Instalacja długich wygląda tak, że z z przekaźnika prąd idzie na 2 bezpieczniki. Z jednego (nr 3) zasilane są dwie lampy zewnętrzne i kontrolka, a z drugiego (nr 4) dwie lampy wewnętrzne.
Skoro nie działają ci dwie wewnętrzne i kontrolka to znaczy, że masz dwie różne awarie.
- Jedna to nie kontaktujący bezpiecznik, albo brak połączenia między nim a przednimi żarówkami w wewnętrznych lampach.
- Druga to problem z kontrolką.
(Jakby po przełączeniu wajchą pod kierownicą się wszystkie nie świeciły, to by mógł to być przekaźnik, ale skoro świecą się zewnętrzne to jest w porządku).
Trzeba sprawdzić czy na bezpieczniku nr 4 jest napięcie na obu końcach, jak jest to czy żarówki są na pewno w 100% sprawne, jeśli są to czy na końcach idących do nich przewodów jest napięcie, a jeśli jest to poszukać przerwy na przewodach. Może wylazły ze skrzynki bezpieczników?
A co do kontrolki, to na początek sprawdź żarówkę, a potem czy napięcie jest na oprawce jak się ją wpakuje na miejsce i czy jest na tym kawałku drukowanego miedzią laminatu, w którym się ją mocuje. Jeśli nie ma to trzeba sprawdzić złączkę na przewodach idących do zegarów.