp: 3 pióra a wysokość tyłu
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 31, 2011, 15:40:05 pm »

Offline jasso

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 625
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSM-BB 126p '95
A na serio to jak się doładuje 200kg do polda to przecież to w ogóle nie jedzie  i tylko po to żeby miec niżej...?
Czemu twierdzisz, że zupełnie nie idzie? Jak podepnę czasem przyczepkę 500kg to wcale nie ma dramatu z rozpędzeniem auta.
"вор есть вор, мент есть мент"
Były:
2x PN C+ '98 GSI
 126p '87
Pn Caro 1.5 GLE '93

Odp: 3 pióra a wysokość tyłu
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 31, 2011, 15:47:59 pm »

Offline fafik

  • ostroyebak okolosyberyjsky
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 855
  • Płeć: Mężczyzna
  • nASO DREAM TEAM
    • caro gld
    • http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/104429
200kg to dwie rosle osoby
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/104429
Mój polonez jest jak maybach- ręcznie składany :]
Gdyby w samochodach europosłów zamontować blokadę antydebilizmu z czujnikiem wykrywającym procent absurdu w procesie myślenia, musieliby wszędzie, biedactwa, zasuwać z buta.

Odp: 3 pióra a wysokość tyłu
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 31, 2011, 15:51:27 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
Polonez do przewożenia towarów i pod przyczepkę to jest idealny... oj jak sobie przypomnę wujka ile on papryki na giełdę woził.... 350KG do poloneza 600kg na przyczepę i ogień na Warszawę, a to zwykłe caro z 95r było 1.6 Ambinex na gazie:)

Odp: 3 pióra a wysokość tyłu
« Odpowiedź #24 dnia: Grudzień 31, 2011, 17:31:47 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
to tylko u mnie doopa normalnie stala na 3piorowych rzemieslniczych ?,
fakt ,ze butla z tylu i zawsze jakies 50kg pakunkow ,ale to nie robi takiej strasznej roznicy,
co ciekawe zgadalem sie przez przypadek z gosciem ,ktory kupil takie same w tym samym sklepie i mowil ,ze mu sie doopa podniosla ostro,
w GSI mam raczej oryginalne 3piorowe (od kombi pewnie) i tez tylek wysoko stoi - z czasem zrobie z tym porzadek,

jak mi peklo rzemioslo to wrocilem do starych 2piorowych ,ale dodalem ostatnie piorko z rzemiosla i stoi prawie tak jak powinien - zmienie butle na wieksza to bedzie dobrze
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: 3 pióra a wysokość tyłu
« Odpowiedź #25 dnia: Grudzień 31, 2011, 17:36:23 pm »

Offline michau

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1651
  • rover team
Mialem plusa na 3 piorach - terenówka, mam 3 piora w roverze i też masakra byla, obcialem wieszaki ale wiele to nie dalo bede klepac resory
in garage : 1.4 16v, 1.5 8v  1.6 16v, 1.8 16v VVC, 2.0 OHC, 2.0DOHC
czy da się więcej? ;)

Odp: 3 pióra a wysokość tyłu
« Odpowiedź #26 dnia: Grudzień 31, 2011, 17:37:06 pm »

Offline Aetius

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1691
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI L-202 Polonez Atu+ 1.6 GSI 92U
A na serio to jak się doładuje 200kg do polda to przecież to w ogóle nie jedzie  i tylko po to żeby miec niżej...?
Czemu twierdzisz, że zupełnie nie idzie? Jak podepnę czasem przyczepkę 500kg to wcale nie ma dramatu z rozpędzeniem auta.

no ja jak wiozę więcej niż dwie osoby to czuć muła niestety.... no ale mój silnik mało elastyczny jest :/ a na gazie to dołów w ogóle nie ma prawie
Był:
1.6 GLE L115 Pn Caro
Jest:
1.4 GLI 16v L202 Pn Caro orciari / 1.6 GSI 92U Atu+ / Mazda 2.5 V6 / Saab 900i 2.0 LPG

Odp: 3 pióra a wysokość tyłu
« Odpowiedź #27 dnia: Grudzień 31, 2011, 18:05:52 pm »

Offline Kris_phone_xp

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 208
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu'96 GLI Only PB WhiTe & RoSt & Omega A'92 + LPG with BLOS
Ja na spadek mocy nie narzekam, a nawet lubie mieć dociążony bo stabilniejszy o ile o jako takiej można mówić przy ohv, ale jeżdze tylko na benie, a i właśnie u mnie koło zapasowe a nie butla lpg, więc dlatego miałem kosmos, a nawet lubie jeżdzić dociążonym, bo stabilniejszy jest i przyczepnośc lepsza na nieutwardzonym. Resory wyglądają mi na ori + dołożone środkowe pióro, musze pogadać z poprzednim właścicielem dawcy coś mi to powinno rozjaśnić.
Ile płaciliscie za rzemiosło?
« Ostatnia zmiana: Grudzień 31, 2011, 18:09:03 pm wysłana przez Kris_phone_xp »
"Koło jest okrągłe i ma dwa końce"hahahah

Odp: 3 pióra a wysokość tyłu
« Odpowiedź #28 dnia: Styczeń 01, 2012, 17:55:46 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
78 czy 76pln za szt. ,ale kupe lat temu,
generalnie to nie polecam jednak ,lepiej poszukac uzywanych resorow od kombi lub sanitarki,
nawet jak beda juz dobite od wozenia ciezarow to do caro lub atu beda w sam raz
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: 3 pióra a wysokość tyłu
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 22, 2012, 07:14:58 am »

danio-1979

  • Gość
ja mialem trzy piora od kombi oraz sn amorki i po pol roku wozenia ciezarow ulozyly sie. tez nie musialem sie martwic jak wiozlem 4osoby i jeszcze cos w bagarzniku. a tyl samochodu byl sztywniejszy w kazdym zakresie.

Odp: 3 pióra a wysokość tyłu
« Odpowiedź #30 dnia: Marzec 26, 2012, 01:17:00 am »

Offline zazikupl

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 616
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-98, Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-90
ja mialem trzy piora od kombi oraz sn amorki i po pol roku wozenia ciezarow ulozyly sie. tez nie musialem sie martwic jak wiozlem 4osoby i jeszcze cos w bagarzniku. a tyl samochodu byl sztywniejszy w kazdym zakresie.
to racja, pod pełnym obciążeniem na 3 piórach tył nawet nie drgnie. Przerobiłem swojego na 3 pióra i stoi jak krowa na pastwisku :) Myślę o klepaniu ich bo tył mam tak wysoki jak w terenówce
Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-98 96'
Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-90 96'
Mazda 6 2.0 16V Sedan "Exclusive" 03'
3x Romet Chart 210/211 89', 2x Romet Ogar 200 89', MZ ETZ 250 88', 4x WSK 125 68' 83', Romet Pegaz 710, WFM M06 125 59' 62'

Odp: 3 pióra a wysokość tyłu
« Odpowiedź #31 dnia: Marzec 26, 2012, 01:30:56 am »

Offline jasso

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 625
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSM-BB 126p '95
no ja jak wiozę więcej niż dwie osoby to czuć muła niestety.... no ale mój silnik mało elastyczny jest  a na gazie to dołów w ogóle nie ma prawie

Mój po wymianie pompy paliwa z 3 osobami na pokładzie + jakieś 150kg w bagażniku idzie całkiem przyzwoicie, a tył tak jak koledzy mówią jest sztywny w zakrętach i pięknie trzyma się drogi i przy takim załadunku tył stoi jak seria, a na pusto jak w terenówce xD, ale że dużo jeżdżę po pięknych drogach, a raczej nazwałbym to bezdrożami, Ukrainy to mi odpowiada taka wysokość.
"вор есть вор, мент есть мент"
Były:
2x PN C+ '98 GSI
 126p '87
Pn Caro 1.5 GLE '93

Odp: 3 pióra a wysokość tyłu
« Odpowiedź #32 dnia: Marzec 29, 2012, 17:02:54 pm »

Offline Skoti

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 155
    • Elektro-Net Rally Team
Ja swoje od kombi od razu po zakupie oddałem do klepania na 14 cm, przy nieskracanych wieszakach i pustym środku auto stało jak seria.

Odp: 3 pióra a wysokość tyłu
« Odpowiedź #33 dnia: Czerwiec 21, 2012, 23:45:03 pm »

Offline Michał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 716
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.6, LEXUS IS
Ja swoje od kombi od razu po zakupie oddałem do klepania na 14 cm, przy nieskracanych wieszakach i pustym środku auto stało jak seria.
Odkopie troche ;p 
Naprawde trzeba sklepać aż 14cm żeby na tych 3 piórach stał jak seria ? <co>
Myślałem że sam dam rade sklepać, ale to chyba mnie przerośnie jak aż tyle trzeba  ;p

Odp: 3 pióra a wysokość tyłu
« Odpowiedź #34 dnia: Czerwiec 22, 2012, 22:16:49 pm »

Offline Skoti

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 155
    • Elektro-Net Rally Team
Tak jak napisałem, puste wnętrze + 2 koła zapasowe stoi +- jak seria. Co wcale nie jest powiedziane, że twój będzie stał tak samo, ale punkt wyjścia masz.