Witam, chciałbym wam przestawić mojego Poloneza rocznik 1989
Kupiony go 29 kwietnia 2011r w stanie idealnym z przebiegiem 50 tys km lakier oryginał. Po kilku miesiącach zapadła decyzja, że oryginał nie jest dla mnie. Modyfikacje i ulepszenia trwają. Postaram się opisać wszystko co uległo zmianie
Nadwozie:-oryginalny hokej pod przedni zderzak
-nakładki na progi z Caro
-żółte halogeny
-owiewki heko
-felgi ATS CUP 15'
-przednia maska na siłownikach
Wnętrze:-fotele Inter Groclin Standard
-elektryczne szyby z modułem domykania z pilota
-centralny zamek
-elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
-diodowe oświetlenie wnętrza w miejscu fabrycznych lampek, wraz ze sterownikiem
-oryginalne dywaniki gumowe z napisem "Fso Polonez"
-oryginalny licznik zmieniony na licznik z Caro
-dobry system car audio
Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy:-wspomaganie kierownicy
-hamulce Lucas na przedniej osi+tarcze Mikoda GT
-sprężyny z Trucka ścięte 1,5 zwoja
-resory trzy piórowe
Układ napędowy:-silnik 2.0 DOHC z Fiata 132
-skrzynia z Fiata 131 wraz z wałem napędowym
Podsumowując auto z zewnątrz ma wyglądać zadziornie lecz zarazem ma trzymać klimat lat 80-90, natomiast wnętrze i układ jezdny mają być uwspółcześnione
Myślę, że większość została opisana
W planach dalsze modyfikacje
Auto w chwili obecnej wygląda tak :
Link do Polskiej Jazdy gdzie można zobaczyć więcej zdjęć Poloneza:
http://polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez/142168Proszę o komentarze
Pozdrawiam.